Pienten ei-jääkiekkoaiheisten kysymysten ketju

Tänään mainittiin radiossa että 95.7:n taajuus muuttuu. Uusi taajuus on 88.7.

Radio City on Suomen vanhin yhä toiminnassa oleva kaupallinen radioasema, legenda joka perustettiin 1985 Lepakkoon Helsingissä.

1 tykkäys

8 viestiä siirrettiin toiseen ketjuun: Autot

Mielipide Halloweenistä? [poll type=regular public=true]

  • Perseestä
  • Ihan sama
  • Yksi parhaimmista juhlista
    [/poll]

Mikä tää tämmönen on? :smiley: Tai siis lähinnä mietin että onko tuo nyt väärinymmärrys vai joku vitsi/viittaus jonkun muun väärinymmärrykseen.

Se on klassikko. Muistaakseni Santtua.

1 tykkäys

No niinpäs olikin, oonhan mä tohon ennenkin törmänny. :smiley:

Lapset tykkää ihan hulluna hämähäkeistä, kurpitsoista ja luurangoista. Osuu hyvään kohtaan syksyä, keskelle ei mitään.

Ketkä tykkää, ketkä ei. Mä taas en voi sietää Halloweeniä. Makaroonilaatikkokin on jotain “zombin aivoja” tai muuta shittiä. Menkää hautuumaalle, kaivakaa ruumis ylös ja syökää niitä aivoja. Ällöttävä juhla kaikista aspekteista katsoen. Hyi.

Osaako joku loihtia excelillä?
Minulla on aineisto, jossa yhdessä sarakkeessa on lukuja numerosta 1 numeroon 7. Solujen määrä on suuri. Haluaisin löytää jonkin funktion, joka antaisi minulle tiedon, kuinka monta kertaa mikäkin luku tässä sarakkeessa esiintyy.
Näin lingvistinä tämä ei ole ihan ominta alaa, joten apua arvostaisin.

Edit: “Laske” -funktiolla näyttäisi toimivan. Tilanne ohi, jatkakaa.

Ny palstan naiset apua;mikä naisten tuoksu on nyt kuuminta hottia?

1 tykkäys

Ymmärrän tuskasi…:laughing:
Synttärit vai joululahja?

2 tykkäystä

Synttärit

1 tykkäys

On hyvin ihmiskohtaista mistä tuoksusta tykkää. Varmin vaihtoehto on ehkä kurkata meikkilaukkuun/kaappiin ja kurkata mitä tuoksua on käyttänyt eniten ja valita sitten semmoinen.

5 tykkäystä

Vielä varmempi tapa on kysyä suoraan.
Pilaa yllätyksen, mutta osuupa ainakin valinta oikeaan.:slight_smile:

3 tykkäystä

Tai ostaa lahjakortin ja bussilipun. Lahjoittaa ne samalla, kun kantaa oluet sisään.

16 tykkäystä

Ai shaatana…Onneksi ei ollut aamukahvit suussa. Nyt ne olisi muuten tuossa näytössä.:laughing::laughing::laughing:

6 tykkäystä

Juu se on se 100% varma menetelmä :smiley: Senhän voisi kysyä kierrellen: “Tuoksut niin ihanalle! Mitä hajuvettä käytät?” (tmv.) Ja sitten tehostaa ihastusta nuuhkimalla silleen viattoman hellästi siitä korvan alapuolelta kaulaa.

7 tykkäystä

Onko kellään tietoa paljonko maksaa ja mistä saisi jonkun ammattilaisen tsekkaamaan onko vuokrakämpässäni homeongelma?

Sen verran eroisia oireita ollut tässä jo parin vuoden ajan ja mistään ei tunnu tulevan selitystä asialle. No, odotellaan verikokeiden ja kusitestin tarkemmat tulokset ja analyysit mitkä tulee torstaina. Mutta tähän saakka mitään erikoista ei ole näkynyt.

Mikäli asut jossain taloyhtiössä niin älä ainakaan sen kautta pyydä, Sillon sitä hometta ei oo ikinä.

3 tykkäystä

Joo, haluaisin tehdä tämän ilman vuokraisännänkin tietoa näin aluksi. :slight_smile:

Hetken jo epäillyt, että hometta voisi olla.

1 tykkäys