Pienten ei-jääkiekkoaiheisten kysymysten ketju

Saako facessa ilmoitukset käyttäjien livetiloista jotenkin pois käytöstä?

Asetuksista vaan rasti pois.

Mä en löydä. Sovellusasetukset → ilmoitukset, ni ei oo kohtaa noille liveilmoituksille…

Ilmoitukset > facebookissa ja pois käytöstä.

Kuinka huonosti meidän pitää pelata,että hävitään Ilvekselle? Mikään ei näy riittävän.

4 tykkäystä

Miksi paikallispelin jälkeen on hallin pihassa 7 tilausbussia?
Mouhijärvellekö ne olivat menossa…vai Hervantaan?

Ilta Sanomien otsikko kummastuttaa ainakin minua:

Isä hylkäsi Dannyn 6-vuotiaana – jätti ikuiset arvet suosikkilaulajaan: ”Hänen tekonsa oli suuri loukkaus meitä kohtaan”

Saattaa olla etten ymmärrä oikein, mutta minulle syntyy ainakin se käsitys, että isä oli 6-vuotias hylätessään Dannyn. Korjatkaa, jos olen väärässä.

Linkki uutiseen: http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-2000001951812.html

1 tykkäys

Pakko kysyä täällä, kun kohta pelikin alkaa, mutta asun kaapelitaloudessa ja minulla on elisaviihteen digiboxi. Ongelma on, että elisaviihteen boxissa, on vain antenni-sisään liitin. Elisaviihteen kautta viasat hockey ei ole nähtävissä, minulla on myös satelliitin kautta MTV Total paketti, mutta ainakaan sieltä kautta ei viasat hockey avautunut. Mitä kautta siis tämä on avoinna?

Käsittääkseni soneran verkossa, joten et pysty katsomaan.

Mullakaan ei viasatin kanavat näy. Jostain olin lukevinani, että tarjous olis Soneran tarjoama omille asiakkailleen. Saatan olla väärässäkin, en ota vastuuta.

Särinällä ainakin kanavat auki.

Ei näy änäri, pipariks meni… No, ei huono sekään :wink:

2 tykkäystä

Moro eipä näy Elisa viihteellä täälläkään…

Soneran kaapelissa ainakin pelittää.

Voiko Tapparanmies majoittua Sokos-hotelli Ilvekseen?

Voiko Tapparanmies mennä katsomaan Ilveksen potkupallopeliä?

Juuri näin, eli Soneran asiakkaille on Viasat avoinna.

Menin ja ostin Samsung Galaxy A5 2016 -puhelimen todetakseni, että screen mirroring ilmeisesti puuttuu. Mikä siis neuvoksi, jotta saan peilattua netit ja muut telkkariin?

Chromecast -laite. Muistaakseni joku 25e maksaa kyseinen aparaatti, esim Gigantti myy.

1 tykkäys

Ruutu on tarjonnut Torstaista tähän päivään kaiken ilmatteeksi. Jopa My little pony on tullut.
:slight_smile:

2 tykkäystä