Pienten ei-jääkiekkoaiheisten kysymysten ketju

Mikä on fatbiken idea ja miksi sillä joku ajaa asfaltilla?

Taidat tietää itsekin mikä on idea, kun kerran ihmettelet sitä miksi kukaan ajaa niillä asfaltilla.

2 tykkäystä

No ihan normi maasturillakin aika turhauttavaa vetää asfalttipätkiä. Kun ei rullaa. Itse luulen että fatbike lähinnä talvi- ja kevät pyörä.

Sen idea on näyttää urheiluvälineliikkeessä aina siltä, että tollanen vois olla kiva, ja aiheuttaa sen jälkeen miettimisketjun, että mihin sitä käyttäisi, ja tämä pohdinta päätyy siihen, että parempi jättää kauppaan.

1 tykkäys

No joo no joo. Lähinnä viittaasin siihen, että niillä poljetaan tuolla hikiperseessä ja tehdään meidän maantiepyöräilijöiden elämästä vaikeaa :smiley:

Vähän kun olut mutta se lähtee aina mukaan.

Miksi maantiepyöräilijät ajavat autotiellä, vaikka vieressä kulkee pyörätie?

Tai miksi yleensä koiran paskat jättää keräämättä isojen koirien omistajat?

4 tykkäystä

Sitä en ymmärrä. Sen vuoksi ajankin pyörätiellä. :wink:

1 tykkäys

No ei kyllä yhtään niinku. Se tarveharkinta tehdään jo ennen kauppaan lähtöä, ja siihen ei liity käyttötarkoitus mitenkään.

@Oijennus oisko siksi, että autotiellä on parempi pinnoite + ovat itsetuhoisia?

Kumpaan kysymykseeni vastasit?

Pienten koirien omistajiin.

4 tykkäystä

Pyöräilyyn liittyen.
Miksi ihmeessä joku pöllii lukitusta pyörävarastosta pyörästä satulan?
Satula maksaa vissiin kympin tai kaksi.
Tuossa pöllimisessä on se vaara, että se kadonnut satula osuu pihapiirissä mun silmään ja sitten siitä ei selvitä kympillä, ei kahdella eikä edes viidellä kympillä. :punch:

3 tykkäystä

Niin kumpi ei selviä? Ethän sää ny voi :punch: :crossed_swords: :poop:

11 tykkäystä

Tämä oli päivän paras, noi eihän sitä voi

Huonossa lykyssä ei kumpikaan.
Hymiöistä täydet pisteet! :thumbsup:

Pitäiskö laittaa edelliseen liittyen ostoilmo Vellun tai Jani-Petterin mailasta? :grin:

2 tykkäystä

Tähän pyöräily kysymykseen heitän oman mielipiteen kun kyseistä lajia harrastan. Maantiepyörällä vauhti nousee helpohkosti sinne 30-35/kmh jolloin on riski ajaa sitä vauhtia pyörätiellä muiden "sunnuntai"pyöräilijöiden, lasten ja koiran kusettajien keskellä. Sitä vauhtia on turvallisinta mennä ajorataa pitkin kun se pyörä vie pienen tilan reunasta ja on auton helppo ohittaa. Itse koitin aluksi mennä pyörätiellä mutta jo pian totesin sen mahdottomaksi ja siirryin ajotielle. Yhtään tööttäyksiä tai vihaisia keskisormia en ole saanut :blush: Siinä kun käyttää vielä värikästä paitaa niin on myös helposti autolijoille havaittavissa.

9 tykkäystä

Olisiko jotain ohjelmaa jolla voisin muuntaa videoiden pakkausmuotoa? Käytin ennen Video outputia mutta enpä löydä sitä enää koneelta enkä Kaupasta…

Pitäis! :heart_exclamation: :money_mouth:

1 tykkäys

2 viestiä siirrettiin toiseen ketjuun: Satunnaiset ihmettelyt Discoursesta

Miten voi olla “täynnä nälkää”? Eikö nälkä nimenomaan viittaa siihen, että maha on tyhjä?

1 tykkäys