Otteluseuranta: Tappara-Lukko 27.09.2017

Dumari kuitenkin pystyi

Niin tai näin, mutta tuo oli normitaklaus, jossa Lukkopelaaja muka pitelee päätään pariin otteeseen.

2 tykkäystä

Se on hänen tehtävänsä. Eiköhän nämä mene pitkässä juoksussa aika tasan ja voi olla, että Tappara sitten joskus maalin, vaikka kiekko ei käy lähelläkään maalia :slight_smile:

2 tykkäystä

Jos ei nähnyt varmaksi, niin pitää kuitenkin viheltää ja ajaa ulos varmuuden vuoksi. Sama kuin jos kiekko hukkuu näkyvistä eikä tiedä missä se on, pitää viheltää. :santa:

Siis viheltää, mitä ei näe? Jos olen oikein ymmärtänyt , niin vihelletään rikkeet, mitkä joku tuomareista näkee. Nythän olet itsekin sanonut, ettei edes kuvanauhalta pysty sanomaan sen olleen päähän kohdistunut taklaus. Nopeassa pelissä toki virheitäkin sattuu.

E. Eiköhän haamumaali kuitattu puolivälierissä

Osu tai ei tai vaikka piste(et) menetettiin tuhon niin ennemmin oon huolissaan tuosta pelistä tällä hetkellä.

Erittäin tuskaista ja väkinäistä oli jälleen Tapparan peli. Kunnia toki Lukolle, pelasivat hyvinkin ehjän pelin ja olivat vahvoja kaksinkamppailuissa sekä antoivat hyvin painetta ja puolustivat tiiviisti.

Mutta kyllä Tapparan peli on hieman solmussa vielä. Ja ennenkaikkea tuo väkinäisyys paistaa kauas. Toivottavasti valmennus saa nopeasti solmuja auki ja pelihuumorin palautettua!

Tuomarit ei katsoneet kuvanauhalta, vaan kuten Rautakorpi sanoi, niin hyvältä paikalta. En siis missään vaiheessa sanonut, ettei tuomari sitä nähnyt, vaikka ainakaan minä en pysty sanomaan videon perusteella miten oli.

Niimpä. Eli pelaajien kannattaa pelata noin ja hommata ylivoimia? Kyllä tuossa touhussa joku maalaisjärki pitäisi olla.

Tätä juuri tarkoitin. Ellei rikettä näe, pitäisi siitä olla aika vaikea viheltää. Pistetään ylireagoinnin piikkiin.

Mutta itse sanoin, ettei voinut nähdä mitä ei tapahtunut. Turha jankata enempää.

Osaako joku sanoa, ketä Lukko-pelaajaa tuli kiekko naamaan vaihtoaitiossa?

Tuossa Salosen tilanteessa olisi kyllä kelvannut haaston mahdollisuus …

1 tykkäys

Motinia

1 tykkäys

Juu, pahalta näyttää, ainakin nyt…

Itse asiassa tulee mieleen 2000-luvun alkuvuodet kun kattoo peliä, okei ei ehkä yhtä paljon norsukiekkoja :slight_smile:

Vastustajien kolmoskorin jätkät näyttää paremmilta ja nopeammilta kun meikäläisten ykköskorin jätkät, se on pelitavallinen ongelma…

Pitää vielä muistaa, että esim Virta on saanut jenginsä tässä ajassa (eka kausi) pelaamaan todella hyvää lätkää ja kyseessä on jengi jossa ei ole minkäänlaista jatkuvuutta ja sama jengi oli vielä viime keväänä sekaisin kuin seinäkello…

Nyt olen gifejä tarpeeksi katsellut. Ketään mielipiteeni kiinnosta mutta kerron silti.

Case Lehtonen,

TV-kuvasta näytti että osuisi kaulan seudulle mutta osui mielestäni olkapäähän maila. Perustilanne - ei jäähyä.

Case Salonen,

Videota monta kertaa kelanneena mielestäni taklaus osuu olkapäähän ja huonossa asennossa ollut Koivistoinen lyö päänsä pleksiin. Huono tuuri - ei jäähyä.

19 tykkäystä

Toivottavasti olet samaa mieltä myös Raumalla ja ihan ääneen, jos tulee puheeksi.:wink:

2 tykkäystä

Ketju suljettiin automaattisesti 60 minuutin kuluttua viimeisestä viestistä. Uusia vastauksia ei voi enää kirjoittaa.