Pienten ei-jääkiekkoaiheisten kysymysten ketju

Kävelin lauantaina ohi ja sillon oli ainakin isot “Loppuunmyynti!” plakaatit siinä ja jonkinnäkösiä alennuksia.

1 tykkäys

Juu, pitää paikkansa. Mitään viimestä päivää ei oo tietääkseni ainakaan vielä päätetty. Saattaa toki olla ainainen loppuunmyynti päällä, niin kuin eräässä keskustan kenkäliikkeessä.

1 tykkäys

Onko elokuvissa/sarjoissa näyttelijöiden polttama tupakka oikeeta tupakkaa :smiley:?

Taitaa riippua näyttelijästä…?

Mä oon aina miettiny, että onko se oikeeta ja saako siitä korvausta :joy:

1 tykkäys

Kyselyä Kaurismäen suuntaan?:stuck_out_tongue_winking_eye:
Uskon että sieltä suunnasta saisi hyvän vastauksen.

2 tykkäystä

Yksi viesti siirrettiin toiseen ketjuun: Asunnon myyntiä ja ostoa

Ainakin Mad Men sarjassa poltetaan näyttelijöiden mukaan yrttitupakkaa.

Varmasti joissakin elokuvissa ja sarjoissa poltetaan myös oikeaa tupakkaa.

Yksi viesti siirrettiin toiseen ketjuun: Kysymyksiä ja vastauksia jääkiekosta

Valitettavasti. Ei ole helppoa nykyään kivijalkakauppiailla.

Finaalihan on kauppakeskuskauppa. Mutta joo, kivijalkakaupan pito on kyllä haastavaa. Monin paikoin tosin on jo nousuakin orastamassa. Toivottavasti finaalilaiset löytävät vielä jonkun uuden tulemisen. Sitten kaikki ostamaan, niin ne kaupat pysyvät. Ostajat päättävät mitkä kaupat pysyvät hengissä.

Katkaisin Microsoft Office 365 tilauksen. Suositelkaa vastaavaa ilmaista, lähinnä Word riittäisi. Kiitos!

Libre varmaankin suosituin: https://fi.libreoffice.org/

1 tykkäys

OpenOffice.

1 tykkäys

Itse olen siirtänyt omat vähäiset dokumenttini pilveen, google driveä taidan käyttää. Muitakin hyviä varmasti on.
Minun tarpeisiini siellä on ihan riittävästi tekstinkäsittelytyökaluja, samoin kuin taulukkolaskentatyökaluja.

Tietoturvallisuus on toki olematonta, mutta arvostan kovasti sitä, että pääsen niihin käsiksi mistä vain, jopa kännykällä.

2 tykkäystä

Yksi viesti siirrettiin toiseen ketjuun: Kysymyksiä ja vastauksia jääkiekosta

LibreOffice juu. Hotmail/Outlook sähköpostin kyljessä toimivat Word/Excel online versiot ovat kyllä varsin pätevät myöskin, ja entiselle O365-käyttäjälle tutun oloiset.

2 tykkäystä

LibreOffice taitaa tulla vain yhtenä pakettina? Eli on “pakko” asentaa läjä ohjelmia. OpenOfficesta taitaa pystyä noukkiin vaikkapa esim. pelkän kirjoitusohjelman? Ko/kö?

1 tykkäys

Mielestäni ei pysty kun Linuxissa asentamaan erikseen, eli koko helahoito tai ei mitään Windowsin puolella.

Minulta myös ääni googlen drivelle :+1: Ei tosiaan tarvi miettiä, että onko oikea versio dokumentista käytössä ja pääsee mistä tahansa käpistelemään tiedostoja.

Ja peruskäyttöön ihan riittävän hyvät työkalut. Toki hc taulukkolaskentaan voi olla hieman kankea.