Otteluseuranta: Venäjä - Suomi (MM-kisat) 25.5.2019

(Asuntoagentti myy kotisi) #483

Olen pahoillani, olet niin oikeassa, mutta ei oikeastaan haittaa

Olihan tämä nyt selvää, koska Liiga on maailman kovin jääkiekkosarja.

Pakko sanoo, että HPK.

Samaa tarinaa koko kevät. Altavastaaja, heikompi rosteri ja saa omalla tekemisellään vastustajan näyttämään huonolta.

Venäjä ei ollut huono, mutta Suomi oli niin hyvä, että sai Venäjän näyttämään huonolta. Tuo pelitapa, jonka Pennanen on luonut, saa vastustajan näyttämään löysältä ja haluttomalta. Sitä pitää pystyä toteuttamaan 100% , mutta jos tämä onnistuu, niin se murskaa vastustajan.

Voi jeesus!!! En ois uskonut, mutta mahtavaaa Suomi!!! Lankinen sitten pikkasen paransi edelliseen matsiin verrattuna, aivan kuningas tänään! Aivan jäätävä peli!

(Lomaa odotellessa) #487

Viimeisellä minuutilla jännitti ensimmäisen kerran näissä kisoissa. Kova on joukkue.

Ikinä en ole Jalosesta oikein tykännyt. Jos kultaa tulee niin kyllähän se mies on patsaan ansainnut. Siihen Hämeenlinnan rähinägrillin eteen.

On tuo Jalonen melkoinen seppä.

Tulis huomenna Tshekki vastaan., sais neki nhl pelaajat kynsilleen, sit olis kaikkia isoja maita koulutettu kisoissa.

Kohta eräs palstalainen tulee kertomaan kuinka heikko on Liigan taso…

Keke pelasi muuten ilman veskarinmailaa viimeiset 30 sekuntia

Turpa kii tai tulee penalty?

Käsittämätöntä että Venäjä ei laukonu vaikka tilaa oli vaikka kuinka

Eikö kumminkin Riihimäelle?

Maikkarin mukaan jääkiekon maailmanmestaruus ratkotaan tänään. Kai se iltapeli sit on jo finaali ja ne arpoi vastuksen… :slight_smile:

Vedot meni ihan viduiksi, muttei harmita yhtään. Outo juttu.

(Lomaa odotellessa) #497

Ei kai kukaan käy Riihimäellä? Paitsi @Treppu, mutta sitä ei lasketa.

Kyllä toi Tuomo Ruutu osaa olla paikalla isoissa mitalipeleissä kaikin mahdollisin keinoin.

(Mörököl on ice) #499

Jätetään Mr. Päätoimittajan twiitti vain tähän.

Olin kyllä täysin väärässä Lankisen suhteen. Mies oli itse varmuus juuri silloin, kun sitä tarvittiin

Jos ei ,niin äkkiäkös se raivataan/tehdään.

(Aleksi) #502

Suomi, joukkue joka oli hävinnyt koko turnauksen enne yhtäkään pelattua peliä, onkin yhtäkkiä MM-finaalissa. Huhhuh. Vieläkin kädet tärisee tuon lopun jäljiltä.