Paras biisi juuri nyt

No eipä ollut häävi ihan viralliseksi kisabiisiksi

Se onkin Villin kortin virallinen kisabiisi, ei Jääkiekkoliiton tai vastaavan.

(Ei lisäarvoa palstalle ) #755

Onko mikään virallinen kisabiisi oikeasti ollut hyvä biisi? Vähän surullista sinänsä, mutta tuo Villin kortin parodia sopisi ihan hyvin niiden kisabiiseinä kuultujen renkutusten joukkoon…

Mutta koska ollaan biisiketjussa, niin laitetaan biisi mukaan perusasioihin palaten:
Tom Petty - Free Fallin’

Niskalaukauksen kitaravallit kuulostanu omaan korvaan hyvältä aina.

Yksi parhaita suomalaisia rap-biisejä.

Dimmu borgiriltakin tupsahtanut uusi levy seitsemän vuoden tauon jälkeen.pitänee tarkastella millainen tuotos on. Ei oikein ole niiden 2000-luvun tuotanto uponnut vaan oikeastaan vain 90-luku. Jospa tää olis poikkeis kun parkkeri on poistunut rummuista.

Petos on hands down paras suomiräppäri. Mikään ei oo muuttunu!

(Mika Koivunen) #760

Hyvä metal-biisi, mutta erittäin häiritsevä video.

Kehnoin laulu, jonka olen Villi Kortti -porukalta koskaan kuullut.

1991 kotikisojen biisi oli kova: :wink:

En tiedä kuka noista oikeasti laulaa, mutta ihmettelin kuinka poikasia nuo ovatkaan. Sitten päässä laskemalla: hitto siitä on kohta 30 vuotta.
Tunnistin Hantta Virran, Sakari Lindforsin, Esa Keskisen ja Teemu Selänteen laulamassa. Janne Ojanen näytti olevan pelihommissa, ehkä parempi niin: varmaan parempi luistimilla. Ja sama kyllä päti noihin muihinkin.

Aijai… Mistä onkin löytynyt noin komea Ilveksen violetti Säästöpankki-paita videon alkuun :smile:

Ja videon loppuun! (Joo, mä oon joskus onnistunut katsomaan videon loppuun asti!)

MM-kisojen kunniaksi lätkäaiheinen biisi:

Edit: Teemukin tykkää.

Tässä, ehkä paras bändi ever never. Monta biisiä aivan mahtavia, mutta juuri nyt tänään tämä. Siinä muuten viikate heiluu kuten pakilla maalin edessä pitääkin, katsokaa ainakin tuo alku :grinning::wink:.
Hyvää viikonloppua kaikille!
t. 7️⃣

Tätä kappaletta pidetään Wasp:in parhaana kappaleena vaikka on Blackien soolo juttua…

Ja linkin takaa löytyy siis Hold On To My Heart.
Blackie on mielestäni yksi parhaista balladien tekijöistä, mutta silti itse pidän eniten W.A.S.P. in kolmesta ekasta levystä kokonaisuutena.
Myöhemmiltäkin levyiltä toki löytyy helmiä.
Ja bändi on ehdottomasti yksi suurimmista suosikeistani All Time.

Yhdysvaltalaista kelttivaikutteista folkpunkkia: Flogging Molly.

(Raarnio) #770

Ei vain ehkä! Vaan se on!

Tänään alkaa Euroviisut. Palataanpa ajassa “hieman” taaksepäin vuoteen 1982 ja Kojon “Nuku pommiin” hitin pariin: