Paras biisi juuri nyt

6 tykkäystä

Pakko laittaa,ihan pakon pakko. Mimmi oli oli aivan mahtava.

7 tykkäystä

Tämä ei selittelyjä kaipaa.

11 tykkäystä

Jaa,sä vaihdoit kovaan genreen. :grinning:

1 tykkäys

Joo, minua saa kutsua ‚Äúerikoiseksi‚ÄĚ. Mielell√§√§n lainausmerkkien kanssa kuitenkin.

4 tykkäystä

Tästä tulee mieleen yksi upea nainen

1 tykkäys

Muistinkin tästä, että olen luultavasti nähnyt Kikan ensimmäisen live-esiintymisen isolle yleisölle. Tää oli 70-luvulla. Tykkäsi esiintyä jo lapsesta.

2 tykkäystä

Kerrassaan loistava. Montaa biisiä ei kerenny levyttään, eikä keikkojakaan varmasti kovin ollu? Silti yks alansa legendoista johtuen 3. helmikuuta 1959 tapahtumista :sleepy:

2 tykkäystä

‚ÄúThe day The music died‚ÄĚ.

En ole kokonaan ihan samaa mieltä, mutta hemmetinmoinen määrä lahjakkuutta siinä rysäyksessä meni.

4 tykkäystä

Minun suosikkini.

4 tykkäystä

Miten uppoaa Irwinin coverit?

Ping @Desperado
Jos en oo koskaan laittanut tätä tänne niin nyt on aika tehdä se.

2 tykkäystä

Sorry, ei uppoa. Ei vaan kertakaikkiaan.

Muistoja nuoruudesta.

Aivan mahtava! :DD

3 tykkäystä

Muistoja nuoruudesta, silloin kuin oli komeeta että autossa mahdollisimman äänekkäät kajarit ja sellaiset subbarit, että aivot räjähtää.

3 tykkäystä

Ite näkisin että lioteltu juttu. Buddy Holly oli kiistatta nero, mut selvästi jo siirtymässä Rock’n’Rollista viihteelisemmän musan suuntaan… Big Bopper oli perus DJ joka sai yhden tosikovan huumori hitin. Muuten matskua oli ehkä levyllinen, tai ainakin mulla on. Richie Valens oli tosi lupaava, mutta eipä Rock’n’Rollin kuolemasta kyllä kehtais mainita. Holly oli paha juttu.

Niin. Minustakin tuo sanonta on siis aikalailla liioiteltu, mutta sellaiseksi tuota päivää kutsutaan.

Samaa mieltä, että Hollyn poismeno paha juttu, pahin noista.

Itselleni tuo ei kuitenkaan ollut se p√§iv√§, kun ‚Äúthe music died‚ÄĚ.
Tämä tapahtui vasta paljon myöhemmin.

1 tykkäys

Mulla ei musiikki kuole viä onneks ennen mua… Crazy Cavan kun kuolee/loppuu/lopettaa tjn. niin se on todella kova päivä meikäläiselle… Yli 70v ukkoja ovat, niin vääjäämätön lähenee kokoajan kyllä.

1 tykkäys