Pienten ei-jääkiekkoaiheisten kysymysten ketju

Enhän mää ny vle :innocent:
Tarkoitin käsinpesu yleensä. Kokeile ns sappisaippuaa

1 tykkäys

Sappisaippualle täältäkin ääni.

1 tykkäys

Kysy Tammer-Juristeilta. Vitsi vitsi, vie pesulaan niin ammattilaiset hoitaa. Ei maksa montaa kymppiä.

1 tykkäys

en kyllä sinne veisi edes anoppia suihkuun. vitsi vitsi

6 viestiä siirrettiin toiseen ketjuun: Euroopan parhaat kiekkokaupungit listattu

2 viestiä siirrettiin toiseen ketjuun: Tapparan ottelutapahtuman oheispalvelut

Onko Ilveksen peliin seisomalippu maksanut aina 19e vai onko hinta noussu?

Abiristeilyllä joku SO11-huppari päällä. @Treppu ???

1 tykkäys

Varmaan,kun kukaan ei tykkää.

7 tykkäystä

Mulla ainakin on! :smiley:

2 tykkäystä

Onkohan @Nevofoget03 sammunut oikein kunnolla, kun ei katso olenko vastannut. :thinking:

6 tykkäystä

Onko kellään kokemusta sähköhoitolaitteista. Itsellä vuosia sitten oli lainassa,sain siitä apua. Minkälaisia tämä itselle ostettavat on verrattuna ammattilaisten käytössä oleviin? Olkapäitä hoitaisin.

Miks kaikki(?) junnut käyttää ristikkoa ja aikuiset tarvittaessa kokopleksiä? No puolipleksin jälkeen on varmasti vaikee siirtyä ristikkoon. Kai junnut kuitenki sais kokopleksiäki käyttää tai jos ei, jatkokysymys: miks ei?

Äärimmäisen hyvä kysymys mihin ainakaan minä en osaa antaa vastausta.

Ehkä paras ratkaisu olisi tässä kuvakoosteessa esiintyvä Peltolan malli:

Tuntuvat mukavalta, hyöty kyseenalainen. Elektrolyyttilätkiä, vai mikä niiden nimi on, saanee uusia varsin tiuhaan tahtiin kun tarttuvuus heikkenee.

Aikuiset käyttää varmasti siksi, että ovat tottuneet pleksiin.
Miksi junnut käyttää ristikkoa?
-Ei huuruunnu kylmissä halleissa.
-Ovat ainakin ennen olleet halvempia. Nykyään hintaeroa ei kai hirveästi ole.
-Ristikko ei haittaa näkyvyyttä. Junnukisoissakin suurin osa käyttää ristikkoa, vaikka Liigassa olisivat jo visiiriä käyttäneet.
-Ristikko ei naarmuunnu. Ainakin omalla F-junnulla ei pleksi pysyis viikkoa naarmuuntumattomana, kun se pyörii luistinten kanssa samassa kassissa.
-Jääkiekossa ainoastaan maalivahdeilla on oikeus koreilla varusteillaan :grin:

5 tykkäystä

Olen ruvennut miettimään tärkeää asiaa.

Nuoret on nykyään isoja (ei läskejä). Askarruttaa se, että onko minulle sopivia kenkiä enää tulevaisuuudessa? Pitääkö ennakoida ja tilata loppu elämän tossut varastoon?

Tämä kysymys oli voinut mennä siihen yhteen ohjelmaan.
Oliko se pitääkö olla huolissaan?

2 tykkäystä

Sellanen hataraakin hatarampi muistikuva, että onkos ristikon käyttö nykyään kiellettyä Liigassa?

Edit. Kappas, olin jäljillä Häkkipäitä ei katsota hyvällä liigassa: "Aikuisten sarjassa pelataan aikuisten säännöillä" | Yle Uutiset
“– Häkkipäitä näkee vain poikkeusluvalla. Jos pelaaja on loukkaantunut tai alle 18-vuotias, voi hän sellaista lupaa hakea. Se myönnetään, jos sille koetaan olevan tarvetta, kertoo kilpailutoimenjohtaja Arto I. Järvelä.”

1 tykkäys

Mikä kirjain on myös jääkiekkomaila Washington Capitalssin logossa?

L? (<— 3.merkki)