Pienten ei-jääkiekkoaiheisten kysymysten ketju

Mä muistan, että pari kertaa on Hakametsästä päästy jo 20.2x merkkisillä kellonajoilla. Joo, kyllä kolmoserät varmaan kestää muutaman minuutin pitempään usein.

E: Ainakin 20:28 oli kerran.

2 viestiä siirrettiin toiseen ketjuun: Liigan otteluohjelma 2017-18

Yksi viesti siirrettiin toiseen ketjuun: Tietoturvasta kattavasti

Miksi Jan Mikael kyselee Tapparan facebook kaudenalusmainoksessa, että onko tuomarit valmiina?

1 tykkäys

Alkaako Miksa sikaileen?? Jo viime kaudella tuli jäähyennätys eli 20 min!

1 tykkäys

Olen nähnyt Liigalta videoita, joissa joukkueet ovat vuoron perään haastaneet toisiaan kastamaan kesäturkin. Tuo mainos on vastaus KalPan heittämälle haasteelle. Sitä en tiedä, miksi Miksa haastaa tuomarit eikä toista joukkuetta :grinning:

No kysehän on siitä että totuttuun tapaan Tappara on maksanu tuomarit ja Miksa kyselee että onko ne valmiita katsomaan Tapparan rikkeitä läpi sormien, hyväksymään haamumaaleja, antamaan Tapparalle paljon yv-aikaa ja niin edelleen. Siitähän siinä on kyse, jääkiekkoilijat on vaan sen verran yksinkertasia etteivät tajua ettei moisia kannattais puhua julkisissa mainosvideoissa.

13 tykkäystä

Haasteet meni viime kauden sijoitusten mukaan, joten JMJ:llä ei ollu enää joukkuetta, mitä haastaa :grinning:

E: paitsi tietysti tuomarit. Onhan sekin omanlaisensa “joukkue”

2 tykkäystä

Ok. Aikansa medioita liian huonosti seuraavalta untamolta on mennyt tällainen haasterinki ohi.

Mut kiitti hei!

2 viestiä siirrettiin toiseen ketjuun: Hakametsän katsomokartta

Kuinka pitkä oikein kukonaskel on?

Eikös kukonaskel ole alunperin aikamääre. Eli päivä pitenee keväällä kukonaskelen verran. Ja johtuu siitä että kukko seisoo yhdellä jalalla hetken ennen askeltaan. Näin olen antanut itseni ymmärtää.

En ole varma, mutta kanan askel 0,8 kukonaskelta.

6 tykkäystä

Ainakin kun Haapalinnan aluetta aloitettiin rakentamaan -80 luvun puolivälissä, niin bussipysäkin vieressä oli hermeettinen plakaatti, jossa mainostettiin:
Haapalinnan kylä - Kukonaskel keskustasta. :wink:

1 tykkäys

Miksi näistä kyseenalaisista taklauksista on aina sama porukka vänkäämässä ,oliko puhdas vai ei?:confused:

9 tykkäystä

Jääkiekko on vaikea laji.

1 tykkäys

Oliko muuten 2016 viiri hallin katossa?

Meinaatko, että Ilveksen otteluihin revitään alas, ja ne yrittävät kieltää koko asian?

2 tykkäystä

Samaa mietin, eli oliko? Viikko sitten ei ollut…

Mahdollista sekin :smile:. Lähinnä olin huolissani @Messi n raporteista kuinka se ei ollut katossa viimeisimmän CHL pelin aikana.

1 tykkäys