Pienten ei-jääkiekkoaiheisten kysymysten ketju

No lähinnä, jos telkkarin omat kajarit voittaa :sweat_smile: ja pystyy vaikka vähän musiikkiakin kuuntelemaan. Näyttää bassokaiutinkin tulevan monessa mukana. Olis vaan näppärä ja tyylikäs, meinaan tällä hetkellä omaan Sonyn kotiteatterin langattomilla takakaiuttimilla ja kaikilla, mutta se on ollut todella vähällä käytöllä hankaluutensa takia.

No telkan omat kajarit ne voittaa mennen tullen. Kannattaa kaydä vaikka jossain liikkeessä testaamassa jos on esillä

Mulla on LG:n Soundbar ilman erillistä bassokaiutinta. Ostin tässä jokunen kuukausi sitten Powerista. Hetkeäkään en ole katunut. Televisiosta äänen toisto toimii hyvin. Myös spotify rullailee kivasti.

Ja minulle tärkein asia äänenlaadun parantumisen lisäksi, vaivattomuus. Ei tarvi yhtään säätää ja synkkaa kaikkien laitteiden kanssa.

Suosittelen.

Ps. Erillistä bassoa en halunnut pölynkerääjäksi.

2 tykkäystä

Osuiko Tapparan kuntopiikki hieman liian myöhään, CHL huomioiden?

Mitä olette mieltä? Onko soiva peli?
Tilasin tänään älyrannekkeen Samsung Gear Fit2.

Sain Telialta 100 eurolla puoleen hintaan.

E:
Nokkelalle: on siinä soittolistat, mutta varmaan tarttee kaapelittomat kuulokkeet
Onko tuota käytössä kellään, kokemuksia?

1 tykkäys

Jos siinä on kaiutin.

6 tykkäystä

Kerroin jo, Kuningas.

Kiitoksia lukuisista vastauksista ja käyttökokemuksista.

Ai niin… itehän minä ne netistä luin.

1 tykkäys

Onko kellään kokemuksia? Vähän kuumottaisi käydä ihmettelemässä.

http://portaali.fi/

Onko Ismon Valinnassa työntekijöitä?

2 tykkäystä

Jos puhelimen PIN-koodin saa itse muuttaa, miksi pankkikortissa täytyy mennä jonkun muun valitsemalla PIN-koodilla?

Ainakin Nordealla saa itse valita. Jos pitäisi veikata miksi kaikki pankit eivät anna, syy voisi olla se että joka toisen koodi olisi 1234 tai 0000.

1 tykkäys

Osuuspankilla ei saa valita.

2 tykkäystä

Samaa vaihtoehtoa tarjoaa Poppipankki.
Ymmärrän tuon PIN-koodin vaihdon jos kortti on suljettu väärinkäytösten takia, muuten en.

Onko palstalaiset törmänneet tähän villitykseen? Kummityttö näitä tekee varmaan päivittäin ja “saanut” olla mukana jeesaamassa/kattelemassa. :slight_smile: Apteekista ei kyllä ole tarvikkeita hakenut.

1 tykkäys

Tänään on korviin tarttunut esim. radiosta uutiset hopeavedestä. Juuri katselen TV1 MOT: Myrkkyä hopeamaljassa. Ei toi kolloidinen hopeavesi mua itseäni juuri hetkauta, mutta tässä yhteydessä tuli mieleen “Danziger Goldwasser”. Itselläni on tuolla kaapissa yksi korkkaamaton tapaus… onks kenelläkään kokemusta tai tietoa semmoisen vaikutuksista? Kultahan on sinänsä kemiallisesti hyvin passiivinen alkuaine ja tuossa juomassa kulta on semmoisina lehtimäisinä hitusina, ei siis ole kolloidista. Päähän tuo juoma kyllä käy, kun prossat luokkaa 40. Mutta sitten kullasta: onhan sitä käytetty hampaissakin… :sunglasses:

1 tykkäys

Kultaa on ainakin ennen käytetty myös reuman hoidossa. Kondiittorit käyttävät tuota samaa kultaa leivonnaisten koristelussa, itsekin olen sekä käyttänyt että maistanut. Tarkempaa tietoa ei ole mutta mutulla väitän ettei ole haitaksi.

1 tykkäys

Wikipedian mukaan kullan ei pitäisi olla haitallista, mikäli Wikin tietoihin luottaa:

1 tykkäys

Lahdessa paljastettiin tänään Erkki Laineen patsas. Uuden areenan lähettyville olisi hieno saada jonkun Tapparan legendan patsas, mutta kenen? Nummisen? Marjamäen? Kuka olis sun valinta?

1 tykkäys

Tee äänestys. Minun mielestäni Marjamäki olisi hyvä ehdokas. Ilveksen puolelta Wasama.

1 tykkäys