Otteluseuranta: Tappara-KooKoo 12.10.2018 (Pe)

Onko muut huomanneet Levtchiä? Aika pätevää peliä. Kiekko pysyy mukana ja vastustajat jää kyydistä. Ainakin parhaimmissa vaihdoissa.

4 tykkäystä

Se olis perinteinen kahden maalin johto ja perinteinen typerä jäähy erän loppuun.

Juu. Huomasin liian myöhään tai sisäistäminen pätki.

1 tykkäys

Vielä kun pelaisi aktiivisemmin maalia kohden.

Röyhkeyttä/uskallusta lisää. Siinä se.

5 tykkäystä

Itse asiassa tuossa on suurempi viisaus, kuin Oijennus tuossa sanoo, mikäli ymmärrätte mitä tarkoitan. Hyvä huomio tuo.

1 tykkäys

Suoraviivaisuutta ja ehkä röyhkeyttä kun saisi lisää. Vähän menee tuollaiseksi neppailuksi, mutta hyvää peliä ja pari taklaustakin häneltä.

EJ on kyllä aivan yössä. Eikö ole päässyt treffeille vai mikä mättää. Moilaselta huikea se yksi vaihto, vielä kun saa liikettä napsun ja kestävyyttä.

3 tykkäystä

On tuo muuten tuo Malisen syöttö nerokas

Väkee 4029. Perjantaipäivänä. Uh, oh.

Koskee koko pelaamista. Uskalletaan haastaa omissa hyökkäävää, uskalletaan haastaa hyökkäyksissä enemmän. Pitää olla rohkeampi joka puolella kenttää, sitten uskon, että saattaa tapahtua aika hienoja asioita.

Jere kun saapuu askiin, käykö EJ tie vielä alemmas, vai oliskos EJ ruokkimaan Jereä…

Ei taatusti ole oikeasti läheskään noin paljoa.

Mikä helevetin järki on näyttää uudelleen huippuhetket Vaasasta?

Telia hoi, herätys

Ainoa asia mikä mua tympii on käyttää vertausta “Mestisjengi”. Ei se kuulu liigaan tai ainakaan en toivoisi sitä lukevan näistä Tapparan otteluketjuista.

Voisin kuvitella että alivoima ei ole samanlaista (Radiosta kuultuna) räpellystä kuin KooKoon 1-1 maalissa oli.

1 tykkäys

Ei niillä ole muutakaan annettavaa.

1 tykkäys

Tulevat tänne pottuilemaan Ilveksen maaleilla

1 tykkäys

Kaikki kahteen sanaan: uskalletaan pelata. Arkoja ollaan oltu joka alueella. Kyl se siitä lähtee,kausi on pitkä.

2 tykkäystä

Mä oon maksanut katsoja ja istun kotona peliä radiosta kuunnellen. Tuen kannattamaani joukkuetta vaikken hallissa olekaan.

3 tykkäystä

S…nan amatöörit

Telia ei kelpaa? :slight_smile: