Oulun Kärpät kaudella 2017-18

Itsekin pidän Ikosesta. Vaikuttaa vähän jokapaikanhöylältä
En tiedä hinnasta nykyään, mutta tuskin kärkisentteriksi haetaan kuitenkaan?
Junnila-Ikonen-Sailio olisi kyllä Liigaan kova nelosketju. Jospa sieltä @terppp tulee vielä isommat kalat vanavedessä?

Ikonen ei ole HIFK:ssa sentterinä pelannut. Sentterin hommat jäivät KalPaan ja Kärppien alaketjujen sentteripaikat ovat täytetty. Uskoisin, että pelaa laiturina ja loukkaantumissumassa tuuraa mahdollisesti sentterinä.

No eiköhän sieltä tule vielä ne isommat kalat. Toivottavasti ainakin.

Minun Dream Team ensi kaudelle. Pyörälää ei ole - siis ykkönen uusiksi:

Mäenalanen-Ruohomaa-Leskinen
Saarinen-Humaloja-joku muu kuin Lehtonen
Sailio-Hurri(Frölundan kaveri)-Anttila
Kiuri-Koskenkorva-koblizek

Pakit:

Kukkonen-Heshka
Niemelä-vahvistus
Hakanpää-vahvistus
Ronkainen

Moket: Rynnäs&Lehtonen, mutta Aittokallio takaisin Ilvekseen. Veeni tai jotain myös käy.

No ei kyllä tarvi ainakaan kärkisijoista taistella tuolla joukkueella. Humaloja ei kyllä ole mikään 30-40p mies Liigassa ja Leskinen-Ruohomaa-Mäenalanen ei kuulu Kärppien ykköskenttää valitettavasti, vaikka omia junnuja kaksi on niin ei silti.

Saarinen toivottavasti ei jatka Kärpissä ja muutenki tuo kolmoskenttä voisi olla ennemmin neloskenttä. Hienoa kumminki, että haluat junnuja joukkueeseen, mutta tuskin Kärpät nuin paljon pudottaisi pelaajabudjettiaan? Tuon joukkueen saa alle 2 miljoonan.

Puolustus on jo melkein varma ja se on tuota muotoa, lisäät siihen vaan Koiviston ja Lyytisen.

Kyllä itse haluaisin nähdä jotain tämmöstä ensi kautena hyökkäyksen osalta.

Pesonen-Kemppainen-Trotter
Mäenalanen-Ruohomaa-Leskinen
Bertrand-Lasu-Koskenkorva/Anttila/ Joku muu junnu
Sailio-Humaloja-Junnila

Pesosen ja Trotterin tilalle ottaisin kyllä Tuuppuraisen ja Erkinjunti. Ei Pesosta ja ei varsinkaan Haatajaa. Aaltonen jää ihailemaan stadin valoja.

No ei kyllä Tuppuraistakaan. Ei sitte kirveelläkään Ouluun ja onneksi ei ole tulossakaan koskaan tänne :smiley: Saa ottaa talteen.

Kärpistä puuttuu näitä ilkeitä ja taitavia. Tuppurainen olisi juuri se ase. Erkinjunttia ole seurannut varmana jo kymmenisen vuotta. Hieno pelaaja kaikilta osin. No, saamme KalPasta Junnilan.

No kyllä sieltä tulee vielä pelimiehiä usko pois. Tuskin Kärpätkää toista vuotta meinaa kontata ja jättää puuttumat aukot täyttämättä, toki tilanne olisi voinut olla parempi huomattavasti tänä vuonna, jos Manner olisi saanut valmentaa syksystä lähtien.

Jos Suikkaselle oltaisiin annettu valttikortit, niin kohta nosteltaisiin pyttyä. Aho epäonnistui täydellisesdti ja miksi Aho säilyttää työpaikkansa? Arvaus: Sebastian.

No epäonnistui kyllä Suikkanenkin. Alle pisteen keskiarvolla peleistä, oli pakko tehdä jotakin muutoksia.

Sorry: Ahon sainauksien onnistumisprosentti:

-Lehtonen ei osu seinään vaikka ollisi ladossa
-Tlusty - just joo
-Hruska - yhä pahenee
-Hagman - voi voi
-Olausson - Luulaja
ja niin edelleen

Saarinenhan oli onnistuja noihin verrattuna ja halvempi.

Ehkä Suikkanen olisi onnistunutr, jos olis saanut valita valmennustiiminsä itse. Itse pidän Mambaa selänpesijänä.

Minä menen nukkumaan. Case Suikkanen: syytön tuomittiin.

Ja Aho on keskimäärin onnistunut aina. Tekevälle sattuu.

Oikeasti iso osa tuntemistani Kärpät kannattajista haluaa Aholle potkut, koska on kuulemma huono hommissaan. Eivät kyllä kritisoineet tuplamestaruuden jälkeen, mutta nyt yhtäkkiä on huono.

1 tykkäys

Tuoloin myös Junnolla oli osuutta hankintoihin. Taisi itse asiassa Junno hoitaa ne parhaimat haut Kärppiin.

Mutta Junnoko lopetti sattumalta pelaajahaut viime/toissa kauteen?

Ehdotan torille sen polliisiin viereen Ahon patsasta. Tätä ei moni tiedä: Miksi toripolliisi katsoo merelle päin? haa haa, minä tiedän.

1 tykkäys

Junno ainakin alkoi vähentämään työtakkaansa ja delegoimaan hommia muille. Junnolla oli ainakin tsekkien suuntaan ihan pätevä skoutti siellä päässä joka hommasi heille Liigan sopivia pelaajia.