Pelaajahaaveilut 2023-24

Ei oo mut se oli oma oletus

Isoveli Juuso pelasi Tapparassa 2010-11.

1 tykkäys

Itse olen hiukan kuullut, että Heljanko jatkaisi vielä Tapparassa…

66 tykkäystä

Toivon et sulla on hyvä kuulo :pray:

13 tykkäystä

Jep ja toivottavasti pitää paikkansa, nimittäin olisi ihan hyvä uuden valmennuksen aloittaa jos on ainakin maalivahti osasto kunnossa.

4 tykkäystä

Kouvolan ja Wolfsburgin mustaoranssin jälkeen Tampereen sinioranssi pukisi varmasti hyvin tätä(kin) miestä.

3 tykkäystä

Tämä kyllä kelpaisi, voisi naapurissa vähän aiheuttaa katkeruutta jos tällainen miltei Ilves legenda meille tulisi.

Nyt se lopetti Ilveksen seuraamisen ja aloitti Tapparan seuraamisen uudelleen :rofl:

56 tykkäystä

Taitaa pelata syksyn Ilveksessä ja kevään Tapparassa. Tai sitten molemmat nostaa vuorotellen tarjousta.

10 tykkäystä

Minulle tuli tästä kuviosta ensimmäisenä mieleen että naisystävä on liian aikaisin vahingossa seurannut tulevaa seuraa (seurasiko ensimmäisenä Kärppiä?) ja nyt sitten yrittää paikkailla tilannetta hämäämällä😀mutta on kyllä erikoinen saaga, ottaisin Jolyn kyllä meille enemmän kuin mielelläni joten toivottavasti Tapparan seuraaminen olisi muutakin kuin silmänkääntötemppu.

1 tykkäys

Selvästi tarjouskilpailu menossa.

5 tykkäystä

Mites muuten se Ilveksessä viime kaudella pelannut Simon Johansson? Hyvän ikäinen ja olisi Ruotsista. Vois olla hyvä hankinta.

Haaveilen Haapalasta ja Levtchistä…pitää kyllä kärkilaitureitakin lähteä, että kummatkin mahtuisivat rosteriin, mutta oma haave ja katsellaan mitä tapahtuu.

3 tykkäystä

Ensi kausi vielä NHL-sopimusta Wildin kanssa.

1 tykkäys

Varmaan ruotsalaisia Tappara kiinnostaa kun nyt niitä meillä on ja valmennuskin kohta puhuu parempaa ruotsia. Sportissa tuo ruotsipelaajakatras isossa roolissa ja viihtynee

Ite istuttaisin jopa kakkos-kolmoskenttään ens kaudeks, mitä vähän pelaamista on tällä nähnyt. Harppaus voi kesän aikana olla huima.

Tanus-Lammikko-Martin Frk
Haapala-Palve-Helenius
Nieminen-Rauhala-Merelä
Luoto-Rönni-Liedes

Tommosen hyökkäyksen hahmottelin vähän tuollaisella omat nuoret meets tähtipelaajat teemalla.

Levtchi - Heponiemi - Tanus
Helenius - Rauhala - Merelä
Puhakka - Davidsson - Davidsson
Liedes - Rönni - Savinainen

Vittasmäki - Kemiläinen
Seppälä - Leskinen
Manninen - Kulonummi
Alroth

Metsola
Heikkinen

1 tykkäys

Metsola jatkaa Sveitsissä ensi kaudella ja Helenius Jukureissa.
Minä toivon jatkoa ainakin Savinaiselle, Rauhalalle sekä Tanukselle, ja olisihan Lehterä kelpo ykkössentteri ensi kaudellakin.
Tammi- helmikuun aikana Tappara voisi ilmoittaa muutamia jatkosopimuksia joissakin ennakolta ilmoitetussa kotiottelussa.

3 tykkäystä

Se Heleniuksen laina on siis lähtökohtaisesti tämän kauden pituinen. Itsekin kyllä uskon, että jatkaa vielä tämänkin kauden jälkeen Jukureissa lainalla.

2 tykkäystä