Otteluseuranta: Tappara-HIFK 29.09.2017

Jes,huomenna sit Idän ihme nurin.

1 tykkäys

Vähän alkaa tosiaan vaikuttamaan nollatason jutuilta ne kauden alla hehkutetut ylöspäin luistelemalla puolustamiset ja paikattomat pelaamiset.

3 pinnaa pitkästä aikaa. IFK näytti, ettei me olla ainoot jolla on peli vielä syyskuussa vähän vaiheessa.

1 tykkäys

Saipalle huomenna lapaa kakkoseen :slight_smile:

1 tykkäys

Domin nollapelin menetys menee mun piikkiin. Juhlin hyvin avoimesti draftipongoja ennen maalia…

2 tykkäystä

Joo ei oo oikein ollu näkyvissä sitä mitä analyytikko Sihvonen toi esiin. Päinvastoin ukot pelkää ja painii yksin.

Noh ens kiekka 10, ja joskus ennen muinoin sillo lähti voittoputki. Vai meneekö vielä hetki kun chl sekaa.

Kolme pinnaa on hieno juttu. Hyökkääjät voisi pitää saunaillan, josko tuo maalinteko sen jälkeen lähtisi avautumaan

2 tykkäystä

Iso kolmonen ei töötännyt ketään sairastuvalle tänään. Otan yhden ison kolmosen sen kunniaksi.

3 tykkäystä

Miks juuri mun pitäs källiä se? :stuck_out_tongue:

Yksi illan suurimpia ilon aiheita oli katsella Joe Finleytä kentällä ja varsinkin kun Hifki haki tasotusta. Selinin lääkitys kohillaan?

Sulla on maastoon hukkuvat vaatteet valmiina. :grinning:

Sinioranssivalkoiset hukkuu maastoon? Tai no hallilla joo. :thinking:

Mitä olen kuvia nähnyt, niin myös mies on maaston hukkuva…

Eri ketjuun pitäisi mennä, mutta toisaalta tämä ketju kuolee kohta.

2 tykkäystä

Ketju suljettiin automaattisesti 60 minuutin kuluttua viimeisestä viestistä. Uusia vastauksia ei voi enää kirjoittaa.