Pelaajahaaveilut 2018-19

(「LIVE IS LIFE」) #996

Näen Liigan sisäisen vaihdon skenaariossa liikkuvan joko jonkun LeKi/A-miehen, Moilasen, Luodon(epätodennäköinen) tai Rauhalan(epätodennäköinen). Ja kyseessä olevan laina. Ei tässä vaiheessa kautta ole myöskään Liigan sisällä mitään isoa kalaa tulossa tänne päin.

Kuuden kuukauden säännön täyttyessä on järkevää tulla. (siis Juki ja siirtorajalla Sibiristä)

(Toni) #998

Voihan se olla että sitä kalaa tulee ulkomailta.

Maalivahti on kyllä melko varmasti hankittava koska jos Heljanko sattuisi loukkaantuun ja Nikke ei pysty pelaan ku kerran viikossa

Kerran viikossakin ois jo hyvä. :smiley:

Rightin romuluista pelaaja hyvällä laukauksella varustettuna itse haaveilen.

Miksi sinä haluat romu luisen pelaajan? Eikä me tarvita ihan terveitä pelimiehiä.

Asiaa: Olen aika lailla 99- varma, että tuohon rosteriin tulee vielä 3 pelaajaa kauden aikana. Tämä ei ole tieto, vaan ihan oma päätelmäni. Kenestäkään erikseen en oikein osaa haaveilla. Arpoja kaikki.

Teddy Purcell tai Emerson Etem voisi olla kovia hankintoja

Itse veikkaan jos joku lähtee niin senttereistä se on Jasu

Niin, en sitä varsinaiseksi huhuksi lähtenyt osoittelemaan, kun nimiä ole vielä minkäänlaista tiedossa. Mutta uskottavalta taholta (en sano enempää) sellaista juttua että jotain saattaa tapahtua. Mutta ehkä myös hieman yllätyksenä juuri tuo lisäys että ovet voivat käydä kahteen suuntaan.
Olemme myös verorajan tuntumassa, joten ajankohta on otollinen. Lisäksi junnut ovat nyt alkutahdit näyttäneet, ja siitä voi tietenkin seurata jotain.
Tämä tästä tällä erää, lisää kun on aihetta.

Jos Tapparasta joku lähtee, veikkaan et se on Elorinne. Hyökkäyksestä ei kannata luopua kenestäkään, mutta laituri pitäisi hankkia ja tietysti Elorinteen tilalle pakki. Maalivahtiosastoa voi vahvistaa siirtorajalla, varsinkin jos Nikke ei pysty pelaamaan kuin yhden ottelun silloin tällöin.

Haaveilen jostain hampaattomasta adhd-kanukista, joka repii ja raastaa ympäri kenttää, mut siinä samassa tekee maaleja. Semmone, joka ei siedä häviämistä ja saa muutkin syttymään

Patrik Virta tosiaan vapautettu Slovan Bratislavasta. Laitoin linkin Twitteriin KHL -ketjuun. Haaveilkaa miestä täällä ennemmin, jos tarvetta. Itse ainakin näkisin, että sopisi paremmin kuin hyvin Tapparaan tällä kaudella.

Olin tulossa kommentoimaan tätä juuri. Nyt kala koukkuun! :heart_eyes: :mikki:

(Toni) #1009

Eikös Tappara ollut joskus miehen perässä?

(***) #1010

Jos Virta Suomeen palaa, niin oma veikkaus on, että palaa Turkuun. Wirtasen lähtö ja Virran paluu menisivät yksi yhteen ja pelipaikkakin täsmää.

(「LIVE IS LIFE」) #1011

Wirtasellahan oli pätkäsopimus. En usko, että edes TPSupercell lähtisi ostelemaan KHL:sta pelaajia ulos. Saattaa mennä Turkuun, mutta kyse on sitten enemmän sattumasta kuin suunnitelmasta.

(***) #1012

Virran osalta uutisoitiin potkuista, joten silloin tuskin on kyse mistään ulosostamisesta. Wirtasella tosiaan oli sopimus maaottelutaukoon asti. Ajankohta saattaa olla sattumaa, mutta kaikki natsaisi turkulaisittain kohdalleen. Voi hyvin olla, että potkut saanut pelaaja tekisi tässä vaiheessa turvallisimman ratkaisun palatessaan sinne, missä peli viimeksi kulki. Olisi kyllä Tapparankin näköinen hankinta. Kelpaisi, mutta juuri nyt en usko.

(Kolonia) #1013

Kaiken muuttava “Vapahtaja” jostain äkkiä ja puolet nykyisestä joukkueesta vaihdossa toiseen suuntaan.

Ei tuossa nyt näkisi olevan mitään hirveää kiirettä hankintojen osalta, toistaiseksi ainakaan. Ehkä siellä jotain haetaan, tulee kun löytyy?

Virtaa huhuillaan Örebrohon.

(「LIVE IS LIFE」) #1015

Jatkoajassa väittävät Jypin aloittaneen tyhjennysmyyntikartoituksen. Jos jostain käsittämättömästä syystä oikeasti vetävät tulpan laivan pohjasta, niin heilahtavat Liigan voimasuhteet kerralla täysin uuteen asentoon.