Pelaajahaaveilut 2017-18

minäkin, mutta Jukka ei ketään nykyisistä nosta Jasun ohi :frowning:

Minä haaveilen, että täällä palstalla roikkujat ymmärtävät sen asian, että Tappara on pelannut Liigassa viimeiset kaksi viikkoa/neljä peliä 2p/peli keskiarvolla.
Tappara on jo kuuden sakissa. Ja silti huonoa. Jännä homma.
Onko kaikki muut sitten huonoja?

16 tykkäystä

Ramstedt ois vastaus rukouksiin

Oikeestaan kyllä liigassa on noin puolet aikas heikkoja jengejä, mut se on toinen keskustelu se. Tapparalla on ollut hyökkäyspelin kanssa massiiviset ongelmat, mut silti ollaan kuudensia…se kertoo jotain liigan tasosta :slight_smile:

Tai Tapparan rutiinista, mutta tämä keskustelu kuuluu tuonne toisaalle.

Sehän se koomista olisi kun hävitään kookoolle niin hankitaan ykköstaikurisentteri, niin kuin me sitä tarvittaisiin.

2 tykkäystä

En ota Tapparalta mitään pois, mut liigan taso on silti aika pelottavan huono ja pelien viihdearvo on heikko. Tapparan pelit katson koska kannustan Tapparaa, mutta muita liigapelejä en juurikaan ole katsonut enään vuosiin. Pelottavinta on että olen alkanut katsomaan Jokereiden pelejä…ne on viihdyttäviä.

3 tykkäystä

Olis saatava toinen sentteri, jonka Jukka uskaltaa laittaa tärkeisiin aloituksiin. Viime kaudella oli Lajunen ja Jasu, nyt on vain Jasu. Eihän Junnu voi jaksaa koko kautta kantaa vastuuta aloituksista. Vai onko Jukan periaate sentterien kohdalla sama kuin maalivahtipeluutuksessa; yhdellä mennään koko kausi!

sentteriä porukka kaipaa mutta mun mielestä pitäis päästää Heljanko tolppien väliin että nähtäis tarvitaanko Domille kaveri :thinking:

Paras alottaja päästettiin tsekkeihin alle viikko sitten …ja nyt tarvitaan jo korvaaja :thinking:

Me mitään sentteriä tarvita. Vuoden vaihteeseen mennessä meillä on Liigan paras sentteri, eikä tarvi edes hommata sellaista.

5 tykkäystä

Ei tarvita, meillä on sille jo kakskin kaveria.

Toivotaan että massi nousee.

Olis nuo hyvä päästää kokeilemaan ja antamaan näytöt liigakentälke.

Eiköhän sellainen paikka vielä tule. Nyt kun on viimeiset 11 matsia ollut yhden maalin pelejä, niin eiköhän se oo paras ottaa varman päälle? Ja valmennusjohtohan sen päättää kuka on sellasessa iskussa että laitetaan häkkiin. Luotetaan siis heihin.

Kun mikäänn ei riitä…

1 tykkäys

Sentteriasioissa olen @Oijennus kanssa samaa mieltä, Rauhalasta kasvaa tän kauden aikana Lajunen 2.0 ja sit katsotaan nauraen tämän palstan sentterihaaveiluja. :smiley: Jos nyt siis oikein tulkitsin @Oijennus viestin.

2 tykkäystä

Toivotaan. Tänään vielä Jasu oli ottamassa oman pään aloitusta Rauhalan ketjussa.

Nuori mies kehittyy vauhdilla. :thumbsup:

Et ihan. :slight_smile:

Rauhalasta kyllä kasvaa hyvin samanlainen pelaaja kuin Lajusesta, mutta nyt tarkoitin M.Järvistä.

M.Järvisen potentiaali on isompi kuin Lajusen vastaava. Alkukausi on ollut hankala, mutta esimerkiksi eilen oli hyviä juttuja näkyvissä.

Kaikki vain minun näkemääni ja minun ajatuksiani.

3 tykkäystä