Pienten ei-jääkiekkoaiheisten kysymysten ketju

Löytyykö Tappara logoa jonka voisi tatuoida? Koko noin 4cm korkea

Mulle väännettiin tuommoinen, korkeutta on ehkä jotain 6-7 senttiä.
Tampereen suunnilla noihin tappara-tatuointeihin suosittelen Belowzeron Jessiä joka on itekki Tappara-fani henkeen ja vereen :muscle:

13 tykkäystä

Pitäisikö ruveta palkkatykkääjäksi?

1 tykkäys

Kerro summa? 0,01€ per tykkäys on maksimi. Lähdetään siitä neuvottelemaan.

Tuollakin summalla @Treppu on kohta miljonääri.

1 tykkäys

Ei siihen lasketa kaikkia tykkäyksiä, vaan Treppulaisen minulle antamat tykkäykset.

Laskinkin, että Treppu saa kaikilta tuon 1snt/tykkäys.

2 tykkäystä

Voisiko joku kertoa tyhmälle, että mikä tää ilveksen paskahalvaus juttu on? Mennyt itseltä huolella ohi… kiitos jo etukäteen :blush:

Pari kuukautta sitten naapurin Hege vihjaili, että jotain tulee tapahtumaan Ilveksen omistuksessa ja se tulee aiheuttamaan Tapparan faneille paskahalvauksen. Jotenki noin se meni.

3 tykkäystä

Ja jis et satu huomaan…meillä on se nyt päällä!

Niinkin tärkeä asia meitityttää, että minkälaisia oireita te olette saaneet?

Turvotusta, tunnottomuutta, kuolioita, kylmän tunnetta, harhanäkyjä, vatsakipua ja raivokohtauksia.

6 tykkäystä

Kun ei oikein tiedä mitä odottaa. Voisi laittaa Hegelle kyssäriä oireista. Kysyin töissä yhdeltä nuorelta Ilves-neidiltä asiasta pari viikkoa sitten,ei tullu vastausta siltäkään.

Okei. Tän tiesin, että hege kertoili näistä omistajakuvioista ym. Odotin tosiaan, että siellä oli uhottu jollain jättipommilla. Jään itsekkin odottelemaan siis, että halvaus ulottuu Koikkariin asti.

En usko, että se ulottuu Koikkariin, koska RAIPE

1 tykkäys

Huvittuneisuutta, epäuskoa, matemaattisuutta, sekavuutta. Epämääräistä myhäilyä ja naureskelua. Lisäksi muutaman kerran päähän on putkahtanit seuraavanlaisia ajatuksia:aikuiset miehet, mopolla moottoriteille yms.

2 tykkäystä

Tarkka lainaushan oli näin:

Kyllä mä tiedän, että naapurissa saadaan paskahalvaus sinä päivänä kun Ilves saa taustat kuntoon.

9 tykkäystä

Oho, eikös se pitäis saada se joukkue ja sen pelaaminen kuntoon. Ei auta paska(halvausta)kaan, vaikka taustalla suhmuroisi Puna-armeijan kuoro.

Joko siellä siis ei edelleenkään ole taustat kunnossa, tai sitten paskahalvaus tuli ja meni ilman että kukaan huomasi mitään, joka tällöin olisi ollut rankasti ylimainostettu.

1 tykkäys