Palautetta palstan henkilökunnalle

Tuoreimmat näkymässä näkyy kuka on postannut viimeisimmän viestin, mutta ei sitä kuka on ketjun avannut. Onko mahdollista saada avaaja näkyviin?

Normaalisti Discoursessa tuo käy ainakin avatar-pampuloista ilmi,mutta selkeyden nimissä vähensimme ne yhteen (viimeisin kirjoittaja).

Kerropas mitä merkitystä ketjun avaajalla on?

Ei kai sen kummempaa kuin viimeisen viestin kirjoittajallakaan.

Mun mielestä tää uus palsta on tosi hyvä. Käytettävyys on kaikilla laitteilla erinomainen ja ulkoasu miellyttää silmää. Mobiiliversion ansiosta käyn täällä huomattavan paljon enemmän kun infossa. Varaukseton peukku :thumbsup:

@ozzi: Ulkoasustahan on paljolti kiittäminen sinua ja @Kilo:a :pray:

@bacamons: Tuo kysymykseni oli ihan vakava. Ketjun viimeisin kirjoittaja on minun mielestäni paljon olennaisempi tieto. Ketju alkaa ja elää omaa elämäänsä, mutta mihin tarkoitukseen kaipaat tietoa sen aloittajasta? Ketjun loppupää on kuitenkin yleensä paljon relevantimpi ja ajankohtaisempi. Jos nyt joku käy Kipinävahtiin kertomassa tiedon, että se on Ovechkin joka Tapparaan tulee, niin mitä merkitystä on sillä, että minä aloitin ketjun?

Olet oikeassa tuon viimeisen viestin kirjoittajan tärkeyden suhteen. Ajatukseni tuon aloittajan suhteen pohjaa varmaan “tottumukseen”. Pitkään eri foruumeilla pyörineenä tuntui vaan hieman oudolta, ettei sitä avaajaa näy, mutta ilman sitä tietoa homma toimii tietenkin ihan hyvin, joten näin jatketaan ja kiitos vielä kaikille jotka mahdollistavat tämän mahtavan foorumin.

Siis mikä tämän idea on?

Tykkäysmäärän päiväkiintiö täynnä. Ihan hyvä vähän rajoittaa.

Kuinka paljon saa “rakastaa” per päivä :relaxed:

1 tykkäys

Hieno tuo sykkivä kurpitsa kirveslogolla​:+1::slightly_smiling_face:

7 tykkäystä

En tiä mist johtuu, mutta mulla on alkanu Lumialla toimiin tää palsta nopeemmin ja paremmin. Käytin hetken toista internet selainta, kun sivut ei meinannu explorelilla aueta, mutta nyt tää toimii moitteettomasti jopa ie:llä. Thänkx tom hänks.

Syy on uusi tehokkaampi palvelin, eli Upcloud-yhteistyö. Windows 10 Lumioilla olen edelleen havainnut että sivu ei joskus lataudu vaan jää valkoiseksi ruuduksi, mutta se on kyllä Microsoftin Edge-selaimen ongelma. Tuo firma ei jostain syystä osaa selaimia tehdä, mutta itsepäisesti tarjoaa omaansa.

Mä en pidä tuosta kurpitsasta, kuten en koko Halloweenistäkään…

Älä Treppu oo ton värinen :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 tykkäys

@Treppu koita kestää :stuck_out_tongue: Ei tässä kauaa mene.

Ootko @Treppu kipee, vai miten tohon kuvaan on eksynyt jotain noin kamalaa.

Ja itse asiaan. Todella hienosti toimii Upcloudilla. Pelkästään puhelimella tulee palstalla roikuttua ja rokkaa kuin Popeda kesäyössä. Ja kurpitsakin on aika kova…

Logohan on hieno mutta kurpitsa on mulle se ongelma. :smile:

@peterra Thanks bro!

Miks sun avatar hymyilee? :grin:

Kiitoksia ylläpidolta palautteesta. On totta, että viime päivinä on mennyt paskan jauhamiseksi, kun ei oikein muutakaan ole ollut. Alkaa pikkuhiljaa ottamaan päähän tämä jatkuva voittaminen.
Annan tässä itselleni bänniä siihen saakka, kun tulee virallinen tieto, että Haapala palaa kaukaloon. Mikäli hän ei palaa koskaan, niin huono homma. Olen kuitenkin varma, että se hetki tulee kuin sydänhalvaus, kuin hän on back.

2 tykkäystä

Toivotaan että Henkka on pikimmiten taas askissa! :slight_smile: