Pienten kysymysten ketju

(Titta på ylähylly!) #2811

Nimi ei ole tiedossa mutta mulla on äärimmäisen vahva epäilys, että biisi on tehty vain Tapparan käyttöön.

Mun ääni Tappara shopille.
Jos päädyt toiseen vaihtoehtoon niin jaa käyttökokemukset tänne.

(【ツ】) #2813

Todennäköisesti Tapparalle tehty biisi, sillä videon Copyright -teksteissä lukee “Esittelyn taustamusiikki on vaihdettu tekijänoikeussyistä.”.

Ps.
En nyt kirveelläkään (edes kaksiteräisellä) muista, että mikä biisi alunperin soi tuolla esittelyvideolla… Aivan kulttikamaa kuitenkin koko video.

(Toni) #2815

Lähellä ainakin,tosin jotkin mallit näyttää ihan pölynimurilta. :grinning:

Tietääkö joku, mistä saisi lainaan plantaarifaskiittituen nilkkaan. En viitti ostaa moista, kun on aika hintava.

Mulla on Thermoskinin Plantar FXT yölasta, mutta koko taitaa olla S (eli 37-39)

Eipä noi näytä maksavan kuin n. 30€

Eitaida häävi olla?

E. Taitaa kuitenkin toimiatuo sukkamallikin

Siitä en tiedä :joy: Näytti tuollainen sukkamallinen olevan

Ja ihan omasta sukastakin voi askarrella jos haluaa säästää. Tärkeintähän siinä on se pitkäkestoinen venytys.

Minä mitään ala virkkaamaan

Lainaat vaimos sukkahousuja ja rakennat niistä :sunglasses:

Mihin aikaan se almumni matsi tänään alkaa?

Länsirannikon Alumnin ja Liiga Alumnin välinen ottelu alkaa kello 18.30. Ottelussa pelataan kaksi täysimittaista erää. Ottelun jälkeen vuorossa on taitokilpailu, jossa lajeina ovat nopeusluistelu, tarkkuuslaukaus, kovin laukaus ja rangaistuslaukaukset.

(Antti) #2827

Siis se on päivitetty versio rasvakeittimestä. Lusikallinen öljyä kuulemma riittää.
Muutama työkaveri vaihtanut siipien kypsentämiseen tuolle. Itsekin haikaillut juurikin siipien takia, mutta uunikin ajanut saman asian. (kypsentämisen, mutta tietty rapeus jäänyt saavuttamatta)

Tässä järkkäilen paikkoja ja tuli mieleeni, että onko olemassa jotain lastenkotia tms. mikä ottaisi lahjoituksena vastaan ikivanhan toimivan PS2 ja paljon pelejä. PS3:n joutaa myös.

Vai onko vain parempi viedä jäteasemalle?

Eikös sinne Hopelle voi tehdä myös tavaralahjoituksia :thinking:

Ootko kysynyt pelastusarmeijaa? Harrastelijat…
Vai joko löytyi kohde?

Ei ole kohdetta, koska vasta rupesin asiaa pohtimaan.