Otteluseuranta: Venäjä - Suomi (MM-kisat) 25.5.2019

Viimeisellä minuutilla jännitti ensimmäisen kerran näissä kisoissa. Kova on joukkue.

Ikinä en ole Jalosesta oikein tykännyt. Jos kultaa tulee niin kyllähän se mies on patsaan ansainnut. Siihen Hämeenlinnan rähinägrillin eteen.

6 tykkäystä

On tuo Jalonen melkoinen seppä.

3 tykkäystä

Tulis huomenna Tshekki vastaan., sais neki nhl pelaajat kynsilleen, sit olis kaikkia isoja maita koulutettu kisoissa.

2 tykkäystä

Kohta eräs palstalainen tulee kertomaan kuinka heikko on Liigan taso…

4 tykkäystä

Keke pelasi muuten ilman veskarinmailaa viimeiset 30 sekuntia

7 tykkäystä

Turpa kii tai tulee penalty?

Käsittämätöntä että Venäjä ei laukonu vaikka tilaa oli vaikka kuinka

1 tykkäys

Eikö kumminkin Riihimäelle?

Maikkarin mukaan jääkiekon maailmanmestaruus ratkotaan tänään. Kai se iltapeli sit on jo finaali ja ne arpoi vastuksen… :slight_smile:

2 tykkäystä

Vedot meni ihan viduiksi, muttei harmita yhtään. Outo juttu.

3 tykkäystä

Ei kai kukaan käy Riihimäellä? Paitsi @Treppu, mutta sitä ei lasketa.

2 tykkäystä

Kyllä toi Tuomo Ruutu osaa olla paikalla isoissa mitalipeleissä kaikin mahdollisin keinoin.

7 tykkäystä

Jätetään Mr. Päätoimittajan twiitti vain tähän.

10 tykkäystä

Olin kyllä täysin väärässä Lankisen suhteen. Mies oli itse varmuus juuri silloin, kun sitä tarvittiin

4 tykkäystä

Jos ei ,niin äkkiäkös se raivataan/tehdään.

Suomi, joukkue joka oli hävinnyt koko turnauksen enne yhtäkään pelattua peliä, onkin yhtäkkiä MM-finaalissa. Huhhuh. Vieläkin kädet tärisee tuon lopun jäljiltä.

4 tykkäystä

Mä haluan olla toi kaveri, joka saa pukeutua siittiöksi ja luistella tuolla kamera olalla. :smile:

3 tykkäystä

2011 Ruutu oli Slovakiassa = Kultaa.

2019?

1 tykkäys

Sen verran tohtii seurantaan avautua, että voitto tuntuu hyvältä. Voitto ryssistä on melkein parasta mitä kiekko voi tarjota.

7 tykkäystä

Otanko matkapuhelun paikalliselle kaivinkonemiehelle?

2 tykkäystä