Otteluseuranta: Suomi - Tanska (MM-kisat) 16.05.2019

Mertaranta on vähän vanhemman liiton miehiä. 80 ja 90 lukujen lapset tunnistavat turtlesit, vaikka unissaan :grinning:

See kuuluisa pakki jonka kaikki haluaa.

Olipas pellehyppy.

(Mä vaan peesaan) #184

Miksi Manninen, miksi. Jäähy vielä, voihan nenä.

Typerä joskin helppo jäähy taas. Tappavat oman momentuminsa.

(Saattaen vaihdettava) #186

Manninen yritti muuten estää juuttia kaatumasta :frowning: väärä tulkinta oli tuomarilta nyt

(Antti) #187

Olihan tuo jäähy taas ihan vitsi =)

(Mörököl on ice) #188

Turtleseja tuli juu kateltua. Myös Vili Vilperi oli kova ennen 2010-luvun version raiskausta.

Onko Tanskalaisilla tasapainovaikeuksia vai kuvittelenko vain? :face_with_raised_eyebrow:

(Saattaen vaihdettava) #190

Nyt voi meidän oma Nikke “Kakko” Knatterton tehdä johtopäätöksen alivoimalla, ja runtata alivoimamaalin.

Hakanpää roolittaa ja Ohtamaa avustaa.

(Mä vaan peesaan) #192

Tanska tietää yv:n olevan suuri mahdollisuus. Kannattaa siis kalastaa.

Nättiä yvtä pelaavat. Tappara vois ottaa mallia juuteista.

Hakanpää painaa poikkaria kaulaan ja Ohtamaa hyppää niskaan. Onneksi ei tullut boxia.

(Mä vaan peesaan) #195

Pikkusen hikiset loppusekunnit. Mutta johto säilyi. Kolmanteen erään uutta puhtia. Tarkkuutta ja liikettä pitää olla. Tanskalla on monta ihan hyvää pelaajaa.

Too old school siis.

Notre Damen kellonsoittaja näyttää jotenkin aina huvittavalta, kun on jäällä :grin: Mutta ihan hyvin se osaa kiekkoo pelata kaikesta huolimatta.

(Saattaen vaihdettava) #198

Kakon maali oli muuten hämäävän samanlainen, kuin “kenties” tulevan joukkuetoveri Nico Hischierin iskemä eilinen maali.

Tanskankin päävalmentaja sen tietää.

(Mörököl on ice) #200

Tatu Virtasen taideteoksia.