Pienten ei-jääkiekkoaiheisten kysymysten ketju

Muistaako kukaan kuinka tämä paskahalvaus juttu meni alunperin, oliko se jotain ipaforkan kannattaja poika juttuja?

No sieltä ShareIlveksen Hegen näppikseltä taisi lähtä.
Mutta nyt ihan oikeasti, eikö jo tuo naapuriseuran vatkaaminen ala riittää. Kirjotellaan kun jotain uutta tulee ilmi sieltäpäin.
Mennään eteenpäin ja keskitytään omaan tekmiseen!

3 tykkäystä

Osaako joku suositella jotain hyvää videoeditointi ohjelmaa?

Oletko nyt mennyt tekemään kotivideoita Axl hengessä? Ole tarkkana niiden kanssa.

5 tykkäystä

Hysss… niistä ei parane puhua näin julkisesti. Pidetään ihan kahden keskisenä asiana. :grinning:

Mutta ihan tosissaan olen tekemässä videota, joka linkittyy Tapparaan. :tappara:

Adobe Premiere Elements on ihan hyvä, tosin en tiedä onko se vähän helmiä sioille jos tarkotus on lähinnä pistää videonpätkiä peräkkäin. Löytyy “ilmaseks” internetistä kun vähän kikkailee. :smiley:

…lisättäköön etten tiedä videoeditoinnista mitään ja Premiere on ainoa tuttu ohjelma opiskeluajoilta 10 vuoden takaa. :smiley: Muitakin vaihtoehtoja varmasti on.

1 tykkäys

Omppukoneilla iMovie on erinomainen hupivideoihin. Saa nopeasti ja helposti asiallisen näköistä kuvaa pihalle.

Jos ei omenoita löydy niin Premiere Elements lienee järkevin tuohon tarkoitukseen. Sitä voi kokeilla kuukauden ilmaiseksi eikä lisenssikään paljo maksa. Myydään usein kimpassa Photoshop Elementsin kanssa.

1 tykkäys

Yleispätevä ohje maaestojen kiertoon tietokoneella, Operan selaimella.

https://nettitelkku.com/t/ohje-maaestojen-kierto-opera-selaimella/120

Muutamia iMoviella tehtyjä videoita nähneenä olisin ehdottanut samaa.
Itse en ole tuolla tosin videoita tehnyt.

1 tykkäys

Mikä ihme koukuttaa ja laittaa aikuisen miehen katsomaan Salkkareita joka helevetin päivä??:astonished:

1 tykkäys

Miksei Dr.Pepperiä saa enään 0,33L lasipullossa?

1 tykkäys

Mitä limuja yleensäkään enää saa lasipullossa?

Coca-colaa ainakin, nekin muuttuivat juuri 0.33->0.25. Hinta toki pysyi ennallaan.

1 tykkäys

Nyt olet kyllä väärässä, saahan niitä toki.

OK. Minä olenkin etsinyt kaupasta yleensä enemmän niitä isoja pulloja, niin nuo pienet jäävät helposti huomaamatta.

Yksi viesti siirrettiin toiseen ketjuun: Tietoturvasta kattavasti