Otteluseuranta: Winnipeg Jets - Florida Panthers 02.11.2018

Mulle kelpaisi toi Hellebuyckikin, ottelukohtasella sopparilla.

2 tykkäystä

Barkovin maalia tämä Global turnaus vielä kaipaisi.

8 tykkäystä

Varmasti, ainakin jos @Donizimo lta kysytään.

3 tykkäystä

Itse kaipaisin vielä pitkää rankkari kisaa, sais Barkovin taidetta ihastella rauhassa.

Sasha ei oo oikeen verkkoja heilutellu…

Peli on ollut odotuksia parempaa ja matsit sopivan tiukkoja. Kansa sai Laineelta ämpärillisen maaleja. Vain Sashan show puuttuu täydellisyydestä.

2 tykkäystä

Yv:llä voi ohjata maskissa.

Yes, Panthers

1 tykkäys

Oli kyllä niin helkkarin komee vastahyökkäys. Tuo jättö vielä …ja viimeistelykin meni ihan muualle kun siihen tuttuun logoon.

3 tykkäystä

Olipas typerää peliä Myersilta viivalla ja Wheeler myös jäissä.

Nyt toivon ainakin itse Sashalta tähän vielä jonkun käsittämättömän yksilösuorituksen. Se olis seriesin kruunu, vaikka tämä peli ei minusta eilisen pelin huipennukselle yllä

4 tykkäystä

Jetsin ykkönen ollut ekan erän jälkeen ihan yössä.

2 tykkäystä

Jetsi ollu tosi heikko …no @Jantteri ehti ensin. Ekan erän jälkeen.

Pari välähdystä tässä erässä mutta siinäpä se.

1 tykkäys

Mitähän Barkov olis Floridaa paremmassa joukkueessa/ykköskentässä?

3 tykkäystä

Sarjakärki :stuck_out_tongue:

2 tykkäystä

Legenda. Vaikka sitä se jo melkein on.

4 tykkäystä

Sitä täällä moni on miettinyt, mieluiten näkisi Barkovin Kanadassa ja vielä joukkueessa, jossa ei tarvitsisi pelata niin paljoa omiin.

3 tykkäystä

Joku sellanen Laine, Barkov, Rantanen olis Suomalaisittain kohtuu mielenkiintonen ketju

1 tykkäys

Parantanut peliää mutta kyllähän noissa torjunnoissa säkääkin on paljon mutta kuulemma sitä hyvä molke tarvii. Tänään vadtustajallakin maalivahti eikä maalillapyörijä

1 tykkäys

Barkov, Laine ja Rantanen kun olisivat samassa joukkueessa niin olisi aika mehevä ketju.

4 tykkäystä