Poimintoja päivän uutisvirrasta

Riippuu tietysti siitä, kummalta puolelta aitaa on. Vanhassa sanonnassa se ei ole takana vaan juuri sillä toisella puolella :wink: .

Ei ihan heti Metallica saa mua tähän hurmokseen. Vaikka on :+1:

10-vuotias tyttö ja hänen vanhempansa olivat osallistuneet Metallican konserttiin Arizonan University of Phoenix -stadionilla. Yhtäkkiä kaikki kolme perheenjäsentä tunsivat lämpimän nesteen virtaavan heidän selkiään ja jalkojaan pitkin.

Perheen isä kääntyi katsomaan taakseen, ja näki heidän Daniel Francis Daddio -nimisen miehen seisovan penkillään penis kädessään. Mies oli virtsannut konserttia katsomassa olleen perheen päälle. Kysyttäessä syytä teolleen, Daddio oli vain kohauttanut olkapäitään.

Tiedä näistä ennusteista,sammakkoproffa vähän tiesi,sinnepäin. Mut kumminkin, saattaa Klaara ny tulla.

3 tykkäystä

Haha, Solmu jaksaa tämän tapauksen tiimoilta. Ja hyvä niin. Hauskaa.

Sen haluaisin kyllä tietää paljonko Sir Valavuori sai niitä Solano-pipoja myytyä.

1 tykkäys

He,koskin pojjaat ostellu jäätelöö.
https://www.aamulehti.fi/kotimaa/poliisi-valkeakosken-setelivaarennoksista-taytyy-olla-erityisen-tarkkana-setelien-kanssa-pojat-ja-mies-otettu-kiinni-200319075/

1 tykkäys

Turnauksen buffettia varten jokaisen vanhemman pitäisi tuoda yksi pellillinen pizzaa. Sen lisäksi esimerkiksi mokkapaloja. Lisäksi pitäisi tuoda 10 kappaletta täytettyä sämpylää ja 10 kappaletta täytettyä ruisleipää ja yksi popparipussi ja neljä pakettia makkaraa. Suotavaa olisi lisäksi tuoda jotain arpajaisia varten.

Viime vuosina Heidistä on näyttänyt siltä, että seurassa suurin osa on varakkaampaa väkeä. He eivät ymmärrä yksinhuoltajan arkea.

– Meidän joukkueessamme kaikki tulevat Bemareilla ja Audeilla, kaikilla on rahaa. Minä tulen bussilla. Olen tällainen blondi yksinhuoltaja. Olen yrittänyt puhua näistä asioista syksystä lähtien, mutta minua ei kuunnella.

1 tykkäys

Valtion Suomi 100 -rahaa on riittänyt Afrikan koodaribussiin, feministiseen festivaaliin ja turvapaikanhakijoiden liikeideoiden rahoittamiseen.
VALTIONEUVOSTON kanslia asettamasta Suomi 100 -hankkeesta on myönnetty veromaksajien rahaa monenmoisiin tapahtumiin ja projekteihin Suomen valtiollisen itsenäisyyden suuren juhlavuoden kunniaksi.

Joukossa on myös hankkeita, joiden yhteys Suomen itsenäisyyden juhlintaan ei välttämättä ole aivan ilmeinen. Avustuksia on annettu muun muassa hankkeisiin, joissa on ajettu Afrikassa bussilla opettaen koodausta paikallisille, järjestetty feministinen festivaali ja annettu rahoitusta turvapaikanhakijoiden yritysideoihin. Esimerkiksi koodibussi Afrikassa sai 30 000 euron avustuksen.

Useat rahaa hakeneista hankkeista saivat päätöksen, ettei avustusta tule. Näiden joukoissa oli hankkeita, joiden yhteys Suomen itsenäisyyteen taas vaikuttaa hyvin selvältä.

MASKUN kunta haki avustusta Mannerheim-ristin ritareiden muistoksi perustetun Askaisten Ritaripuiston 10-vuotisjuhlaan, joka järjestettiin viime kesäkuussa.

Hankkeen hakemuksessa kerrotaan, että kaikille avoin yleisöjuhla oli suunniteltu erityisesti Mannerheim-ristin ritarien omaisille ja veteraaneille.

Jokaisella 191 Mannerheim-ristin ritarilla on mustasta graniitista tehty muistokivi Askaisten puistossa, joka sijaitsee marsalkka C. G. E. Mannerheimin syntymäkodin Louhisaaren kartanolinnan läheisyydessä.

KOVIN suuria pyyntöjä eivät juhlan järjestäjät esittäneet: Suomi 100 -hankkeen toivottiin osallistuvan 2 000 eurolla Ritaripuiston juhlan kahvikuluihin. Suomi 100 -hallituksen kanta oli, ettei avustusta tule.

3 tykkäystä
1 tykkäys

3 viestiä siirrettiin toiseen ketjuun: Terrorismi

Yksi viesti siirrettiin toiseen ketjuun: Terrorismi

https://www.aamulehti.fi/kotimaa/tassa-on-kaapo-joka-pelkaa-vain-kahta-asiaa-ukkosta-ja-antero-mertarantaa-200335347/

2 tykkäystä

Saattaa johtua vallitsevasta olotilasta, mutta rupesin nauraan ääneen tälle jutulle… Eli kuten nuoriso sanois: LOL

3 tykkäystä

Marokkolaista teinikulttuuria?

5 tykkäystä

Nyt on otettu mallia Neuvostoliitosta…:laughing:
Siellähän rakennetaan kaikkea todella järkevää, kuten esim. siltoja minne ei mene edes tietä.:astonished:

2 tykkäystä

Saattaa myös olla saanut vaikutteita suomalaisesta kulttuurista. Ei ole kauaakaan, kun Suomessa mies jäi kiinni “rakastelusta” sian kanssa.

Yksittäisen ihmisen tekoa harvemmin kutsutaan kulttuuriksi.

Mä olen saanut siellä sellaisen käsityksen, että on etukäteen suunniteltu, kuinka paljon tietä päällystetään viikossa, ja seuraavalla viikolla aloitetaan aina siitä mihin olisi pitänyt päästä.

Ei siis NL:ssa vaan Venäjällä, mutta varmaan kyllä sielläkin.

3 tykkäystä

Tuo pysäkki on sinänsä ihan hieno, mutta miten nuo ovat voineet maksaa 130 000 euroa?

No joo, ehkä saatoin heittää vähän vitsihuumoria. :slight_smile: Mutta epäilen kuitenkin, että ei ole ihan yksittäistapaus Suomessa. :slight_smile: