Pienten ei-jääkiekkoaiheisten kysymysten ketju

Ok,kiitti.

1 tykkäys

Lasketaanko istuva presidentti poliitikoksi?
Jos lasketaan, niin mielestäni Niinistö on sellainen.

1 tykkäys

Eikös Tasavallan presidentti heitä puoluekirjan nurkkaan?
Sovitaan, että ei lasketa.

1 tykkäys

Onko kenellekään kokemuksia juoksukelloista?

Ainoa, mikä just tulee mieleen, että ruudun äänet tuodaan jotenkin siten, miten telkkarisi ei ymmärrä. Kerran yhdistin USB-levyn telkkuun ja siinä ei sitten äänet toiminut jossain leffassa, mutta sitten taas kun samaisen leffan yhdisti läppäri + hdmi niin äänet toimi. Joskus nää on aikamoisia henkimaailman juttuja, vaikkakin ollaan menty yhteensopivuudessa paljon eteenpäin viimeisen 15 vuoden aikana.

1 tykkäys

Mulla on tällainen Polar M200 ollut kohta vuoden. Hyvä laite. Ainoa vika on että sykemittaus ei toimi punttisalilla. Sen sijaan jääkiekossa näkee hienosti jopa missä on surffaillut pitkin kenttää.

2 tykkäystä

SHL:ssa Rögle-Malmö päättyi 8-7 jatkoajalla. Onko tämä automaattisesti viihdyttävä matsi? Itse haluan nähdä peleissä, että veskatkin saa jotain muuta kuin silmänsä kiinni.

Tuli yhden tuttavan suosituksien johdosta hommattua tämä:

Tuosta hinnasta tosin 200€ halvemmalla. Ei ole vielä saapunut, mutta varmaan ensi viikolla pääsen tutustumaan.

En tiedän onko oikea paikka kysyä, mutta miksi tällä sivulla on tälläsiä spämmi huijaus mainoksia?

Siis voidaanko näihin vaikuttaa ja mistä nämä tulee?

Google Adsense. Valitettavasti kun kohdennetut hyvät mainokset on myyty loppuun, tulee tuota kuraa.

1 tykkäys

Pakko kysyä…miksi kehystät vinyylilevyjä? Oletko levyttänyt itse ja myynyt kultalevyn verran…? :slight_smile:
Mulle siis vinyylilevy on käyttöesine, ei kuvataidetta.

2 viestiä siirrettiin toiseen ketjuun: Pysäköinti Tapparan peleissä

Sama täällä. Levyjä on valtava määrä ja jotain levyjä 2-3 kpl. Enkä oikein raaski tietyistä levyistä luopua. Joissakin on nimmareita ja sit sama levy ilman nimmareita. Joskus kun sais ton levyhelvetin kahlattua läpi,niin näkis mitä kaikkee omistaa.

2 tykkäystä

Jos on ylimääräisiä levyjä niin myy Järvisen Jykylle.:stuck_out_tongue_winking_eye:

1 tykkäys

Miksi pesty porkkana maksaa kaupassa vähemmän kuin multainen?

Onko porkkanoiden alkuperämaalla eroa?

Multainen porkkana on ensin pesty ja sitten mullatettu steriloidulla mullalla. Se ei siis ole “kasvumultaa”.

2 tykkäystä

Suomalaista porkkanaa molemmat. Pesty ja pussitettu porkkana maksoi 0.99€/kg ja multainen irtoporkkana 1.45/kg. Ei mikään pieni ero mielestäni. :blush:

Mitä? Onko tää totta? Miksi?

2 tykkäystä

Tää kuulostais kyllä jo intin hommilta. Työtä jolla on tarkoitus jne.

2 tykkäystä