Palautetta kanssakeskustelijoille

Vaikka ei Erkinjuntista pidäkkään, niin erisnimet kirjoitetaan silti isolla alkukirjaimella. :roll_eyes:

Tässä tapauksessa ei, kun viitataan nimellä yleisellä tasolla tietynlaiseen pelaajatyyppiin.

Itse itseäni toistaen.

Joo, sovittavissa oleva asia toki. Voisihan tuo olla myös roast battle, kun vaan molemmat tietävät säännöt.

Enää puuttuu kaksi halukasta ja aihe :slight_smile: . Ketju saadaan kyllä värkättyä.

(Kolonia) #2735

Eikö palsta ole ajoittain täynnä näitä?

Mutta siis tukisin ajatusta, koska toteutuessaanhan tämä olisi ihan viihdehömppää. Voitetaan iltapäivälehtien uutiset ja sen myötä (syksyn) mestaruus.

Ajoittain näitä esiintyy. Ajatus onkin siinä, että riitapukarit saisivat vääntää hetken omassa ketjussaan, sen sijaan että :poop: ns. asiaketjuihin. Hyvä keskustelu menee helposti tukkoon, jos siihen tulee N kpl kahdenkeskistä väittelyä.

Sen takiahan meillä on otteluseurannat, koska matsien aikana jengi kommentoisi joka tapauksessa johonkin, ja usein kiihtyneessä mielentilassa, joten on parempi kerätä ne yhteen paikkaan (jota ei ole kenenkään pakko seurata).

Teet vaan avauksen vaikka maahanmuuton hyvistä ja huonoista puolista niin kyllä sinne äkkiä löytyy halukkaita. :smile:

Mahdollisen väittelyketjun aiheen pitäis tulla vaikka joistain vaihtoehdoista, tai satunnaisesta aiheesta(jonka kaikki suurinpiirtein tietää). Olisi vaikka kertalleen “Veto-oikeus” vaihtaa kerran aihetta.

Riskinä muuten on semmonen wikipedia tykittäminen tms, ei tuu mitään twistiä sitten väittelyyn, eikä hommat etene.

Äärimmäisen viihdyttävää luettavaa olisi.

En oikein osannut oikeaan ketjuun löytää tätä. Onkohan ketjujen perustamis pohtimis ketjua olemassa?

(Kolonia) #2740

Myös erinäisen mukaälykkään piilovittuilun yms. vähärankaisen pelleilyn lopettamiseen yksi hyvä konsti voisi olla antaa palautetta vaikka täällä tai sitten privaattina keskusteluna. Voisi parhaimmillaan jopa parantaa palstan ilmapiirejä, luulen. Sanottakoon, että en itse kauheasti arvosta kierteiltä nälvijöitä. Sitäkin enemmän suoria puhujia. Enkä lue itseäni ulos mistään näistä. Jokainen on joskus hölmö.

Lämpimän ironian voi tietenkin erottaa näistä. Helposti.

Meno on kuin Pohjois-Koreassa, Kim-Jong Un on vaihtunut Jukka Rautakorpeen. Kaveria ei saa millään lailla kritisoida, tahi hänestä edes vitsiä vääntää, kun täällä Neuvostoliittolaiseen tyyliin liputellaan. No sensuuri taas toimii

(Kuntopiiriä, hei) #2742

Lueppas ko. herran ketju. Siellä isketään tikaria. Provot on eri asia.

Nähdäkseni Rautakorven oma ketju sisältää noin 87% kritiikkiä. Sensuurimme vuotaa.

Viittaan lähinnä siihen että saan itse aika lailla lippuja, osa aiheesta, osa taas todella helposti

(Kuntopiiriä, hei) #2745

Okei. Täällä saa lipun herkästi jos menee ohi aiheen. Ja hyvä niin. Itselläkin niitä kokoelma.

(Kolonia) #2746

Mitään ei niin paljoa koko palstalla kritisoida kuin Rautakorpea. Harmi jos saat @DelJampe lippuja, en tiedä yhtään mistä syistä (itse en liputellut tai vissiin lukenutkaan). Tänään sain jonkun itsekin, aiheesta (kuten aina tähän asti).

Edit: …Juuri sekunnilla tuli muuten toinen, tästä olen vähän eri mieltä. :slight_smile: Rosterien varmat dominoinnit saa yhä tunkea jääkiekossa keskusteluunsa.

(「LIVE IS LIFE」) #2747

Joku mode-setä voisi mennä Jukan ketjuun:“Hajaantukaa, täällä ei ole mitään nähtävää.”

Taustalla vilkkuvat seuraavat emojit: :wastebasket: :fire:

No lippuni ei liehu ohi aiheen menosta, ilmeisesti hieman otetaan hieman herkästi nokkiinsa pienistä kuiteista.

Mutta silloin mentäisiin taas tuttuun neuvostotyyliin - vaiennettaisiin ketjut ja lähetettäisiiin kirjoittelijat Gulagiin

(「LIVE IS LIFE」) #2750

Toki se on sanottava, että tällainen toiminta on tutumpaa Jatkoajalta ja Ilvesfoorumilta.

Voisiko olla että kuittasit hieman herkällä hetkellä?:grin:
Tosin, uskon että tekstisi olisi liputettu jokatapauksessa?