Paras biisi juuri nyt

3 tykkäystä

Witherfall - Ode to Despair

Biisissä on surullinen tarina taustalla sillä biisin tekoaikaan tiedossa oli, että bändin rumpali sairasti parantumatonta syöpää…

2 tykkäystä

Andrea osaa.

5 tykkäystä

Ihme, ettei Sabatonin uusin merisota-aiheinen biisi ole vielä ehtinyt tänne:

Sabaton - Bismarck

2 tykkäystä
6 tykkäystä
2 tykkäystä

Rage Against The Machinen Bulls on parade on kyllä ihan tolkuttoman kova biisi. Ollu yks mun suosikkibiisejä aina siitä asti ku ala-asteikäsenä kloppina ko. single tarttu mukaan Epesiltä.

9 tykkäystä

:waxing_crescent_moon::tappara:

Aiemmin olen skipannut Myon & Shane54 -tuotannon liian popahtavana, mutta nyt nämä mashupit toimivat lenkkimusana hienosti.

Pohjalla BT:n Tomahawk joka rokkaa muutenkin, päälle miksattu vokaalit toisesta biisistä. Huikean toimiva kokonaisuus.

2 tykkäystä

Areena - Sielun Veljet pres. by Alatalo, Kevät (toim. huom. linkkilaatikko ei jostain syystä toiminut, joten perinteisempi…): Sielun Veljet: Kevät | Yle Areena

2 tykkäystä

MASTERPIECE.

Aika kova lätty tuli sitten Belzebubs -sarjakuvabändiltä. Ei ihme, sillä taustalla on Insomniumia (ainakin Niilo Sevänen), Dan Swanö (Edge of Sanity, Nightingale…) ja vierailijoita, kuten ICS Vortex (Dimmu Borgir, Borknagar, Arcturus), Lindsay Schoolcraft (Cradle of Filth) jne…

Tässä uusin lyriikkavideo:

Edit. Muita vierailijoita on koskettimissa Desibelius (Tuomas Holopainen?), Mørkrost (tumma paahto?), Antikrist(?)… [Lähde: Inferno, Belzebubs haastattelu]

2 tykkäystä

Varsinkin Dion ollessa laulamassa

4 tykkäystä

Eikös Blackmore vielä kierrä jonkunmoisen kokoonpanon kanssa? Ihan täälä suomessakin?

Juu kiertää, Hyvinkäällä olis

2 tykkäystä

Yks tuttu oli käyny kattomassa kyseistä herraa livenä ja sanoi, että pahaa teki olla loppuun asti keikalla. Bändi oli hyvä ja vireessä, mutta itse herra Blackmore oli ollut suorastaan kehno ja lisäksi jäätävän ylimielinen.

1 tykkäys

Wapun soittolistoilla oli paljon hyvää. Yksi jo hieman unohtumaan päässyt korvamato palasi rytinällä mieltä lämmittämään:

Loistavasti toimii Evanescence edelleen.

5 tykkäystä

Kiitos Puola.
Edit. (Kyseessä siis black metalia: Batuska - Yekteniya IV)

2 tykkäystä