Playoffs 2019, pronssiottelu Tappara - HIFK 19.04 2019 (Pe)

JYP voitti 2017 pronssiottelun 6-5, viime vuonna päättyi Turussa 2-3 HIFK:lle. Jatkoerissä molemmat ratkaisut. Voitot tietysti tuon 1-0.

Olisikin hienoa ottaa pronssit vaihteeksi samettisen siirappisella träpillä 1-0. Tai sitten jollain muulla tyylillä.

SM-liigan historiassa vain Kärpät on yltänyt mitaleille seitsemänä vuonna peräkkäin (2003-2009). Tapparan seurahistoriassa on 12 peräkkäisen mitalisijan putkikin, mutta se on SM-sarja-ajoilta.

2 tykkäystä

Pitkäperjantai. Onko meille luvassa viimeinen ehtoollinen ja Via Dolorosa, jonka jälkeen messias (kuningas) naulataan ristille? Ainakin Jukkaa on kivitetty koko kausi, joten lähtökohdat ristiinnaulitsemiseen on kohdillaan.

Itse seuraan kyllä iloisin mielein ottelua. Toivon kunnon rallattelua ja kaikkea muuta kuin taktista peruslätkää. Sen verran pitää kiinnostaa, että Nikelle peletaan, mutta muuten toivottavasti kunnon Hawaii-hokia. Lisäksi olisihan se nyt syytä rikkoa tuo 12 mitalin putki. Vaikuttaa melko lyhyeltä putkelta…

3 tykkäystä

Juu, jos ollaan kolmannen erän lopussa tappiolla niin dj voi laittaakin Tommi Läntisen Via Dolorosan soimaan.:laughing:

Ehdottomasti 1-0 olis paras tulos. HIFK:n nollaaminen ja neljänneks jättäminen olis Bäckströmille hieno lopetuspeli :thinking:

1 tykkäys

No jaa… Oltiin kuitenki runkosarjan kakkosia ja mitalista pelataan… Ei se nyt ihan via dolorosakaan ole, vaikka olikin vähän vuoristoratamainen kausi.
Eli ei Tommi Läntistä kajareihin.
(Vitsillä toki heitit, kai…?)

1 tykkäys

Jos et itse irtisano Tappara-passia, niin se ei katkea mihinkään. Voit siis huoletta katsella tallenteen myöhemminkin normaaliin tapaan. Tappara-passin laskutus toki päättyy automaattisesti tämän kuun loppuun, mutta kaikki tallenteet on katsottavissa koko kesän ajan.

//Niko

6 tykkäystä

Levillä on niin hiljaista pääsiäisenä, että pakkohan tuo on olla jommankumman tiimin juomalasku. Eikös kummassakin pronssiporukassa ollut fanien mukaan näitä dokuja. Hesalaiset koko joukkueen voimin ja Tampereella oli nää muutama yökerhomies. :joy:

Laitoin hymiön, jotta tämä ymmärretään mustana huumorina.

2 tykkäystä

Liput eivät ole menneet kaupaksi, niin hintoja on pudotettu. Seisomaan pääsee 24€ sijasta 16€.

4 tykkäystä

Ei mikään kausi tai ottelu ole niin kauhea että Tommi Läntistä tarvitsisi kuunnella.

3 tykkäystä

Tuon ottelun lippu pitäisi hinnoitella todella halvaksi ja lisäksi tehdä näkyvä Bäckström vs HIFK -henkinen mainos. Kerrankin olisi mahdollisuus luoda pronssiotteluun tarina.

15 tykkäystä

Samaa mieltä, max 15e istuun ja max 10e seisoon, ehkä jopa vähemmän. Siellä on Bäckströmin komee ura katkolla, olis täysi halli täysin ansaittu. Itse tulen paikalle viimeisen kerran tällä kaudella.

2 tykkäystä

Minäkin aion tulla paikalle, mutta tällä kertaa vain Kuusela-paidassa. Kaulahuivi saa jäädä tässä kohtaa kotiin.

Kunnon kiitokset vielä itseltä joukkueelle kaudesta - oli taas melkoinen matka. Sen jälkeen pureksimaan kautta atomeiksi ja kyllä minä itseni tunnen - taas syksyllä odotan pelejä kuin kuuta nousevaa. Kesä välissä tuntuu pitkältä, mutta nopeasti on sekin taputeltu taas.

7 tykkäystä

Minäkin ajattelin saapua paikalle.:stuck_out_tongue_winking_eye:

Toivoisin että näkisimme vielä kerran Elorinteen Allunkin jäällä ja kiittämässä pelin jälkeen koko C-päätyä.

10 tykkäystä

Järvisten, Bäcksin, Zabon, Allun, Jasun, Juntin, Kemmun todennäköisesti viimeinen peli Tapparassa tällä erää.

Eikös Kemmulla oo jatkopahvi, jota ei oo julkaistu? :smiley:

Eipä tuossa kuitissa mitään päivämäärää näy joten voi olla vaikka mun viime reissulta jäänyt kuitti, ei oikein jaksa muistaa mitä kaikkea tuli otettua.

7 tykkäystä

Olin tulossa juuri linkittään samaa. Voi olla loukkeja, mutta kyllä tuo jotain kertoo. Finaalipeleissä ton tason jätkät pelaa vaikka pää kainalossa. Onko pronssipeli aika kyseenalaistaa?

6 tykkäystä

Kelpaa, toivottavasti meillä parhaat pelaa ja otetaan mitali pois kuleksimasta. Jos ei IFK:ssa tuon enempää pronssista välitetä niin ei se meiltä pois ole.

6 tykkäystä

Quincey katosi kuin Reksa Ruotsalainen aikoinaan. :joy:

Jos peliin voisi jotain toivetta laittaa niin kaikki helvatan pelikirjat romukoppaan ja menoa.

11 tykkäystä