Otteluseuranta: Tappara-KooKoo 12.10.2018 (Pe)

Muutama samanlainen esitys ja Nikke on ykkösvahti. Hyvä peli tänään.

Unohtakaa huominen ja nauttikaa tästä

Kannattaako tuon perusteella nyt tehdä pitkälle meneviä johtopäätöksiä vastuksen tasosta? :confused:

Linjasin Peliesitysten ketjussa, että tämä nyt vain pitää jotenkin voittaa. Ei se helppoa ollut, mutta saatiin se tarvittava. Huomenna sitten laitetaan parasta pöytään.

Tapparalla tuntuu kotiedun sijaan olevan kotipaine.

Näittekö meidän jäähypenkin reatkion vikalla minuutilla tulleeseen purkuun? Siellä huudettiin ja hakattiin plekisä kuin sikakatsomossa. Sytyn.

5 tykkäystä

Tämänpäiväinen oli hyvin lähellä Liiga-kauden parasta ottelua. Tappara vei ottelua vakaalla kädellä koko pelin ajan, eikä tulostaulu kerro koko totuutta pelillisesti.

1 tykkäys

Kyllä se tuo puolustukseen niin paljon rauhallisuutta, että Bäckström on maalissa - katsotaan, onko kuitenkin huomenna vähän liikaa kuormaa papalle. Ensi viikolla uudestaan.

4 tykkäystä

Liigan vaativin kotiyleisö? Asiantuntevin ainakin.

Aika selvästi parempi voitti. Lukemat mairittelee vieraita. Lopussa tyhmä/tyhmiä jäähyjä. Nikke hyvä.

1 tykkäys

Oli kyllä ihan hyvä peli, pystyttiin vetämään melko tasainen kolme erää…tästä on taasen hyvä
jatkaa. Kiitos Tappara!

2 tykkäystä

Jaa-a. Hyvään totutettu ainakin. Jotenkin kiekollinen peli lähtee rennommin esimerkiksi Tukholmassa.

1 tykkäys

Ajattele nyt mitä yli nelikymppisistä tuntuu tällä palstalla tällaisen kommentin jälkeen. Nyt he eivät uskalla katsoa huomista peliä.

5 tykkäystä

Joona Luoto on kyllä todella kovassa vedossa. Hienoa katseltavaa. Menkää muutkin tuolla lailla kulmaan.

5 tykkäystä

Olisinko muutenkaan uskaltanut ja vielä tämä.

Kemiläinen. Aivan hurjassa iskussa. Nostaa jalalla, avaa hyviä avauksia. Levittää pakkipakkia rohkeasti. Tuon itseluottamuksen, kun saisi edes osa Tapparan jengistä, niin avot.

3 tykkäystä

Samaa mieltä. Siksi näkisinkin Kemmun mielelläni Otson tilalla ykkösyv:ssä.

1 tykkäys

Tuo viimeinen maali sinänsä harmittaa, nuo av-prosentit laskevat tuollaisen kuriositeetin vuoksi.

Tilastoista viis kunhan keväällä nostellaan kannua! :grin:

1 tykkäys

Minua ei harmita yhtään. Ei mitään merkitystä.

1 tykkäys

Oliko hyvä peli Tapparalta, olin itse töissä niin en valitettavasti nähnyt.