Palautetta palstan henkilökunnalle

5 viestiä siirrettiin toiseen ketjuun: Satunnaiset ihmettelyt Discoursesta

Arvostan yhteisöä suuresti. Liputin itse itseni ja pyysin muita myös liputtamaan.

Haluan sanoa kaikille täällä pyöriville ja kirjoittaville seuraavaa:

Jos jokin asia ei sinusta kuuluu kaiken kansan luettavaksi, liputa se.

Haasta rohkeasti fiksulla keskustelulla, saa piruillakin, mutta se pitää tehdä ns. rakkaudella.

Ja lopuksi “en minä mikään jumala ole”. Yhteisö on.
Eli kaikki hiljaiset seuraajat mukaan vain rohkeasti.

13 tykkäystä

Tuli mieleen (:D, no ei sillei), että tuonne on ilmestynyt noita muitten joukkueiden topicceja aika paljon. Kun muut suomalaiset kiekkofanit huomaavat, että tämähän on Suomen paras ja hyvähenkisin foorumi, niin onko peikkona, että tämä firma kasvaa kansalliseksi koko kansan omaisuudeksi? Sitä en haluaisi. Hienoa olisi, että meillä olisi joka seurasta muutama kirjoittaja, mutta mitään invaasiota en halua. Ohan tämä ihan skenaario, mutta kuiteski.

2 tykkäystä

Luulen, että osoitteessa esiintyvä “Tappara” pitää suurimman osan poissa ihan itsestään :smiley:

1 tykkäys

Pahoitteluni jos olen liikaa niitä avannut :smiley: En silti usko, että tänne ikkunista ja ovista alkaa muitten joukkueitten faneja lappaan sisään.

Joo ei tarvi pahoitella. Nuo topicin ovat ihan tarpeellisia. Ja kuten sanoin, muutama ässäfani tai saipafani ovat ihan tevetulleita, kunhan eivät tuo sukulaisiaan tullessaan. :smiley:

4 tykkäystä

Ihan hyvä vain, että eri joukkueilla omat otsikot → pysyy viestiketjut järjestyksessä, kun voi ohjata vastustajia koskevat jutut omien otsikoiden alle (ne jotka haluavat vaimentaa otsikkoja hyötyvät myös tästä). Win-win.

3 tykkäystä

Sä voit muokata tästä sellaisen foorumin ettei täällä muuta näy kuin Tapparaan liittyyvää keskustelua. Aihealueita pimentoon vain, jos noin paljon harmittaa muu keskustelu.

9 tykkäystä

Itselle tämä forkka on korvannut Jatkoajan ajat sitten, johon en toki edes tunnuksia joskus vuosia sitten saanut, mutten muutenkaan siellä jaksa käydä. Diggaan siis tästä laaja-alaisesta keskustelusta, ja täällä saa tosiaan kätevästi topikkeja piiloon jos siltä tuntuu.

4 tykkäystä

Jatkoajassa tosiaan voi keskustella koko jääkiekkokentän asioista, mutta nyt täytyy ottaa sen verran kantaa, että Tappara.co ei ole mikään jatkokeskustelu jatkoajan keskustelulle. Meillä on täällä asiaa aivan laidasta laitaan ja jääkiekosta keskustellaan kokonaistasoisesti ja laadukkaasti - myös pelaajista. Me vs. muut -asetelma toki löytyy palstalta, mutta olemme monessa suhteessa peräti parempi kuin jatkoaika ja aivan eri tavalla toimiva yhteisö muutenkin Toki monet keskustelijat ovat multiosallistujia ja seuraavat myös jatkoaikaa tässä sivussa. Näin ei kuitenkaan ole kaikilla ja esim. itse yleensä huomaan tärkeät jutut täältä paremmin kuin jatkoajasta.

Tappara on hieno asia, mutta ei se tarkoita, että se olisi ainoa keskustelun aihe. Tappara on liitoksissa kaikkiin muihinkin asioihin, jotka liittyvät jääkiekkoon yleisesti.

5 tykkäystä

Pakko kyllä heittää posia tästä yhteisöstä. Alusta on hyvä, keskustelu on asiallista ja kaikilla tuntuu olevan hyvä meininki.

Mielestäni .info aikaisista ajoista on menty paljon eteenäpäin :+1:
Tietty syvä kumarrus ylläpidolle tämän palstan pyörittämisestä.

13 tykkäystä

Haeppa Googlella Oulun Kärpät ja kurkkaa hakutulosten toiselle sivulle.

Ja kyllä, on positiivista, että meillä on keskustelua Liigasta kokonaisvaltaisesti. Vastustajat ovat aika lailla 50% pelistä.

1 tykkäys

Itse en pidä tästä, että muutamille “roskakiekkosivustoille” linkitys on mahdotonta. Olisiko mahdollista, että linkin eteen ilmestyisi vaikka punainen huutomerkki tms. ja jokainen voisi itse päättää klikkaako vaiko ei.

1 tykkäys

Periaatteessahan tuo on helppo kiertää pienellä kikkailulla** jos haluaa laittaa linkin mukaan postaukseen (ja @henkilökunta ei tätä kiellä) mutta ennemmin sitä voi jakaa vaikka pääkohdat linkin sisällöstä copy-pastella tai omalla tiivistelmällä. Ite pitäisin tuota linkin sisällyttämistä jopa ihan suotavana: uutisen/huhun lähde kävisi siitä ilmi, halukkaat voisi copy-pastella avata uutissivun mutta linkki ei olisi kuitenkaan klikattavissa niin “vahinkoklikkauksia” ei pääsis tapahtumaan.

Ns. sokeita linkkejähän täällä ei muutenkaan saa jakaa, eli sen “tiivistämisen” vaivan joutuu näkemään joka tapauksessa.

** Esim. www . suomikiekko . com/blaablaablaa

Mitäs muita sivustoja estolistalla on?

Helppohan se on kiertää juu, mutta eihän koko säännöllä ole silloin mitään virkaa.

No onhan sillä juurikin nuo mun mainitsemat edut: Roskasivusto ei saa turhia klikkauksia mutta halukkaat voi joka tapauksessa käydä lukemassa uutisen suoraan lähteestä jos sen tärkeäksi kokevat.

Mitään tilastoa en osaa esittää mutta veikkaisin että aika pieni osa käyttäjistä jaksaa/viitsii avata uutissivustoa jos a) uutinen on tiivistetty tarpeeksi hyvin jo postauksessa b) linkin joutuisi copy-pasteamaan osoiteriville pelkän klikkaamisen sijaan.

EI ollenkaan paha juttu! Taitaa vaihtua pakisto kohtuu reippaasti.

Väännetääkö me nyt jokasesta äijäst huhuketju, jos joku kuullu vaan juttua. Jos mäki kuulen, kun joku puhu että Tappara koittaa saada Kovalchukkii seuraavalle kaudelle. Nii kai siitä tehtäs Huhu: Kovalchuk Tapparaan 2017-2018?

Jos tehtäisiin, sehän olisi pidemmällä aikavälillä hyvä. Varsinkin, jos selkeästi lähteeksi nostetaan käyttäjä, esim. tässä kohta @Mr.Peter niin voidaan kauden jälkeen katsoa, montako osunutta huhua käyttäjältä tuli. Sitten seuraavan kerran, kun siltä suunnalta nousee huhua, voidaan miettiä, onko mies tietolähde vai paskanjauhaja.

Ja tämä kaikki yhtään @Mr.Peter’n tämän hetkistä uskottavuutta vähättelemättä.

1 tykkäys

No mutta eiks noita kuulo huhuja voida purkaa, Pelaaja haaveilut 2017-2018. Sitte jos tulee jotain isompaa faktaa, niin sitten luoda ketju pysyyyn.

2 tykkäystä