Pelaajahaaveilut 2018-19

Tässä on todellinen haave! Haaveillaan isosti, kun siihen on mahdollisuus. Luulen, että Kouvolassa pyydettäisiin tuohon väliin - perustellusti - melko isoa summaa :smiley:

(Toni) #977

Mutta jos tosissaan mietitään niin luulisin että kolmikosta Massi, Ej tai Jasu joku lähtee mikäli on ovi käymässä ulospäin.

Itse veikkaan jos joku lähtee niin se on Jasu tai EJ…

Miksi Kouvola hänet päästäisi pois??

Veikkaan muutoksia maalivahtiosastolla. Jos siis jotain ylipäätään tapahtuu.

Tää on haaveiluketju. Saahan siitä haaveilla, että Kouvola päästäisi Malten pois. Ei niin oikeasti käy :stuck_out_tongue:

Maalipaikka-analyysit :rofl::rofl::rofl:
Oon mä sulle mun haaveen kertonut. Etkö muista?
Oma haaveeni on oikea käsi alhaalla pelaava, lujan ja tarkan one timerin omaava, sekä kaikin puolin mukiinmenevä kaveri. Jaa, ai miks mä sellaista toivon, olis ns. sitä mitä tohtori määrä tohon yv:lle. Kaarelle tarvitaan kaveri ala Palola, Laine ja Nurmi.
PS. Rantakariakin vois tossa vaikka kokeilla…

Juu niin saa haaveilla ja itse myös haaveilen et tulis Tapparaan Malte :wink::wink:

Strömwall olisi juuri sitä mitä lääkäri määrää Tapparan tarpeisiin mutta hyvin epätodennäköistä että tulisi

Eikös Kuusela tuosta kaarelta yhden pelin ratkaissut? Muutenkin on ollut viime aikoina hanakampi laukomaan kuin hetkeen. Rupeaa ehkä omaksumaan roolia paremmin ja paremmin. Laukaus hänellä on hyvä.

Jukia pidän melko varmana tulijana koska Sibirillä jo pleijarijuna mennyt ja varmasti ei ole esteenä jos haluaa lähteä

Niinpä, koska KooKoo:han taistelee vahvasti ihan suorastakin pudotuspelipaikasta. Sitten keväämmällä tilanne voi olla täysin, mutta tavoittelijoita on silloin paljon muitakin.

Taidan jakaa tämän näkemyksen.

Toinen on pakki. Joku ilkeä alivoimalle, joka osaa kiekolla jotain ja pärjää jalalla.

Kolmas ei välttämättä vielä haave, mutta maalivahtitilanne on vielä arvoituksellinen.

Jukia en estä kotiin palaamasta ikinä, jos on halua tulla. Ei ole kuitenkaan ominaisuuksiltaan juuri sitä, mitä lääkäri määrää eli akuutteihin ongelmiin Juki ei kaiketi ratkaisu olisi. Älkääkä nyt ottako tätä väärin - on aina tervetullut Tapparaan ja tilaa vaikka tehdään, jos on tarpeen tulla. Ei kuitenkaan juuri NYT sitä, mitä lääkäri määrää.

Mutta onko verojen takia järkevää tulla? Saattaa Ruotsi kutsua siinä vaiheessa.

(Toni) #991

Kaikki pelaajat joilla päättyy sopimus ensi keväänä pl. Maalivahdit. Siitä on helppo päätellä ketkä vois olla liikkumassa, tietty voi olla että joku jolla on jatkot liikkuu.

Sori kuvasta, oli kaikista nopeimpaa puhelimella tehdä näin.

Itselle tulee mieleen että oliko se Sportti-peli, mutta eikös se ollut 6vs5? No joka tapauksessa joku sellainen jätkä joka pääsääntöisesti vetää, eikä sorru kynäilyyn ala EJ.

En usko että senttereitä lähtee paitsi jos saisi jostain ykkössentterin hommattua niin ehkä Massi olisi ekana liipasimella

Juu ei Juki olisi juuri sitä mitä eniten kaivataan mutta oisin valmis heittään monta hyökkääjää Jukin tieltä jos olisi tulossa

Haaveiletko siis, ettei Peltola tulisi Tapparaan, jos KHL:sta siirtyy? :wink: Eikös Kuusela tehnyt vastaavan liikkeen veroista piittaamatta aiemmin?