Palautetta palstan henkilökunnalle

Jatkoajan juttutuvassa jatkuu keskustelu Ontuvan Juntusen personal performancesta ja sen vaikutuksesta sarjaan.
On selvää, että joukkueen sisällä tuo inside-läppä jatkuu ties kuinka kauan eli joukkue ei ole asiaa kuopannut.
Täällä ketju sinetöity.
Miksi ?

Koska kuten Jatkoajan ketju osoittaa, aiheesta ei ole enää pitkään aikaan ole ollut järkevää asiakeskustelua. Me ollaan siis edelläkävijöitä.

6 tykkäystä

Yritätkö vihjata, että tuosta tapauksesta on asiakeskusteluakin käyty jossain vaiheessa? Jotenkin muistelisin, että tuo farssi ajoi alusta asti ihmiset melkoiselle laukalle…

Siitä toki samaa mieltä, että ainakaan enää tuosta ei asiakeskustelua ole luvassa. Jatkoajankin puolella tuo muka-hassuttelu jatkuu lähinnä muiden joukkueiden fanien johdosta, joten välttämätöntä tarvetta moiselle ketjulle ei täällä ole.

2 tykkäystä

Eikö enää pysty muokkaamaan otsikoita?

Kyllä mä ainakin pystyn.

E: @Oijennus oot varmaa saanu liikaa liputuksia, kun ei näy enää mestaria arvomerkeissä?

1 tykkäys

Tai sitten minut on laitettu “kesämoodiin”.

Aikaisemmin pystyin muokkaamaan otsikoita, mutta nyt en.

Eivvoimittään…

Mitä haluisit muokkaa, voin muokata? Vai yleisesti kaikkia?

Kunhan nyt ihmettelin, että miksi en voi enää muokata otsikoita. Joskus on onnistunut.

Nimim. “Valmentaja” Törmänen.

No en mä tollaseen lähde, asiallista kieltä pittää käyttää.

3 tykkäystä

Oliko sana “Törmänen” liikaa?

9 tykkäystä

Mestarin oikeudet lähtenyt pois kun liputettu liikaa? Ainakin tasosi on “Konkari”.

Jos oikein olen ymmärtänyt niin se on vähän kuin neitsyys, eli sen voi menettää vain kerran eikä sen jälkeen takasin saa. :smiley: Itellä sama homma.

Automaattisysteemi tarkastelee kriteerien täyttymistä edellisten 100 päivän ajanjaksolta. Siinä ajassa siis rike vanhenee. Samaten aktiivisuus lasketaan edellisten 100 päivän ajalta, joten porukkaa saattaa pudota VIP-aitiosta kauden kynnyksellä, kun kesällä täällä ei niin kauheasti tapahdu.

6 tykkäystä

@ylläpitäjät onko nyt niin, että esim tuo Barkov-meemi oli jollain tavalla ketjun aiheeseen sopimaton?

Joillekkin nuo aiheeseenkin liittyvät menee hermoon…

Tämän mäkin haluaisia kuulla. Mun mielestä oli ihan aiheellinen ja hauska kuva, eikä mikään mukahassuttelunolla-arvo-meemi. Ja mitä kävin katsomassa äänestyksiä meemien käytöstä, niin täyskielto ei ollut kumpaakaan äänestystä voittanut. Päinvastoin ollut vikana.

1 tykkäys

En ole osana ylläpitoa mutta voisin kuvitella että tässä tapauksessa on ollu kyse siitä ettei se kuva tuo(nut) varsinaisesti mitään lisäarvoa keskusteluun.

Lue säännöistä §8. Kuvien käyttö ja Meemit:

https://tappara.co/faq

1 tykkäys

Minä mitään ole tehnyt - ajelin juhannusliikenteessä. Kyllä tuo mielestäni olisi ajankohtaisen relevanssin ansiosta voinut jäädäkkin. Kohtalaisen oivaltavakin.

1 tykkäys

Twitteriin TapparaCOn tunnuksilla näytti kyllä kelpaavan :grinning:

1 tykkäys

Meemilinjaus on todellakin hyvin häilyvä ja tulkinnanvarainen. Sitä harkittiin uudelleen viime talvena aktiivisimpien käyttäjien kanssa ja tultiin siihen tulokseen, että linjaus on kuitenkin paras mahdollinen. Emme varsinaisesti muuttaneet silloin mitään. Ehkä asiaan palataan vielä joskus.

Kävin katsomassa tämän Barkov-meemin ja henkilökohtainen tulkintani on, että se täyttää meemeille asetetut vaatimukset. Siksi päätin palauttaa kyseisen viestin @Rantt3. Tässä se on, jos joku haluaa nähdä mistä puhutaan.

6 tykkäystä