Otteluseuranta: Suomi - Iso-Britannia (MM-kisat) 17.5.2019

Hui. Olkinuoran vuoro vetää teflonhanskaa.

Voisko noi molarit olla vuoronperään erässä tuossa yhdessä maalissa.

Tammisen 95/50 näyttää taas pitävän kutinsa. Tässä tapauksessa taitaa olla kyseessä 65/20

(Mä vaan peesaan) #85

Alkaa näyttää 3-1 peliltä. Viimeinen tyhjiin. Ei taida Kaapokaan Lainetta tänään ohittaa.

Mertsi turhautuu.

Onneksi ei ole Tony Hand enää briteillä mukana.

(Mä vaan peesaan) #88

Jos ei oo Suomi onnistunut, niin eipä oo Britanniakaan. Joten eipä irvitä. :slight_smile:

(「LIVE IS LIFE」) #89

Suomen ei pitäisi vetää tuolta viivalta. Tuo mokkekaan ei ole kummoinen. Esim. Kanada ei laukonut p-pisteen kaaren alta juuri lainkaan.

(Saattaen vaihdettava) #90

Takki auki tai ei, kyllähän kaveri tilan ottaa pois ja laittaa hullunlailla itsensä likoon. Ylivoimia ja pyörityksiä - nopeita laukauksia niillä tämä aukeaa. Töitä riittää. Torjuntavoitto Briteille

(Lomaa odotellessa) #91

Kai ymmärtävät edes hävetä? Olipa surkea erä.

Brittien päävalmentaja on gingerversio Pasi Nurmisesta.

(Mä vaan peesaan) #93

Pidettiin Harry Kane ja kumppanit nollilla. Eiks se ookin hieno suoritus. Nyt kun vaan Pukki onnistuu kerran, niin se on siinä!! :wink: :wink:

Tanskaa vastaan tuollaisen koomailun ymmärtää mutta nyt oikeasti oli riman alitus.

(【ツ】) #95

Maalivahti Ben Bowns on näköjään Bloodin ja Dixonin kanssa pelannut Cardiff Devils -joukkueessa…

Suomihan tekee tästä pelistä vielä mielenkiintosen. Jotenkin tätä nysväystä osas odottaa. “Ammu nyt saatana!”… “mutta, kun mä en osaa käyttää tätä asetta” :grin: Kyllähän tämä hoidetaan, mutta ois mukava nähdä välillä hieman sarjatultakin!

Pääseeks huuhkajat sitten kisoihin? :thinking:

Savinaisella tuntuu olevan melkoinen apina jo harteilla.

(Mä vaan peesaan) #99

Suomi on seuraava maailmanmestari. :slight_smile:

Olikse muka maaliton erä, herättäkkää minut unesta. :thinking:

(Saattaen vaihdettava) #101

Offtopic. Muistatteko kun Änäri pelien Brittien maajoukkueessa pelasi mm : Brain, Nick Tee ja Andy Gray?