Palautetta kanssakeskustelijoille

Oikeasta alakulmassa kolme pistettä ja “kopioi linkki”. Toki silloin story näkyy vain kirjautumalla.

Esimerkiksi:
https://instagram.com/stories/bennyblood24?utm_source=ig_story_share&igshid=157r9brhb1uhd

Ei onnistu. Kyseessä on tarina, joka näkyy profiilissa tietyn aikaa. Yksittäiset päivitykset pystyy linkittään ja myös @Oijennus osaa sen. Mutta nää tarinat on semmosia, joita ei voi linkittää.

Edit. @Fever in ohjeella periaatteessa onnistuu, mutta hankalasti ja sit ku päivitys muuttuu, se ei näy niin ku oli tarkotus.

7 tykkäystä

Ei onnistu tarinasta. Koittakaa nyt uskoa.

Jos haluatte, niin en enää nappaa tarinoista screenshotteja tänne.

5 tykkäystä

Ei pysty. Noista 3 pisteestä ei ainakaan itsellä tule kuin “ilmianna” vaihtoehto.

Ja juu, tästä päästiinkin sit ihaniin sokeisiin linkkeihin :smiley: Koitan elää ilman instaa niin kauan kuin mahdollista.

2 tykkäystä

Mä ainakin haluan olennaisimmista Instagram-storyista screenshotteja. En ole Instagramissa, joten en noita muuten näe mistään.

17 tykkäystä

Kannatan ideaa, niin haluan minäkin. hyvää vaihtelua meille joilla ei tunnuksia ole syystä x.

Jatka vaan. Ne on kuitenkin olennaisia eikä mitään meemejä. :blush: Ja se story häviäis muutenkin 24h niin olis aika tylsää jos ei oo huomannu aikasemmin ja sitten jää paitsi :smiley:

4 tykkäystä

Auttakaa nyt joku selventämään veli @ljpp ettei se ole mahdollista kun on kyse instagram storysta. Kuvankaappaus on ainoa mahdollisuus saada story pysyvästi talteen,

7 tykkäystä

Ahaa! Seison korjattuna - kiitos kaikki asiaa selventäneet. Itselleni vieras alusta tuo.

3 tykkäystä

Minä haluan nähdä näitä edelleen myös, vaikka ylläpito kuinka vastustaisi.
Toki jos nämä yksiselitteisesti kielletään, niin sitten en kuitenkaan toivo sinun rikkovan palstan sääntöjä.

Itse toivon, koska olisi täysin käsittämätöntä minun silmissä kieltää tämä, ellei joku jo olemassa oleva sääntö sitä kiellä.

1 tykkäys

Lähinnä ajattelin, että en toivo palstaveljen hankkiutuvan vaikeuksiin oman toiveeni takia, jos tämä jostain ihmeen syystä kiellettäisiin.

1 tykkäys

Eks noi kuvat kuormita palstaa jotenkin?

Ei kai niillä muuten kai väliä ole.

Hoplaa.
Ei tehdä tästä aiheesta tämän suurempaa juttua. Eiköhän me pärjätä kaikki ja maailma/palsta jatkaa yllättäen radallaan.

2 tykkäystä

@blue @MoodyBlue

Yksi kuva ei mitään kuormita, mutta jos kaikki käyttäjät laittavat niitä koko ajan, niin sitten on haasteita. Lisäksi nuo ovat tekijänoikeudellisesti mutkikkaita, sillä sisällöt omistaa materiaalin tekijä ja Instagram/Facebook.

Säännöthän sanoo että kuvia käytetään vain jos ne tuovat merkittävää lisäarvoa.

Ja se on käytännössä yksi napin painallus jos haluaisimme kuvat estää.

https://tappara.co/faq

1 tykkäys

Huvitti taas otteluketjussa esitetyt filmaussyytökset. Hyvin Generous filmasi koko ottelun lopunkin.

Hei eihän siinä ollut kuin pari kommenttia moista, näyttely jopa koitettiin taklata, itseasiassa seuraava palautteeni tulee sinulle.

Monesti ollaan täällä ystävällisesti ja oikeasti kiinnostuneesti tägätty ja kyselty teikäläistä asiallisiin pohdintoihin Ilveksestä, mutta tuntuu välillä että tartut noihin neg. kommentteihin enemmän. Sulla ja muilla tän palstan Ilvesläisillä on taitoa avata meille enemmän Ilveksen maailmaa :+1: Sitä ainakin itse haluan kuulla.

Edit.
Huomasithan myös neutraalit / Ipan puolella olleet kommentit pelistä, ja sen kuin yritettiin jauhaa Ilveksen pelistä asioita?

6 tykkäystä

Ei nyt varsinainen palaute vaan enemmänkin vastaus. Tosin ap. ketjussa oli sekin tuotu jo esiin.

Virittelin tuossa omaa excel-tietokantaani ja sen mukaan Laine ja Kuusela olisivat kauden aikana olleet alustavasssa kokoonpanossa kahdesti samassa kentässä runkosarjan aikana. Kierroksella 31. Sportia vastaan ja kierroksella 56. KooKoota vastaan. Molemmissa peleissä Laine teki voittomaalin.

1 tykkäys

Omatoiminen anteeksipyyntö twitter kuvasta.
Tuli screenshottina kaverilta. itse en käytä twitteriä eikä jaksanut alkaa etsimään.
@ljpp kiitos :+1:.

1 tykkäys