Pienten ei-jääkiekkoaiheisten kysymysten ketju

Olisit tyytyväinen.
Mulla tuli joskus Uudenmaan uutiset…Tampereella ja keskustorille taisi olla alle 10km.

2 tykkäystä

Ja seuraava kysymys.

Mistä on kyse Ylen kampanjassa naisten palloilulajien puolesta?

Tätä jankkaamista on Yleltä tullut jo viikon verran ainakin.

Ja nyt A-Studiossa vetää teemalla #me too. Hyvä aihe. #you too.
Anna Kontula mukana keskustelemassa, joten uskottavuus meni.

1 tykkäys

Eikö YLE siis saisi olla tasa-arvon kannalla? # me too kampanja on ihan maailmanlaajuinen ja Suomessakin eduskunnasta kouluihin on tullut esiin tapauksia. Pitäisikö niistä vaieta? ohjelman katsominen ja asiasta keskustelu on täysin vapaaehtoista toisin kuin seksuaalisen häirinnän kohteeksi joutuminen. Ei tässä tolkun heteromiestä syytellä ja aihe nyt vaan on tapetilla.

En itsekään Kontulaa arvosta, mutta en myöskään arvosta läähättävää, kuolaavaa äijää joka kourii 30 vuotta nuorempaa tyttöä asemansa antamalla etuoikeudella. Samanlaista keskustelua käytiin seksuaalisesta hyväksikäytöstä joskus 20 v. Sitten. Nyt samat keskustelijat vaativat teoista korkeampia tuomioita. Erikoista.

Voisin vastata, että tämä on kyseiselle firmalle kivempi aihe, kuin vaikkapa demareiden toisenlainen kähmintä Tampereella, mutten toki väitä moista. Tämä värittely ei kuitenkaan pysyisi ketjun raameissa.

Kysynpä vielä pienen kysymyksen, sataako ensi yönä/huomenaamulla lisää lunta? Meinaan tiedän katsoa ikkunasta ulos ja mennä ajoissa kaivamaan autoa, sen sijaan, että yrittäisin opiskella viimeisen aamun ihmettä.

2 tykkäystä

Koska naisten urheilua ei Suomessa arvosteta.

Miksi Huuhkajat saavat kokoontumisrahaa Palloliitolta enemmän, kuin Helmarit?
Kokoontumisraha jaetaan siis pelaajien kesken.
Tulospalkkiolla ei ainakaan voi selittää, koska Helmarit ovat menestyneet paremmin😄

3 tykkäystä

Tuleeko maajoukkueessa olemisesta ansionmenetyksiä seurajoukkueesta? Ainoa selitys jonka hihasta nyppäsin. On tuo Törkeetä!

1 tykkäys

Enhän minä kai ole väittäynyt etteikö YLE voisi olla tasa-arvon kannalla, vai olenko?

Tämä tasa-arvo keskustelu lähtee välittömästi lapasesta ja nyt ollaan taas aivan väärässä ketjussa.
Minä sanon yhden röyhkeän kommentin liittyen tasa-arvoon ja sitten hiihdän keskustelusta pois.

Mikä viddu siinä on, että naiset ja miehet pitää asettaa joka asiassa ns. samalle tasolle. Naiset voittaa minut mennen tullen monessa asiassa. Ja minä voitan naiset mennen tullen monessa asiassa.

MITÄ SITTEN?

Seksuaalinen häirintä.
Ääriimmäisen ikävä asia. Ehkä olen herkkänahkainen, mutta…

No antaa olla.

7 tykkäystä

Antaa tosiaan olla. Esitit kysymyksen ja mielipiteen. Samoin minä. En ole sinua mistään syyttänyt. Jos olisit kirjoittanut media tai mikä harmittaa ketjuun en olisi vastannut. Mielipide eroja, turha niistä on nokkiinsa ottaa.

1 tykkäys

7 viestiä siirrettiin toiseen ketjuun: Tatuoinnit

En tiedä mihin laittaisin, joten avuttomana päädyin tähän ketjuun.

Tässä on ilmeisesti lyhenne RautaKorvesta. Joku voisi luulla, että kyse on @treppu armeijassa ketjun höpinöistä.

Kysymys: Mikä on Rautakorven lempinimi?

2 tykkäystä

Kun näitä erilaisia palsta- ja mediatotuuksia on lukenut, niin veikkaan näinkin mehukasta: Jukka.

2 tykkäystä

Siis Tukka-Jukka.

Googlesta muuten löytyi hauska juttu, jota en edes referoi, mutta joku kysyy “miksi Jukka Rautakorpea sanotaan Tukka-Jukaksi” ja Helsingin kaupunginkirjasto vastaa:
http://www.kysy.fi/kysymys/miksi-jukka-rautakorpea-sanotaan-tukka-jukaksi

5 tykkäystä

Tukka-Jukka on liian pitkä. Pelkkä Tukka riittää. Rauno Korpikin oli lyhyesti pelkkä Rane.

1 tykkäys

Kulta-Jukka

Kuulostaa jo vakavalta.

3 tykkäystä

Jukka-Kulta kuullostaisi vielä vakavemmalta :slight_smile:

Tripla-Jukka.

Juksu-Puksu?

Yksi viesti siirrettiin toiseen ketjuun: Uusi Tappara-sovellus ja älykiekkodata

Saako siis runkosarjan voitosta 100000 euroa?
Mistä tämä tieto löytyy?