Pienten ei-jääkiekkoaiheisten kysymysten ketju

Neljä…tosin ruuanlaitossa se vois olla pakkaus jotain ainetta.
Mitäs se aine on mit tarvii 1 tetra?

Esim tomaattimurskaa. Sellasta pientä purkillista veikkaisin, mutta purkki on purkki. Prkl.

No se on se purkki about 2-5 desiä tai jotain :slight_smile:

Suht lavea käsite ruuanlaitossa mutta mennään tällä!

1 tykkäys

Onko kuvan liikennemerkki poistettu käytöstä, vai miksi sitä ei osata noudattaa tamperelaisessa liikenteessä?

4 tykkäystä

Mikä merkki tuo on?

1 tykkäys

Tämä varmaan käsiteltiin jo, mutta sanon kuitenkin, että tetra tarkoittaa neljää, eli tässä tapauksessa neljää sivua. Koosta ei ole määritelmää.

“Jos otat, et aja” -merkki. (tuo kolmio)

1 tykkäys

Vähän hämmentää, kun resepteissä moni aine on neljäsosateelusikalleen prikulleen, ja sitten samassa reseptissä lukee 1 tetra tavaraa x, mikä on siis mitä ilmeisimmin katsojan silmässä paljon se on. Ja resepti mihin tuohon tetraan törmäsin niin se raaka-aine ei ole missään suuressa pääosassa itse ruuassa.

Jos otat, et aja.

Ei tuo tarvi mitään merkkiä. Jos näet jonkun istuvan autoon, kun on juonut, niin on kaksi vaihtoehtoa:

1: Naputa otsaan kuskia
2: Naputa otsaan vielä kovempaa

1 tykkäys

Myös, jos se joku istuu takapenkille? :wink:

Tetra on sellaisen vanhanaikaisen trip-mehun kokoinen. Tuollaisen: https://asiakas.kotisivukone.com/files/aikaeilinen.kotisivukone.com/kuvat/trip_mainostarra.jpg

Oikeassa alareunassa on tilavuuskin ilmoitettuna - 1,9 näyttäisi olevan. Desilitroja ehkä.

1 tykkäys

Nyt pitää myöntää, että ymmärtänyt.

Toki, jos joku istuu takapenkille vastoin tahtoani, niin saattaa mennä väkivallaksi.

Eikun perkele, oletko suhari?

Joku on vähän juonut ja istuu auton kyytiin takapenkille eikä rattiin. Silloinkin koputellaan kuskin otsaa?

Ei kai takapenkiltä voi ajaa?

Autoon voi istua kyytiläiseksikin. Kuskin pitää tietysti olla selvänä. Mutta ei kai häntä rangaista, jos hän kyyditsee epäselviä ihmisiä autonsa matkustajina muilla penkeillä? Meen nukkumaan…

Mr.Bean ainakin ajaa :grin:

1 tykkäys

7 viestiä siirrettiin toiseen ketjuun: Kiljut ja muut kivat tarinat

Minä otin molempia niin vähän, ettei haittaa mitään. Jutut vain heikkenevät minulla aina näin saunan jälkeen. Jos se olikin se konjakki? Hmm… tai gini.

En tiedä tästä, mutta palataiskos aiheeseen.