Pelaajahaaveilut 2019-20

Hallilla liikkui myös huhu että Vauhkonen olisi muuttanut/ muuttamassa Tampereelle. Onhan siitä toki ollut huhuakin, mutta en usko ennenkuin näen.

Itsellä ei pelaajaa mitään vastaan ole mutta Itseänikin hieman epäilyttää että Tappara hankkisi tällaisen pelaajan laituriksi. Jos Nenonen ei ansainnut paikkaansa pelaavassa kokoonpanossa liikkeensä takia niin en usko että Tuhma-Olavi huonommalla liikkeellä mahtuisi. Saattoi tosin Nenosen peliaikaan olla jokin toinenkin syy. No saapa nähdä, olishan siinä maalin eteen kiva saada kokoa kun Jasu ja Matti poistuvat.

2 tykkäystä

Vauhkosessa olisi kyllä ainekset uudeksi kärjeksi tai nenoseksi. Onhan se veto ihan laadukas ja käyttää sitä. Mutta liike ja voimaluistelu epäilyttää.

1 tykkäys

Mikäs tää Palola-huhu nyt on?

Ei sen vakavempaa kuin joka vuotinen Konna huhu :grinning:

Sellaista mietin että oikeastaan kaikki ketä Tapparan ensi kauteen on yhdistetty, on R. Onko Larmi, Kontiola ja Ollikainen ainoat L. Omat junnut on L, paitsi Kassu. Jos muistan oikein. Saa korjata mutta mulle ainakaan tule oikein ketään esimerkiksi L laituria mieleen ketä olisi puhuttu ensi kaudelle. Eli johtopäätöksenä olen miettinyt, onko mietitty L laitureiden tulevan omista pääsääntöisesti. Kunhan mietin tässä alkoholia nauttien :tumbler_glass:

Jormakka on huhuissa tuotu.

Eikös se ole R? En huomannut mainita että kätisyyksiä tarkoitin lähinnä, mun moka :sweat_smile:

Eilisessä pelissä tuli mieleen, että meidän ensi kautinen sentterikaksikko saattaa hyvin olla Konna-JMJ.

Mikä sentterikaksikko? Eikö niitä neljä kannata olla vähintään.

7 tykkäystä

On niin kova kaksikko et vedetään vajaalla.

6 tykkäystä

Tapola sanoi, että viisi pitää olla pleijareissa ja mahdollisesti myös runkosarjassa. Tämä siis puolivälieräsarjan ennakkovideolla Aamulehdessä.

3 tykkäystä

Kyllä, ei vara venettä kaada. Siksi tuossa on sana “vähintään”. Ja nythän tilanne on tuo, että pelaavassa kokoonpanossa on viisi keskushyökkääjää. Kannattanee siis haaveilla ensi kaudellekin useampaa, kuin kahta.

1 tykkäys

Kukahan se meidän viides on kun Tanuskin päästettiin pois.

Malinen,JmJ,Massi,Jasu,Rauhala

Jos tämä tarkoittaa että Kontiola pelaisi leftiltä, niin ei pidä paikkaansa. Saatan myös tulkita viestisi väärin.

2 tykkäystä

Eivätkä Kontiola/Larmi ole myöskään laitureita (laitahyökkääjä).

Ensi kautta tarkoitin.

Nämä viestit on aivan turhia, puhun tämän hetken tilanteesta ja siitä, että ensi kaudellekin kannattaa haaveilla kaksikkoa useampaa. En siis sanonut, että ensi kaudelle olisi nyt viisi keskushyökkääjää kiinnitettynä.

Ketjun aiheseen:
Larmi olis kova, mutta ei välttämätön. Kontiola olis kiva, mutta ei välttämätön. Molemmat tervetulleita mun Tapparaan, haaveillaan siis vaikka niistä. Heljangon, Larmin ja Tapparan maalivahtien kanssa kannattaa muistaa, ettei näitä päätöksiä kovin myöhään tehdä, eikä Heljangolla runkosarja ollut paras mahdollinen. Larmia voitu siis kalastella esim. jo loppusyksystä, kuten tapana on.

On muuten kauhean hyvä huomio, Konnakin on muuten R.

1 tykkäys