Paras biisi juuri nyt

Hyvää Uutta Vuotta - kaikki Tapparalaiset. Ensi (tai nyt jo tämä) vuosi ON entistä parempi…:wink:
Tummansinistä (ja oranssia) kaikille!

7 tykkäystä

Koska ihmiset nyt vaan on ihmisiä ja ihmiset on mitä on (me nyt vaan ollaan itsekkäitä ja ajatellaan vaan omaa parastamme loppupeleissä, minä mukaanlukien) niin tässäpä yksi suosikkibiiseistäni ikinä mitä on taas tullut töitä tehdessä viime kuussa pyöritettyä bändin muun tuotannon ohella melkein non-stop. (Olen ihan älytön Corey Taylor fani ylipäätään, on se vaan lahjakas kaveri ja poikansa taitaa seurata perässä).

Ei “ihan” kaikille mutta muhun iskee niin ettei mitään järkeä:

3 tykkäystä

Olen alkanut tykkäämään Jannikasta.

En ole elokuvasta nähnyt kuin pätkiä, mutta elokuvan tunnusbiisi on kova.

Kuten kuvasta näkyy, niin elokuvassa pääosaa esittää maineikas Ronn “Ridge” Moss.

Spotify yllätti tänään meikäläisen iloisesti uudella Swallow the Sun -biisillä. Ja on meinaan kova veisu. Tällä kertaa vuorossa on perinteisempää metallia (ensimmäinen sinkku oli lähempänä funeral doomia), mutta jestas tuo laulu yllättää: kuulostaa ihan 90-luvun norjalaisilta bläkkisbändeiltä! “I want you to bury me, bury meeeeee” jää heti ensimmäisestä kuuntelusta päähän :grin:

5 tykkäystä

Kova on kyllä :sunglasses:

6 tykkäystä

Hassisen koneesta mieleni ajautui tämmöseen klassikkoon:

6 tykkäystä

Hiukan uudempi versio samaisesta rallista.
Mulla oli suuri kunnia olla todistamassa tämänkin rallin äänitystä ihan paikan päällä.

1 tykkäys

Oli niin lähellä että en nähnyt tätä orkesteria livenä. Liput oli ja kaikki. Sitten tuli WTC-iskut ja peruivat keikkansa. Ruotsista tuli In Flames paikkaamaan. Silti jäi harmittamaan.

4 tykkäystä

Jep. Sillon vitutti rankasti. Onneksi tuli v. -98? Nummirockissa nähtyä kyseinen orkesteri. Silloin ei tosin voinut ymmärtää, kuinka spesiaaliksi tuo käynti muodostui.

3 tykkäystä

Vielä yks kova veto tähän. Mahtava kitara ja huuliharppu!

3 tykkäystä

Metalli-/rock-piireissä on nyt noussut suureksi sensaatioksi mongolialaisbändi The Hu (kuka muu muka). Hun kaksi videota ovat keränneet lyhyessä ajassa miljoonia katselukertoja.

Itse luonnehtisin musiikkia folk metalliksi/rockiksi.

1 tykkäys

Nautin tästä.

2 tykkäystä

Ja laitetaan nyt tämäkin vielä. Tuli eilen todistettua Klubilla pitkästä aikaa livenä. Ei jättänyt kylmäksi.

2 tykkäystä
5 tykkäystä

Vanhahko perinteisemmän liiton bändi Pretty Maids on julkaissut videon vuoden 2016 levyltään Kingmakerilta.