Otteluseuranta: Tappara - KalPa 23.01.2018

Taas toi paitsiosääntö…

Kumminkin korkea vihellettiin.

Kemiläinen ihan kuutamolla, tänään ei löydy jalkoja eikä käsiä

Nyt ei ole syöttöketjujen juhlaa kummaltakaan.

Syötti tahallaan lapaan

Selostajakin rupesi hieromaan Hamiltonin pisteitä meitin naamaan.

Selostajalle bannia!!! puhuu Hamil… siis väärästä pelistä

2 tykkäystä

Hyvää: jalkanopeus, isot numerot. :+1:

2 tykkäystä

Ojamäki taklailee, onko vasta nyt kerrottu että saa pelata omaa hyvää peliä.

1 tykkäys

Liputin tuon kommentin. Tehkää muut samoin.

e. siis sen selostajan kommentin.

1 tykkäys

Mites muiden mielestä, mutta mun silmään KalPa roikkuu ihan pirusti ja käyttää mailaa muuhunkin, kun kiekon pelaamiseen?

Minä oon tykännyt, että tänään on haettu juonikkaitakin ratkaisuja. Ihan sama onnistuuko, onnistuvat minulle riittävän usein.

2 tykkäystä

Hauska ajatus, ett vastassa viime kauden finalistit…

Ihan jees erä tämäkin, ehkä Kalpa pääsi paremmin peliin kiinni. Muutamia
todella ihmeellisiä pomppuja tuli puolin sun toisin…mukava tempo pelissä.

Hajatelma: Pakonomainen tarve avata nopeasti pystyyn johtaa huonoon syöttöjen laatuun, joka johtaa kiekon menetyksiin, joka johtaa huonoon puolustusvalmiuteen.

2 tykkäystä

Kyllä oli semmoista roikkumista ja mailasta kiinni pitämistä, että hohhoh…

1 tykkäys

No ei mun mielestä enempää kuin muutkaan liigan joukkueet, kun se sallitaan niin se sallitaan. Ite otan annoksen änäriä kun pahimmalta tuntuu.

Tänään ei oo Mikkolan päivä, se annettakoon anteeks kun on muuten pelannu illasta toiseen helkatin hyvin.

6 tykkäystä

Sinänsä tämä on helppo korjata kun laitetaan vaan syöttöpeli kuntoon. Sen jälkeen voikin kaivaa jo hashtagin #pysäyttämätön varastosta.

3 tykkäystä

Pääsin Ruudun ääreen kakkoserään ja oli iloinen yllätys, että tilanne oli 2-0. Tokan erän peli ei kuitenkaan vakuuttanut. Varsinkin eka kymppi oltiin vaikeuksissa ja kiekkokontrolli oli Kalpalla. Yv vähä helpitti ja lopulta Zabo pääsi iskeen ripareista sellasen maalin, joita häneltä odotankin. Loppuerässä oltiin ehkä hienokseltaan niskan päällä.

Miltäs se eka erä näytti? Kakkoserän pelillä tullaan vielä oleen vaikeuksissa. Tilanne on onneksi numerollisesti hyvä. Mun mielestä jossain aiemmissa ns. heikoissa peleissä ote on kuitenkin ollut meillä, mutta tänään varsinkin kakkoserän eka kymppi oli kyllä Kalpan hallintaa.

On Kemiläinenkin jo toista peliä putkeen täysin luokaton. Virhesyöttöjä toisensa perään ja tyhmä jäähy