Pienten ei-jääkiekkoaiheisten kysymysten ketju

Kyseessähän on erittäin pätevä toimitusjohtaja, ei julkisuuden henkilö niinkään. Sano, että :mikki: on sun esikuva ja roolimalli. Mentori. Luulisi kelpaavan, jos on pelisilmää :wink:

Ai zambberi zentään :smile:
No mites reinot:

Nyt olisi hyvät neuvot tarpeen.
Minkälaisella pesuohjelmalla pesen oikean pelipaidan, jossa oleva nimikirjoitus saisi säilyä?

Pelipaitaa ei saa pestä, kuten ei “opiskeluhaalaria”, ylioppilaslakkia ja muita vastaavia :stuck_out_tongue_closed_eyes:

2 tykkäystä

Ymmärrän näkökannan.
Paita oli kuitenkin lähes virheetön kun sen ostin ja nyt olen ihan itse sen tahrinut.

Pyydä äitiä pesemään liattu kohta käsin nyrkkipyykissä

1 tykkäys

Tarkennetaan sen verran, että haalareista pitää pestä eritteet (ei koske hikeä) ym. satunnaismönjät. Nimimerkillä päivän ruokalista.

Riippuu mitä sotkua siitä paidasta löytyy. Käsin tahranpoistoaineella tai pesuaineella (nestemäinen) sotkukohdat ja sitten perään nurinpäin koneessa lyhyellä ohjelmalla matalalla lämpötilalla.
Ei o neuvolla takuuta.

Yritätkö svidduilla?
Olen jo sen verran iso poika että pesen pyykkini ihan itse.

Tuota alkua jo kokeilin mutta hiukan huonolla lopputuloksella.
Tarvinnee kokeilla vielä uudestaan ennen konepesua.

Jos satut tietämään mitä sotkua on niin googlaa ensin mitä ainetta kannattaa kokeilla. Veri, huulipuna, vatsan eritteet, mustikat, punaviinit… taitaa vaatia vähän eri mönjiä :slight_smile:

Toisaalta nimikirjoituksella oleva oikea pelipaita niin arvoa vaan nostaa “pelin” jäljet.

Enhän mää ny vle :innocent:
Tarkoitin käsinpesu yleensä. Kokeile ns sappisaippuaa

1 tykkäys

Sappisaippualle täältäkin ääni.

1 tykkäys

Kysy Tammer-Juristeilta. Vitsi vitsi, vie pesulaan niin ammattilaiset hoitaa. Ei maksa montaa kymppiä.

1 tykkäys

en kyllä sinne veisi edes anoppia suihkuun. vitsi vitsi

6 viestiä siirrettiin toiseen ketjuun: Euroopan parhaat kiekkokaupungit listattu

2 viestiä siirrettiin toiseen ketjuun: Tapparan ottelutapahtuman oheispalvelut

Onko Ilveksen peliin seisomalippu maksanut aina 19e vai onko hinta noussu?

Abiristeilyllä joku SO11-huppari päällä. @Treppu ???

1 tykkäys

Varmaan,kun kukaan ei tykkää.

7 tykkäystä

Mulla ainakin on! :smiley:

2 tykkäystä