Otteluseuranta: Tappara-Lukko 27.09.2017

Naulan kantaan.

Mää en vaan tajua miksei Domia otettu pois, kun pelattiin 4vs4, peli Lukon päädyssä ja oma jäähy päättymässä. Siinä oli saumat saada vielä pyöritys päälle.

Kyllä Lukolla hyvä aihio pelissä on. Laukaukset ja niiden laatu vähän heikkoa mutta kai se siitä paranee jos paranee. Puolustuspelissä myös parannettavaa.

1 tykkäys

Mää oon kyllä tällä hetkellä eniten pettyny meidän hyökkäyspään hankintojen esityksiin. Liikaa pehmeitä otteita, ei ole Revon / Savinaisen / Lajusen kaltaista hiekkapaperin tynkää yhtään.

1 tykkäys

Ei noi Discoursen janttarat taida saada sitä koskaan kuntoon.

1 tykkäys

Mua ainakin potuttaa toiselle puhalletaan kaikki ja toiselle ei… Mutta liigaan sais tulla ammattituomarit

aina vähän pitää liiotella :wink: Mut oishan se välillä kiva hyökätäkkin :slight_smile:

Miten niin kolme? Peli oli tasan 1-1.

Mietin ihan samaa. Linja on nyt niin epämääräinen, ettei sitä voi tietää ja tulee todella sekavaa.

Mutta nyt oli kärkijoukkue vastassa.

Tämä nyt on taas niitä hetkiä, kun vain pitää sietää myös täällä palstalla ja yrittää nähdä metsä puilta.

1 tykkäys

Suurin osa hyökkääjistä duunariosastoa, Jasuaki joutuu peluuttaa kärkisentterinä, kun ei vaan muillakaan riitä. Tsiisus

Paska peli ja paskat tuomarit. Mitähän tukka järkeilee ku koko ajan lyö kentälle Jasua ja Karjalaista

JYP oli kyllä paljon parempi kuin Lugo.

Muistelen vaan Rautakorven edellisiä kausia ja samalta näyttää. Mielelläni olen väärässä ja toivottavasti saan piakkoin alkaa nauttimaan Tapparan hyökkäyksistä.

2 tykkäystä

JYP on vielä enemmän kärkijoukkue kuin Lukko, mutta kärkijoukkueita molemmat. Silti vain maalin tappiot noille. Tänään ehkä vähän tuomareiden avustuksella.

Eteenpäin.

Tässä saa taas perspektiiviä vähän viime kauteen. Olihan se loppujen lopuksi melko täydellinen kausi kauttaaltaan. :slightly_smiling_face:

Siedetään, siedetään. 3p voitto tekisi kyllä terää. Lisäksi huoli kasvaa runkosarjan voiton suhteen - JR:n Tappara on ennenkin ollut pakotettu kirimään keväällä.

4 tykkäystä

Ei toissa kaudessakaan lopulta mitään vikaa ollut, vaikka alku menikin vähän vituralleen…

Se oli sellanen peli tänään. Ei mahda mitään. Pelissä on ihan hyviä elementtejä. Kyllä se kohta loksahtaa palkoilleen.

4 tykkäystä

Jep, ja se kiriminen vie taas paukkuja playoffeihin valmistautumiselta.