Pienten ei-jääkiekkoaiheisten kysymysten ketju

Minun villi veikkaus on, että 1.10.2017 :smiley:

6 tykkäystä

Joo jotenkin muistelin kanssa, että se aika alkaa lähestyä. :slight_smile:

Vähän pelottaa, että mitä sieltä tulee, ja se on jo vähän isompi kysymys, johon ei vastausta uskalla arvailla. :sunglasses:

Paljon tekstiä. :wink:

Tai sitten hänellä on parempi olla muualla eikä enää palaa tänne.

1 tykkäys

Olihan ne serverit nyt päivitetty?

1 tykkäys

Kävin fillarilla hakemassa pötyä pöytään,niin siinä ajaessa tuli sama asia mieleen. Pitäisikö huolestua? Sit unohtu kun kaupassa nuori neiti yritti kaupata mulle MOI liittymää.

1 tykkäys

No minä ainakin kaipaan peterraa takaisin keskuuteemme. On iso osa tätä palstaa. Toki eri mieltä olemme välillä, mutta se on kai ihan luonnollista.

Että minä en ainakaan ole huolissani.

Saatoin kyllä ymmärtää tekstisi väärin.

2 tykkäystä

Juu tottakai. Mut tarkoitin, että pitääkö mun huolestua kun kaveri tulee yhtäkkiä mieleen kuin salma kirkkaalta taivaalta.

2 tykkäystä

Aaa, okei. Eli ymmärsin väärin. No, tulipahan tunnustettua kaipuuni peterraa kohtaan. Mutta sellaisella heterolla tavalla kuitenkin.

2 tykkäystä

Täällä se on veljeyttä. :joy:

4 tykkäystä

Onko tällä hetkellä olemassa suosittua poliitikkoa?
A) Suomessa?
B) Maailmassa?

Olen pyöritellyt tämmöistä kysymystä mielessäni. En ole kuullut kenenkään nimeävän pitkään aikaan (subjektiivinen määre) poliitikkoa, joka on hyvä ja josta pitää. Päinvastasia ilmaisuja kuulee kyllä.

Kuinka PS4:llä voi toistaa levylle poltettuja valokuvia vai voiko mitenkään?

B: Canadan pääministeri Justin Troudeau taitaa olla ainakin kansainvälisesti suosittu (kuin myös meidän oma Sale). En tiedä mikä tilanne on itse Canadassa…

9 tykkäystä

Löysitkö vinyyleille kehyksiä?
Jos et, voisin kysäistä kaverilta…Hänellä on työpaikallaan jokunen levy kehystettynä.

Ei oikein mieluisia. Kysele vaan.

Läppäri ja televisio yhteydessä HDMI:llä. Äänet tuntuu kuuluvan normaalisti (esim. YouTube, IS:n videosaitti), mutta Ruudun äänet ei kuulu. Ei lätkäpeleistä eikä toiminut esim. Gladiaattoreissa, kun kokeilin.

Mistä mahtaa johtua? Uskomatonta touhua taas…

Edit: Hmm, Ruudun äänet toimivat normaalisti, jos otan HDMI:n pois. Miten hemmetissä YouTuben äänet voi siirtyä telkkariin, mutta Ruudun ei? :smiley:

Ja sitten toinen kysymys: Mitäs mahtaa Pirkanmaalla olla meneillään, kun tunti sitten tuli normipollareita ja siviilipollareita vastaan 4 kpl sireenit soiden tasaisin väliajoin välillä Valkeakoski - Tampere?

Kysytty mutta ei ollut apua.
Kaveri saa levynsä valmiiksi kehystettynä.:stuck_out_tongue_winking_eye:

1 tykkäys

Ok,kiitti.

1 tykkäys

Lasketaanko istuva presidentti poliitikoksi?
Jos lasketaan, niin mielestäni Niinistö on sellainen.

1 tykkäys

Eikös Tasavallan presidentti heitä puoluekirjan nurkkaan?
Sovitaan, että ei lasketa.

1 tykkäys