Palautetta palstan henkilökunnalle

2 viestiä siirrettiin toiseen ketjuun: Liputuksesta ja yhteisön valvonnasta

Mielestäni yhteiskunta-alueen tulisi olla näkyvillä myös Konkareille eli luottamustasolle 2.

Tästä voit vielä äänestää, mitä mieltä olet.

  • Yhteiskunnallinen keskustelu avataan Konkareille
  • Yhteiskunnallinen keskustelu jää vain Mestareiden käyttöön

0 voters

Palstalla on 575 konkaria, ja 74 mestaria. Mitä veikkaatte, kuinka äänestyksessä käy?

  • Konkarit voittaa
  • Mestarit voittaa
  • Henkilökunta jyrähtää

0 voters

2 tykkäystä

@ljpp
Tästä peukku ylös.:+1:t2:

1 tykkäys

Olen kohtalaisen tuore täällä ja sain liputuksen postista Kemiläisen ketjussa. Teidän ohjeessa sanotaan käytännössä että ”muokkaa viestiä tai joku voi viedä nimimerkkisi hyllylle”… nyt en osaa sanoa että mitä tuossa viestissä pitää muuttaa? Sarkasmia siinä on mutta ei pitäisi olla mitään loukkaavaa ainakaan enempää mitä yleensä täällä sallitaan… saa laittaa vaikka privaattiaviestiä ja ohjeita että osaan jatkossa nämä kiemurat teidän hallinnoimalla keskustelupalstalla. Kiitos.

Älä välitä, lippu tuli mullekin. Samassa venessä ollaan. Meillä juttu karkas itse Valtterista kesinäiseen kinasteluun :sunglasses:

1 tykkäys

Ihan neuvona, kannattaa vetää hiukan henkeä tappion jälkeen.

https://tappara.co/faq

Tuosta perusteet kuntoon ja mennään eteenpäin.

Pitäisikö/voisiko Nothing is over-ketjun vielä sittenkin avata?

6 tykkäystä

Kiitos… en itse hoksannut :+1::+1:

Jos se ketju avataan, niin koittakaa nimetä uudelleen. Ei ole kauhean luovan oloista matkia HIFK:n käyttämää fraasia.

3 tykkäystä

Voisko huomauttaa noista uusien ketjujen avaamisesta. Käsittämättömiä ketjuja avataan nyt ihme vimmalla.

Siitä en huomauta koskaan. Uusi ketju on aina hyvin helppoa yhdistää olemassa olevaan. Toisin päin on ikävämpää hommaa.

Jatkoa ketjulle Ylläpito tiedottaa:

Hö…Menin tyhmyyksissäni säätämään ja tutkimaan asetuksia noilta osin ja nyt en saa enää muutettua titteliä takaisin.

Ei vanhoilla meriiteillä sovi ikuisesti leijua. Liian ilvesläistä olisi semmoinen.

Näyttää siltä, että asetus ainoastaan esti vanhojen saavutusten asettamisen titteliksi, muttei poistanut käytössä olevia titteleitä. Onneksi mulla on ylläpitäjänä pääsy kaikkien käyttäjäasetuksiin, joten voin tarpeen tullen muutella kenen vain titteliä. Aion tehdäkin niin asianosaiselle ilmoittaen, mikäli ette kyhää mitään valtavaa kapinaliikettä.

(Ansiomerkit jää yhä ansiomerkkikokoelmaan tietenkin. Tämä keskustelu koskee vain noita käyttäjänimen vieressä olevia titteleitä.)

4 tykkäystä

Jatkoa ketjulle Ylläpito tiedottaa:

Uusien pelaajien julkaisun aikaan on taatusti sutinaa ja liikennettä normaalia enemmän.:stuck_out_tongue_winking_eye:

Leinosen massiiviseen on huhutusti noin kuukausi aikaa, joten tässä on hyvä MM-kisojen ajan keräillä kokemuksia.

1 tykkäys

Uteliaisuuttani haluaisin kysäistä ylläpidolta, että miksi kaikki käyttäjän @hockeyfan viestit on piilossa, eikä profiiliaan pääse stalkkaamaan?

Hän halusi pois.

2 tykkäystä

Pienenä pilkunviilauksena, mutta toisin kuin Rautakorpi-ketjun otsikko antaa ymmärtää, niin nykyinen sopimus kattaa vain kauden 18/19.