Pienten ei-jääkiekkoaiheisten kysymysten ketju

Koskenkorva,
Scottch-Whiskey - Baileys (omnom),
Viinanen (ihan sama mitä terävää, mutta vain 1cl)

4 tykkäystä

Nyt haluan antaa suurta respectiä erään käyttäjän suuntaan. Hän on valmis lainaamaan kausariaan, koska ei halliin ole hetkeen pääsemässä. Syynä ei siis ole Tapparan heikohkot peliesitykset.
Tässä taas huomaa miten hieno yhteisö meillä on täällä kasassa. Jos ei ite kausaria pysty käyttämään, niin laitetaan hyvä kiertämään ja kausari sellaiselle joka sitä innokkaasti käyttäisi!

Standing ovation @gatecrasher `ille!

14 tykkäystä

2 viestiä siirrettiin toiseen ketjuun: Pelaajahaaveilut 2018-19

En saa millään mieleeni, että mikä on se Any given sundayn biisi, kun joukkue painaa kopista kentälle.
Jäi soimaan päähän, mutta en muista mikä se biisi on. Apuja?

Joku noista kenties?

Noup. Koitin kyllä käydä soundtrackin läpi, mutta en ainakaan heti sieltä löytänyt.

Yksi viesti siirrettiin toiseen ketjuun: Tappara treenaa – missä ja milloin?

Mikä noista Sentterin halleista on RK?
Nimet ilmeisesti vaihtuneet, kun itse muistan ajan, jolloin ne olivat RBK, Sportia ja RMP.

Yksi viesti siirrettiin toiseen ketjuun: Veikkaus- ja vedonlyöntiketju

Yksi viesti siirrettiin toiseen ketjuun: Tappara Fan Club

Osaisko ja viittiskö joku värkätä minulle yhdestä logosta vektoriversion, jtoa se ei tällä hetkellä ole? Minun pitäisi itselle painattaa pari hupparia tuolla logolla, enkä viitti ottaa noihin huppareihin lisähintaa. Minulla ei ole hajuakaan, miten logosta saadaan painokelpoinen ja millaisen työn se vaatii.

Logon vektorointi riippuu alkuperäisen logon monimutkaisuudesta sekä siitä, millaisesta lähdemateriaalista vektorointi tehdään. Vektori on aina painolaatuista.

Osaan ja viitsin, mutta ennen suurempaa lupausta mun pitäisi nähdä se logo. Jos menee liian vaikeaksi, niin ilman en tee. Toinen on sitten aikataulu. Ehkä viikonlopun aikana ehtisin, jos logo on simppeli.

2 tykkäystä

Laitanpa Kilolle yksityisviestin ja katsotaan.

Minkä takia moni kakskymppinen näyttää nelikymppiseltä? Onko ne syntynyt vanhoihin nahkoihin vai mitä? :joy:

1 tykkäys

Onko kellään tietoa, milloin tulee vitoskanavalta Kuukauden peli?

24.10. 18.00 Kärpät-Tappara
Selostajana Sebastian Waheeb ja asiantuntijana Sean Bergenheim.

2 tykkäystä

Yksi viesti siirrettiin toiseen ketjuun: Kysymyksiä ja vastauksia jääkiekosta

Kiitokset!

3 viestiä siirrettiin toiseen ketjuun: Pysäköinti Tapparan peleissä

2 viestiä siirrettiin toiseen ketjuun: Kuvaaminen Liigan ottelussa