Pienten ei-jääkiekkoaiheisten kysymysten ketju

Kiitos kaikille vinkkejä antaneille!
Tilasin kaksi.
Sonyn jonkun extra-bassin v-kaupasta 62,90 ( g-kaupassa 111,-) sekä Philips multiroomin Torista.
Ovat niin hyviä että ohuesti harmittaa etten ole saanut aikaiseksi aiemmin.
No, nyt naapuritkin pääsevät tustumaan heavy-musiikin saloihin. Viimein.

6 tykkäystä

Mistä saisi hommattua iPad Airiin uuden korttikelkan? Veikon Kone ja Gigantti tsekattu. Applen Hämenkadun liikkeessä en päässyt tänään käymään. En tiedä milloin olisi seuraava mahdollisuus käydä siellä. Joten jokin verkkokauppa olisi mukava.

Kysys Fonumista.

2 tykkäystä

Yksi viesti siirrettiin toiseen ketjuun: Tampereen kaupungin suuria tulevaisuuden suunnitelmia

Pari kertaa olen ostellut täältä rompetta. Kelpotekniikka.fi

1 tykkäys

8 viestiä siirrettiin toiseen ketjuun: Tapparan talous

Pitkät housut vai shortsit tänään golfkentälle?

Aurinko paistaa joten shortsit.:sunglasses:

2 tykkäystä

Tähän olen päätymässä. Eli pohkeisiin vähän auringon polttamaa tiedossa. :sunglasses:

2 tykkäystä

Onko kokemuksia hyttysansoista/lyhdyistä? Onko niistä mitään hyötyä?

Vanha Pirkka-niksi on pujotella sukkahousut tuulettimen päälle, jolloin tuuletin puhaltaa hyttyset ansaan sukkahousujen sisään. Olen kuullut, että toimii, mutta en ole itse testannut.

Tai Kalevassahan minä taisin tämän ensiksi nähdä.

Jutun kommenteista bongattua: “Mainio kikka on lyödä sääskeä karatella niskaan.” :slight_smile:

2 tykkäystä

Viime elokuussa kokeiltiin sellaista ihmeellistä 25€ laitetta, jossa palaa pieni kaasuhehku ja johon laitetaan kostutettu huopalappu jossa jotain myrkkyä. Laite on edullinen, lisäpatruunat kalliita.

Tulimme siihen tulokseen, että saatiin saunotella melko rauhassa hyttysiltä, kun niitä muuten oli metsäisellä tontilla reippaasti. Keli oli tyyni.

En nyt muista minkä liikkeen mainoksessa tuon härvelin juuri näin, mutta mielestäni oli tämän viikon Tampereen ilmaisjakelussa - ehkä Motonet?

1 tykkäys

Thermacell.

Todella hyvä laite. Hyttyset ei häiritse yhtään laitteen vaikutusalueella. Kaasupatruunat ja tyynyt maksavat hieman, mutta ovat sen arvoisia.

5 tykkäystä

Katoin kaupassa tuon Thermacellin hintaa, vieressä ollut täyttöpakkaus oli vajaan euron halvempi kuin uusi laite…

2 tykkäystä

Kellään kokemuksia suolasaippuasta atooppisen ihottuman hoidossa? Tai ylipäänsä kokemuksia?

Hävettää kysyä, mutta vaivannut liian pitkään, joten pakko se on, mulla menny ihan ohi…
Mistä tämä Tapparan “morjeensta morjeensta” tms? Ilmeisesti Jasu lohkaissut jossain kohtaa? Onko videoklippiä/linkkiä?

Lienee joku joukkueen sisäpiirivitsi jonka syntyperästä kenelläkään palstalaisella on tuskin hajuakaan. Ensimmäisen kerran taisin itse kuulla sen kun Nelosen väki kuvasi Lajusta kopissa mestaruuden ratkettua.

Käyt hakemassa reseptin lääkeaineelle protopic. Hetken aikaa tiiviisti hoidetaan ihottumaan ja sen jälkeen ainoastaan silloin kun meinaa uusiutua.

Itselläni hävisi atooppinen ihottuma käytännössä kokonaan tuon aineen ansiosta. Tosin ihottumaa ei ollut missään nimessä isossa mittakaavassa, vaan yksittäisiä länttejä käsissä.

1 tykkäys

Pistetään korvan taakse. Hieman kuitenkin epäilyttää tuon teho, kun muutkaan rasvat eivät ole juuri auttaneet, mulla tää on aika ärhäkkää sorttia. Mutta kokeilen tuota protopicia, jos tuo suolasaippua ei tehoa.

Jos mää istun takapihalla päivää paistattelemassa kalsarit jalassa ja naapuri pahoittaisi siitä mielensä niin kumman syy?
Mun mielestä syy olisi naapurin🤔

5 tykkäystä