Palautetta kanssakeskustelijoille

Joo kertoi ylempänä, että saa jakaa lauseisiin. Katsotaan onko edelleen sama linja.

Kiitetäänpä taas @Raumalainen työtä noitten päivittäisten junnutilastojen tuomisessa. Upeeta työtä ja tosi selkeät tilastot. :+1:

Toivoisin, että keskityttäisiin tiukasti asioihin.

Jokaisella on oikeus mielipiteeseen, huoleen ja mielipiteen julkiseen esittämiseen. Toivoisin, ettei lähdetä näihin henkilöhyökkäyksiin, koska kuitenkin kaikilla on yhteinen huoli suosikkijoukkueesta.

Tässä on ollut viikonloppuna paljon tunnetta ja on esitetty pelistä mielipiteitä suuntaan ja toiseen. @Acetho on kirjoittanut kriittissävytteisesti, mutta huomiot pelistä ovat oikean suuntaisia.

On hyvä, että täällä moderaattorit antaa noissa otteluseurannoissa vähän siimaa ja siellä käydään välillä vähän isommalla kierroksella.

Pelistä ei ole yhtä oikeaa mielipidettä ja tärkeintä on se, että keskustelua syntyy. Luulen, että joukkuekin käy tällaista samanlaista kehityskeskustelua kuin me täällä käydään. Urheiluun sisältyy vahvasti tavoitteellinen voittaminen.

Käytetään pelipaikat hyvin: kun on paikka antaa posia, käytetään se. Kun on paikka antaa rakentavaa palautetta, käytetään se.

Turha lähteä nimimerkkejä kiusaamaan aikaisemman trendin puitteissa. Tässä fanittamisessa kuitenkaan tärkeintä ei ole se, kuka saa sen viimeisen sanan. Kaikki on täällä (paitsi vieraat) kuitenkin sen takia, että halutaan tukea tappion hetkellä. Halutaan jakaa omia kokemuksia ja näkemyksiä.

Mielipiteitä vastaan voi hyökätä argumentein ja ne voivat olla kovassakin riidassa. Jätetään kuitenkin sellainen turha pois, joka kohdistuu ainoastaan henkilöön.

Tämä siis oma mielipide :slight_smile:

(AJL Tappara-veikkauksen 16-17 voittaja) #2488

Näin juuri! Jatketaan.

(Kolonia) #2489

^^ Kokeilkaa käyttää pisteiden sijasta muita välimerkkejä (",", “;”, “:”, “-”…), niin saatte useampia lauseita mahtumaan yhteen lyyriseen virkkeeseen. :wink:

Näin juuri, siitä voi tulla oikein pitkä lause, joka on vieläpä helppo ja mukavasti luettavakin.

(Kolonia) #2491

Taiten käytettynä kyllä, ja ennen muuta pitkä virke toteuttaa joskus monia lyhyitä virkkeitä syvemmin, jäntevämmin ja tyylikkäämmin itse ajatuksen, eli tässä tapauksessa tarkoituksen kiteyttää moniulotteinen sisältö eheän tiiviiseen ilmaisuun (virkkeeseen) - vaikka jotkut tietysti pitävät enemmän sähkösanomatyylistä, ja lukemisen helppous ja mukavuus ovat toki nekin myös lukutapakysymyksiä.

Mutta tuo oli siis vain vapaasti käytettävä ehdotus; monipuolinen välimerkkien käyttö on hyvä keino, jos haluaa rakentaa pitkiä virkkeitä.

Joo mä olen ainakin “syyllistynyt” monen virkkeen käyttöön. Pahoitteluni…

Miksi pahoittelet kun siihen on lupa annettu.

Jatka vain toimivalla linjalla.

Niin no joo, monta kertaa mun lausetekeleen jälkeen, tämä sama keskustelu noussut ilmoille…

(Kolonia) #2495

Oma ehdotuksenihan ainakin vain yleinen heitto keskusteluihin yllä. Voi hyödyntää tai olla hyödyntämättä, eikä tarvitse ottaa liian vakavasti… Itsehän en virkkomisketjuun edes aktiivisesti osallistu, toki aika ajoin tulee vilkaistua ja myhäiltyä koonteja, jopa jotain sekaan muotoiltua. Joskus käynyt ehkä mielessä, että “turhia” virkevälejä kiinni nivomalla mykistävistä mietelmistä voisi saada (jos mahdollista) vieläkin painavampia. Mutta vakuuttavastihan ovat vaikuttaneet sanat soljuvan nykyisilläänkin… :+1:

@kilo @Naapuri

Se olin minä joka oli kännyllä tunaroinut ja nostanut viime kauden rosterin etusivulle. @Rixa ystävällisesti huomautti.

:tuomari:

Juu ja minä olin “epätarkka” otsikkoa lukiessani :slight_smile:

Onneksi @kilo siivoaa palstaa kuin Järvinen maalin edustaa ja oli jo työn touhussa ennen kuin edes tajusin virheeni.

Ylläpitäjääkin saa liputtaa - virheitä sattuu!

@vilttiketju pois tällaiset passiivisaggressiiviset viestit. Niistä tulee heti sellainen fiilis, että vedetään joku vastakkainasettelun raja toiseen keskustelijaan. Ikään kuin hyökätään oma mielipide sokeana. Myös “konekiväärikeskustelu”, jossa syljetään useita viestejä pienessä ajassa on ainakin mulle merkki tietynlaisesta terrierimäisestä räksyttämisestä. Historiaa on myös siitä, että viet keskustelua offtopiciin. Elikkäs @vilttiketju kevyemmällä poikkarilla vastedes.

Tämä kommentti julkiseksi sen vuoksi, että viesteistäsi tai kirjoitustyylistäsi on tullut aika paljon palautetta muilta kirjoittajilta.

@ljpp @Naapuri mun viestini alkuosa oli 100 % läppä, jos sen joku joksikin muuksi kuvitteli. Katsoin vain, että väärä ketju ja Naapurin viesti näytti olevan tuorein, niin heitin lekkeriksi.

Ja minä en sitä jatko-osaa ymmärtänyt ennen kuin ljpp kirjoitti oman kertomuksensa tapauksesta :smiley:

Ilves on selvästi valmiina kauteen ja on heti vaanimassa puolustuksemme aukkoja.

Kiitos taas avusta tekniikan kanssa kaikille.

Haluan muistuttaa, että joillekin itsestään selvyydet saattaa olla monelle kuin pimeä metsä ilman lamppua. Eli sellainen rautalanka selvitys on ihan hyvästä välillä.

Ylläpitäjällä on joskus viitseliäisyys koetuksella, koska hänellä on duunissa 2500 asiakasta joita tukea. Päälle vielä koko suku ja osa kavereista.

Mutta tällaiset kannattaa ja pitää aina käydä julkisena, koska siitä voi oppia joku muukin. Siksi hintalappu yv työlle :stuck_out_tongue_winking_eye:

Silläkin uhalla, että tämä liputetaan tms. niin on tällä kerralla * pakko * olla 100% samaa mieltä JA saada sanoa se. Kiitos palstakumppaneille avusta.