Pienten kysymysten ketju

Pistä ensin lukuja exceliin ja arvioi, paljonko olet valmis maksamaan mielenrauhasta. Korkokaton rakentaa myös helposti itse: ota pienimmän koron laina, ja siirrä lainanmaksutilille rahaa suuremman koron mukaan.

E: @AnSo n mainitsema 1 kk euribor on myös riskinottajalle hyvä veto (aina alhaisin), mutta sitä ei taida helposti saada. Meillä 3 kk.

Minä lähtisin tällä agendalla. Jos korot nousee, olet varautunut. Jos ne eivät nousekkaan, niin sitten käytetään rahat porukalla.

Myydäänkö Hartsport jauhetta ruokakaupoissa?

Ainakin Prismassa nähnyt myynnissä kyseistä tuotetta.

https://www.prisma.fi/fi/prisma/hart-sport-54g-energy-urheilujuomajauhe

Kiitos. Täytyy noita käydä ostamassa, niin saa erämaassa muutakin juotavaa kuin vettä ja Jallua.

Sitä kun sotkee vielä noihin niin on sekava reissu järjettömällä vauhdilla ja ihan pihalla? :snowman:
Bodya, hardsporttia ja tsemppistä!!!:muscle:

Monenko virvokkeen jälkeen on ollut tapana soittaa Saravon Pekkaa kanssaihmisille?:roll_eyes:

Kymmenkunta on sopiva määrä.

Kiitti.
Otatko poliittisen vastuun asiasta?

Minä en mitään allekirjoita, ja jos jotain olen joskus sanonut, niin se en välttämättä ole ollut minä.

Nut aletaan lähestyä tuota kysyttyä tilannetta.
Jos joku pahoittaa mielensä niin miten hoidetaan?

Kuka nyt mielensä pahoittaisi?

Tapparan maalilaulu,siitähän kaikki tykkää,varalla Popedan Ukkometso.

Khiitosh!

Yhdyskuntatyyppinen toiminta?

Kemissä soi Saravon Pekka.:grimacing:

Porrasreeniin sopivia portaita keskustassa ja välittömässä läheisyydessä, jos Pyynikki/Pispala jätetään laskuista.

(Titta på ylähylly!) #2721

Tallipihalta nousee Näsinkallion päälle ihan hyvät reeniportaat. :ok_hand:

Joo siinä on 76 rappua. Tottakai laskin ne tiistain iltakävelyllä Siinä Nääshallin pääsisäänkäynnin oiikealla puolella on hyvät raput myös mutta lyhyemmät.

5 viestiä siirrettiin toiseen ketjuun: Nopeusrajoitukset ja ylinopeusvalvonta