Pelaajahaaveilut 2023-24

Syksy ja talvirenkaat. Uusi valmentaja ja uudet kujeet. Uusi joukkue ja uudet pelaaja

Tässä mahdolliset jatkajat sopimusteknisesti.
Kemiläinen
Kärki
Kulonummi
Vittasmäki
Merelä
Rauhala mahdollisesti.

Itse haaveilen oikeastaan jokaisen nuorehkon pelaajamme jatkosta, myös nuori herra Kuuselan. Läpimurtoja on tapahtumassa laajalla rintamalla.

Ja ensi vuodelle on uusi hauska leikki :grin:
Konna lopettaa, Jori on nähty ja jatkanee muualle, kenestä sitten haaveillaan?

13 tykkäystä

Jos Heljanko ei jatka tai vaikka jatkaisikin niin haaveilen:

18 tykkäystä

Pari tuttua

4 tykkäystä
16 tykkäystä
1 tykkäys

Mulla oli pitkään tämä ketjunavaus luonnoksena, mutten oikein löytänyt tälle ajankohtaa. Vielä ei tiedetä valmentajaakaan. Haaveiluketjut on menneet vähän roiskimiseksi, eikä tämäkään aloitus paljon siitä eroa. Totuus kuitenkin on, että

a) monta tapparalaista sopimusta on katkolla
b) avoin paletti on uhka ja mahdollisuus
c) jotain uudistumista täytyy tehdä, muttei vain uudistumisen ilosta
d) uudistuminen voi olla kivuliasta.

Ei meidän pelaajistossa ole juurikaan pelaajia, joille en tekisi jatkosopimusta, jos sivuutetaan talouspuoli.

4 tykkäystä

Posia ketjun avaajalle siitä että nyt tämä ainakin erottuu tämän kauden ketjusta. Kiitos capsien, pitäkää capsit sen aikaa kun kuluvan vuoden ketju on auki. Kiitos :slight_smile:

6 tykkäystä

Mulla oli vähän samansuuntainen viesti kirjoitettuna, mutta kumitin pois. Itsekään en keksi ketä en pitäisi tän kauden joukkueesta. Väkisin lähtee iso osa nuoremmista läpimurto pelaajista, ei vaan saada pidettyä.

Esimerkiksi:

Lehterä
Merelä
Ojamäki
Kemiläinen
Heljanko
Matushkin
Savinainen

Näistä voi pahimillaan poistua kaikki. Lehterä, Kemmu ja Savinainen saattaa jopa jäädä elämänvaiheensa takia.

Ojamäki, Heljanko ja Merelä menee isompiin ympyröihin. Matushkin muuten vaan.

Minä haaveilisin 4-6 nuorehkosta tuntemattomasta pelaajasta, joista kaikille tai lähes kaikille halutaan marraskuun jälkeen jatkosopimusta pariksi vuodeksi, koska heillä on tosi hyvä potentiaali ja ovat lähes tähtiainesta.

Silleen kiva, että olen aika varma tämän toteutumisesta, kuten vähän joka vuosi.

Säteri maaliin ja Mikko Lehtonen pakiksi. Lehterälle vuoden jatko. Siinä kun ykköstoiveet.

1 tykkäys

Lehtosella sopimus 23/24

Korin jatkosta saa ja pitää haaveilla

Tarkoitin tietysti JORIN

1 tykkäys

Lehterää pidän ihan realistisena haaveiluna. Olisi tälläkin kaudella saanut ihan varmasti vielä paljon isommat rahat muualta Euroopasta, mutta halusi tulla kotiin. Ikää on ensi kauden alkaessa muutamaa kuukautta vaille 36v, lähtisikö vielä uudestaan kierrokselle? Haaveilen, että Tappara on se uran päätepysäkki. Ja jos tänä vuonna voittaisi mestaruuden (tai 2-3) uran kruunuksi, niin en pidä poissuljettuna sitäkään että hokkarit menisivät naulaan. Epätodennäköisenä kylläkin.

1 tykkäys

Näistä Kemiläisellä ja Merelällä on sopimus Tapparaan ensi kaudesta. Eli jos mitään sopimuspykäliä ei ole niin pelaavat Tapparassa.

2 tykkäystä

Katos niinpäs olikin… Erittäin hyvä! Näihin onkin sit helpompi rakentaa!

Edit: Toki rahalla nekin liikkuu, toivotaan että ei.

Merelä voi hyvin tehdä NHL-sopimuksen, kaikki eväät kyllä on.

Kemmulla varmasti kysyntää on Sveitsissä ja Ruotsissa kuten Waltterilla, katsotaan mitä sydän sanoo.

Ymmärrettävää on jos lähtee, niin isot erot palkoissa on.

1 tykkäys

Vähän tuntemattomampi haaveilu, mutta olis potentiaalia lyödä kunnolla läpi, vaikka ikää jo on. Tänään palaa kokoonpanoon HPK:ssa.

2 tykkäystä

Michael Joly (LW)
Linus Andersson (LW/RW)
Arttu Ruotsalainen (W/C)
Miika Koivisto (D)
Joonas Rask (RW)
Harri Säteri (G)

Pahoittelen jos teillä on ollut hyvät avausviestit tehtynä :sweat_smile: @Wrathchild
Mutta mielestäni tämä ketju on hyvin ajankohtainen nuorten hyvien esitysten takia.
Tämä kausi on kesken ja itsessään mielenkiintoisessa tilanteessa. Mielestäni ensi kauden miettiminen tässä samalla ei syö ollenkaan tämän kauden hohtoa.

Itse en oikeastaan osaa edes haaveilla meidän tulevan kauden maalivahtia, Metsola, Heikkinen, Heljanko, Säteri, toinen toistaan parempia nimiä…

4 tykkäystä

Ei mulla ketjun avausta, vaan noista muista @Kilo huomioista. :+1: Kirjoitin ne vasta ketjun avauksen jälkeen.

Edit: Ketju on ihan paikallaan, kuten otsikko sanoo uusi aikakausi alkaa!

1 tykkäys