Palautetta kanssakeskustelijoille

Ei ole mahdollista edes. Voit jakaa tarinan vain instassa toiselle yksityisviestillä, mutta sekin näkyy vain sen 24h.

Kiitos tiedosta. Tuo minun viestini oli nyt rehellisesti sanottuna ihan puhdas ■■■■■■■■ / kuitti. Eli tiedän kyllä.

Auttakaa nyt joku veli @Oijennus linkittämään Instaan, ettei hänen tarvitse ottaa kuvankaappauksia ja lähetellä niitä sivuilla. Käyttöjärjestelmänä Android. Luulisi että siinä on joku Jaa/kopioi linkki -toiminto, kuten kaikissa maailman muissakin some-sovelluksissa.

(Itselläni ei ko. sovellusta ole, eikä tule)

Otan mielellään avun vastaan, jos joku kertoo miten otetaan Instan tarinasta linkki.

(#VanhatalonVuosi2019) #3129

Oikeasta alakulmassa kolme pistettä ja “kopioi linkki”. Toki silloin story näkyy vain kirjautumalla.

Esimerkiksi:
https://instagram.com/stories/bennyblood24?utm_source=ig_story_share&igshid=157r9brhb1uhd

Ei onnistu. Kyseessä on tarina, joka näkyy profiilissa tietyn aikaa. Yksittäiset päivitykset pystyy linkittään ja myös @Oijennus osaa sen. Mutta nää tarinat on semmosia, joita ei voi linkittää.

Edit. @Fever in ohjeella periaatteessa onnistuu, mutta hankalasti ja sit ku päivitys muuttuu, se ei näy niin ku oli tarkotus.

Ei onnistu tarinasta. Koittakaa nyt uskoa.

Jos haluatte, niin en enää nappaa tarinoista screenshotteja tänne.

(Mika) #3132

Ei pysty. Noista 3 pisteestä ei ainakaan itsellä tule kuin “ilmianna” vaihtoehto.

Ja juu, tästä päästiinkin sit ihaniin sokeisiin linkkeihin :smiley: Koitan elää ilman instaa niin kauan kuin mahdollista.

Mä ainakin haluan olennaisimmista Instagram-storyista screenshotteja. En ole Instagramissa, joten en noita muuten näe mistään.

Kannatan ideaa, niin haluan minäkin. hyvää vaihtelua meille joilla ei tunnuksia ole syystä x.

(Toni) #3136

Jatka vaan. Ne on kuitenkin olennaisia eikä mitään meemejä. :blush: Ja se story häviäis muutenkin 24h niin olis aika tylsää jos ei oo huomannu aikasemmin ja sitten jää paitsi :smiley:

Auttakaa nyt joku selventämään veli @ljpp ettei se ole mahdollista kun on kyse instagram storysta. Kuvankaappaus on ainoa mahdollisuus saada story pysyvästi talteen,

Ahaa! Seison korjattuna - kiitos kaikki asiaa selventäneet. Itselleni vieras alusta tuo.

Minä haluan nähdä näitä edelleen myös, vaikka ylläpito kuinka vastustaisi.
Toki jos nämä yksiselitteisesti kielletään, niin sitten en kuitenkaan toivo sinun rikkovan palstan sääntöjä.

Itse toivon, koska olisi täysin käsittämätöntä minun silmissä kieltää tämä, ellei joku jo olemassa oleva sääntö sitä kiellä.

Lähinnä ajattelin, että en toivo palstaveljen hankkiutuvan vaikeuksiin oman toiveeni takia, jos tämä jostain ihmeen syystä kiellettäisiin.

Eks noi kuvat kuormita palstaa jotenkin?

Ei kai niillä muuten kai väliä ole.

Hoplaa.
Ei tehdä tästä aiheesta tämän suurempaa juttua. Eiköhän me pärjätä kaikki ja maailma/palsta jatkaa yllättäen radallaan.

@blue @MoodyBlue

Yksi kuva ei mitään kuormita, mutta jos kaikki käyttäjät laittavat niitä koko ajan, niin sitten on haasteita. Lisäksi nuo ovat tekijänoikeudellisesti mutkikkaita, sillä sisällöt omistaa materiaalin tekijä ja Instagram/Facebook.

Säännöthän sanoo että kuvia käytetään vain jos ne tuovat merkittävää lisäarvoa.

Ja se on käytännössä yksi napin painallus jos haluaisimme kuvat estää.

https://tappara.co/faq