Pienten ei-jääkiekkoaiheisten kysymysten ketju

Tapparan markkinointi ketjuun laittamassani videossa sitä ei tainnut näkyä.

Käytettiinkös sitä siinä Dicksonin rituaalissa?

Olisiko :mikki: päättänyt, että tiistaina nostetaan kaksi viiriä? Ihan vain ajatuksella, koska mä voin.

Veikkaus Jugi nostaa 17 ja Saravo samaan aikaan 16 viirin.

1 tykkäys

Kattokaapa poijat ja tyttäret. Se tarina menee näin:

Käytettiin, ja Dixon muina miehinä pakkasi lipun nopeasti reppuunsa ja vei mennessään Salstburgiin, Volsburgiin vai mihin se nyt oli. Nyt hän sitten siellä avauspelin alla toteaa pelikavereilleen. Sorry, en pääse peliin, pitää lähteä viemää viiri Tampereelle. Olen poissa viikon. Nähdään.

2 tykkäystä

Jumalaare, jos olisi noin! :tappara::kannu::mikki:

Taitaisi olla aivan ennen näkemätön tempaus kotimaisessa Liigassa?

1 tykkäys

@Messi Helppo muistisääntö missä Dixie pelaa nykyään.
Paidassa Volkkarin logo, joten joukkue on Wolfsburgista.
Jos Dixie pelaisi Salzburgissa, paidassa voisi olla vaikka Salkkareiden mainos ja Salkkareitahan me ei katsella. Eihän…?

4 tykkäystä

Katsoin torstaina ja perjantaina liiga.fi-sivua kännykällä ja minulle mainostettiin tuhkahautausta. Mistä on kyse? Muutama teoria:

  • Google saa selaushistoriani lisäksi tietoonsa myös virtsanäytteeni, ja tietää jotain mitä minä en
  • Profilointi pitää Tapparan kannattajia potentiaalisena markkinasegmenttinä, jos kolmatta mestaruutta putkeen ei tulekaan
  • Puhelimeni käyttöjärjestelmä (windows) tunnistettiin ja iäkseni oletettiin 80+

En minä untakaan nähnyt, sellainen mainos siellä oli. Nyt on jo jotain normaalimpaa.

15 tykkäystä

Ei ollut perjantaina

Entä jos :mikki: säästää tilaa tuleville mestaruusviireille, ja tuplamestaruus on laitettu yhteen viiriin?

…tai vaihtanut viirit katosta riippuvaan led-näyttötauluun, johon voi sitten helposti vaihtaa toimistosta työpöydän näppiksen avulla vuosiluvun. Edullista ja nopeaa! :sweat_smile:

2 tykkäystä

Jos laitan 9,70 euroa pitkävetoon ja voitan sillä 5,30 euroa, niin olenko voittanut 5,30 euroa vai hävinnyt 4,40euroa?
Omasta mielestä olen voittanut, koska tuo ei ole mun laji ja lasken rahat siinä vaiheessa menetetyiksi kun enteriä on painettu.

Mun mielestä kalliiksi käy tuollaiset voitot.

2 tykkäystä

Pelaan todella vähän ja kun en koskaan mitään voita niin tuo oli ihan kiva yllätys.
Lasken siis rahat menetetyiksi jo etukäteen…Hyväntekeväisyyttä tai jotain…:grin:

1 tykkäys

Toiset mielestään voittaa ja toiset häviää.:slight_smile: Tai no tuotiinhan sulle vartiotorni kotiin asti. Eli voitit. :grinning:

1 tykkäys

7 viestiä siirrettiin uuteen ketjuun: Jääkiekon säännöt

Miksi vuohi haetaan?

Taitaa olla vuohen hakijalla käännös virhe. Ruuvit Löysällä sarjassa kun heitettiin läppä I’ll get mi coat… Voihan se kyllä goatkin olla? Eli mitäs mä sit meen hakemaan??

4 tykkäystä

Isänpäiva ja Joulumarkkinoille sopivasti. Sitä vaan kyselen onko Jutin signeeraus T-shopin kautta ostetussa? Jotkut kaupat myy ennakkoon puumerkillä.
Tästä löytyisi markkinoita vaikka hallille.
http://www.tappara.fi/liiga/tuote/juti-timo-jutilan-tarina-mika-saukkonen-ennakkotilaus/

10 viestiä siirrettiin toiseen ketjuun: Kysymyksiä ja vastauksia jääkiekosta

11 viestiä siirrettiin toiseen ketjuun: Mitä sivuston käyttäjät tekee työkseen?