Pelaajahaaveilut 2018-19

Eikös Partlett käyty Spengleristä aikoinaan skouttaamassa?

Parlett on pelannut Spengler Cupissa kaudella 16-17 Eliteprospectsin mukaan eli hyvin mahdollista.

Kyllä. Tapola puhui tästä aikanaan.

Eikä Tappara - kuten ei mikään muukaan Liigan joukkueista - tarvitse oikeasti mitään “poliisia”. Mitä ihmettä sellaisella pelaajalla tekee, joka istuu jäähypenkillä / on pelikiellossa enimmän osaa ajasta. Ehkä tämä oli muotia joskus 80-luvun NHL:ssä mutta nyt ei olla sillä vuosituhannella.

5 tykkäystä

Sellaisen huhun kuulin että ei olisi tulossa ketään tälle kaudelle 18-19, vaan nyt on keskitytään nimenomaan pelaajahankinnoissa kauteen 19-20. Ja Zabo olisi vielä noin 3 viikkoa saikulla. Jos oikein ymmärsin alkuperäinen lähde monen kiertotien kautta olisi ollut Penttilä, tälle huhulle.

2 tykkäystä

Itse asiassa minä kuulin vastaavaa huhua tässä hiljattain. Mutta katsotaan nyt. Itse en ihan tuohon usko.

Hyvä suolaus Penttilälle :smile:

3 tykkäystä

Kyllähän se nyt on 110% Fakta et Tapparassa nähdään tällä kaudella ainakin 2 uutta ukkoa.

9 tykkäystä

Itse asiassa orastava Litti-peukku tuolle huhulle sinänsä. Luulen, että jos ja mikäli sieltä pelaajia tulee niin tulevat myös ensi kauden sopimuksella.

4 tykkäystä

Ilmeisesti sitten panostetaan kunnolla ensi kauteen tämän kauden kustannuksellakin.

Eiköhän sieltää tuu jos löytyy varteenotettava, tuskin mitään että ostetaan muuten vaan. Ei ne niin idiootteja ole että tällä mentäs kevääseen.

En usko että Tappara nostaa valkoista lippua salkoon, kun muut aloittavat kilpavarustelun ympärillä.

1 tykkäys

Tämä on kyllä alkuvuoteen huono uutinen eli vajaalla rosterilla mentäisiin tammikuu ja helmikuun lähestyessä saataisiin vasta vahvistuksia hyökkäykseen ja puolustukseen saikkuosastolta (Zaborsky, Karjalainen, Vittasmäki ja ehkä Lehtonenkin?). Moilanen toki palaa heti junnukisojen jälkeen.

Junioreille toki tulee peliaikaa ja se on tulevaisuutta ajatellen hyvä asia…

Maalivahtisektori onkin sitten isompi ihmetyksen aihe: Mikä Bäckströmiä vaivaa ja kuinka pitkälle Heljangolla mennään (sisäänajo ykkösveskariksi ei ole ollut helppo savotta). ← Tälle osastolle kaivattaisiin kilpailua (edit)

Taidamme olla sivuraiteella ketjun aiheesta. :slight_smile:

2 tykkäystä

Ollaan aiheessa sikäli, että joku haaveilee, ettei kaudelle tule enää yhtään hankintaa. Kyllä niinkin voi haaveilla.

3 tykkäystä

Ei kun vedän tuon aiemman takaisin. Vuosi onkin vaihtunut. :slight_smile:

Ajattelin, että tämän otsikon alla keskusteltaisiin ensi kauden asioista, mutta eihän tuossa otsikossa kautta mainita. Ainoastaan vuodet. :slight_smile:

Iso läjä viestejä siirretty oikealle vuodelle.

3 tykkäystä

Puhdistetaan tässä Penttilän maine. Kyllä meille taitaa tällä kaudella olla liikennettä.

22 tykkäystä

No ei se tuossa huhussa kauheasti likaantunut, hieno mies. Ja uskon, että jos tälle kaudelle joku tai jotain pelaajia tulee niin olettaisin, että pidemmällä sopimuksella.

5 tykkäystä

Satsaaminen jos on oikea sana tähän, niin osaksi näissä Bloodin ja yritykseksi ainakin vielä jääneen Fälthin soppareissa oli että ne ovat 2v paitsi siis Fälth. Joten, josko haetaan sellaista pelimiestä joka olisi myös kauden 19-20, eikä vain neljän kk soturia.